Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 4/10 Hagmyren (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21742-v75-4-10-hagmyren/)

Melander 2014-10-05 19:55

Tycker mig känna igen"Mohaahahahahah!!" ifrån ett annat travforum.Han blev avstängd efter ett tag.

Melander 2014-10-05 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 375495)
Och som sagt; kom med påståenden eller idéer INNAN loppen gått nästa gång - efteråt kan alla spela kung...

Jag avslutar denna konversation med Rickart genom att säga att han är en av dem som jag inte ens skulle pissa på om han så stod i lågor...

Brinn, bara brinn, hehe...

Hej.Har du vaknat upp efter festen,du mår säkert mycket dåligt av en massa olika orsaker.Tips till dig:sluta skriv här eller SKÄRP DIG.Tro mig jag betedde mig som du gör nu på en annan travsite,och det ångrar jag bittert//Thommy

Milsson 2014-10-05 20:41

Åter till ämnet...
Det står väl klart att Jens var rätt ute. Jag kan personligen inte lita på just den här statistiken men han hade rätt iaf.
Vad som dock är uppenbart är dessa jävla spetsstrider. Har det alltid sett ut så här? Jag har torskat mycket på spetsstriderna på sista tiden känns det som. Och jorma verkar vara kungen av korkade styrningar.
Vad gjorde uffe med caramella till ex. Time machine är ju bra men överspelad från det spåret med dom hästarna, i mitt tycke!

Major 2014-10-06 07:02

Undrar om diskussionen hade uppkommit om alla i den satte 7 rätt i lördags em? Lämna politiska budskapet utanför trådar där vi försöker analysera travet.

Stall 4 2014-10-06 10:16

Citat:

Ursprungligen postat av rawr (Inlägg 375061)
Uffe hade lovat köra New Approach. Därmed rockaden.

Spik nr 2. Efter körning

Bra koll.
Sju igen:cheers:

Fulsprit 2014-10-06 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 375508)
Tycker mig känna igen"Mohaahahahahah!!" ifrån ett annat travforum.Han blev avstängd efter ett tag.

Så det är bara jag som använder detta "uttryck" i hela världen/Sverige - ge dig! För det andra skriver jag bara på detta forum - till vissas förtret och andras glädje...

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 375510)
Hej.Har du vaknat upp efter festen,du mår säkert mycket dåligt av en massa olika orsaker.Tips till dig:sluta skriv här eller SKÄRP DIG.Tro mig jag betedde mig som du gör nu på en annan travsite,och det ångrar jag bittert//Thommy

Mår prima, men tack för att du "bryr" din lilla ärthjärna... Det skall sannerligen till mer för att jag skall sluta skriva här än att du, en random klant, anser detta, - det kan jag lova dig, hehe!

Jämför inte dina klavertramp på RoK med hur jag beter mig här - är inte upp till dig att bedöma detta... Ångrar inget/mycket jag skrivit här - det är skillnaden mellan oss...

End of story!

:smoke:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved