![]() |
Vilket lopp av Riff Kronons också. Riktigt kul trav
|
Gjorde ett litet system
1) 2,4,10 2) 1,2,11 3) 1,3,4 4) 8 5) 1 6) 6 7) 5,7,8,10,11,12 Kostar 81:-. Lycka till! |
Njae så grym vet jag inte om jag tycker.. visst bra men släppt till tät och håller bara knappt undan...
|
Synd för riff :/. Hade ju rensat bort lite iaf ^^
|
Hoppas att något av mina streck fäller Coldtown i nästa. Då kan det bli en bra slant ändå.
|
Riff Kronos, vilken bluff ;) Jeppas var ju stenklar :D
|
Skit - när man nu var så rätt ute på 2,4,10 i första!:sweatdrop:
|
Jaha, sex hästar - det var ju toppen... Otroligt överlägsna de var de två första... Norsken chanslös som väntat!
Jaja, jag är med i alla fall, men känns kört redan... |
Citat:
|
Fegt Erik! Han ska ju svara så klart:ohmy:
|
Såg ut som att Flemmings blev störd när Eriks hoppade och därmed torskade loppet.
|
DRIV DÅ FÖR FAN FLEMMING!
|
Vilken skithäst. Orkade ramla undan i alla fall. Flemming hade ju redan vunnit. Hur svårt kan det vara att hålla i en häst
|
om Jensen hade varit hälften så bra på att köra på sin häst som jorma så hade det varit favoritfall
|
Vilka underbara lopp det bjuds på, spänning :)
Men vad fasiken var det som hände med Flemmings strax innan mål? Var det Eriks häst den blev skraj för? |
Jävla skit häst SUPREME STAR kostade mig 2k nyss.
Trodde den va stenklar för plats spel till odds: 2.35 :/. Ja ja skit trav |
Segermarginal avd 2?
|
Vad fan hände? Jensen som är kass eller galoppen som stör???
|
Citat:
|
Erik tände blåljusen och satte på sirenerna så Flemings blev rädd. F-------n! När man nu hade hittat motspelet till favoriten. Nu blir det nya jackpottar!
|
Det är bara att bita ihop och gå vidare. Kompletterar V75:an med en V5:a med ett par andra spikar:
1) Spik 3 - Seabiscuit 2) Spik 2 - Speedy Gon Sali 3) 1,3,4,5,6,9 4) 1,3,5,6 5) 10,11,12 |
kom igen nu björn. du har bästa kusen idag!
|
friction var på hugget i värmningen. lurig o räkna på
|
Skönt att det äntligen vinner lite storfavoriter på V75. Fint också att de släpps till spets utan strid, eftersom de inte ens är bäst i loppen. Undrar om Al Dente har någon chans att bli släppt till spets i V75 på måndag?
|
surt med galopp när man spikar Seabiscuit =/
|
Så jävla lätt! Klassskillnad! :D
|
Hmm! Goop släpper ut Takter som vinner loppet. Inte så smart kanske. Och Jorma körde som så ofta galopp.
|
björn gör bort sig totalt för en gång skull o släpper ut on track piraten helt i onödan. riktigt dåligt
|
SopaGoop, varför släppa ut OTP när det gått 1.15 på varvet? Hade troligtvis vunnit annars då Eriks var så dålig...
|
sällan man ser björn göra såna fatala misstag
|
Blufflopp av hög kvalitet.
|
Citat:
|
V75-1 var ett kul lopp, men därefter har det varit två skämt i rad. Nu får de skärpa sig. :gun_bandana:
|
Äh, sluta gnäll. Bästa hästen vann loppet = rättvist. Han var med i körningen medans Porthos Amok inte behövde ödsla en enda speedkraft. Sedan hänger ändå inte Porthos Amok med i ryggen när OTP släpps ut i dödens.
Visst är det trist om man har spelat Goop men den tveklöst bästa hästen/prestationen vann loppet. Frågan är om Goop varit tvåa ens om han fått dödens istället för andra ytter sista 800m? |
Streck- och körmässigt kan man ju säga vad man vill om, men bästa hästen vann iaf. Trodde inte OTP skulle vara så bra men Grattis. :)
|
Hade en liten förhoppning om att sju rätt skulle ge hyggligt betalt idag, men det blir nog inte så.
|
Citat:
|
dessutom är porthos amok mer stark än speedig o var säkert inte särskilt trött imål
|
Citat:
|
Citat:
|