Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 4/10 Hagmyren (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21742-v75-4-10-hagmyren/)

Om_sommaren 2014-10-04 11:07

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 375229)
Burning line gral vi avd 3 är också lite väl bortglömd på strecken, 3%!?

Jag tror han kommer få loppet här, möter absolut hårdare hästar men satt långt bak senast och fick gå i fjärdespår i sista sväng! (Anders körde lite korkat bort andra platsen genom den styrningen, och han trodde nog han skulle vinna loppet när han styrde på!)

jag tror Jorma plockar ner både Redén och Uffe från dödens och sen så spurtar Anders ner dom! Känns enkelt! ;)

Ingen spurtar ner chelsea boko idag. Tror han kommer vara i riktigt slag idag och jorma menar att det är hans bästa chans. säger en hel del tycker jag. han kommer få gå idag chelsea:)

Ante30 2014-10-04 11:12

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 375215)
Dagens mest spelvärda spik är B.W Gulliver till 7%!

Eklöf upp och gårdagen ger honom boost och vingar! Hästen flög lågt sist och visade speed den aldrig varit närheten av innan. Ofattbart bortglömd och skönt uträknad och klar!

Varsågoda!

Ofattbart lågt streckad. Bet365 bjuder även på 2,20 på att den ska slå Mino.


edit. sänkt till 1,90

Sprite 2014-10-04 11:28

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 375242)
Ingen spurtar ner chelsea boko idag. Tror han kommer vara i riktigt slag idag och jorma menar att det är hans bästa chans. säger en hel del tycker jag. han kommer få gå idag chelsea:)

Spurtar ner Chelsea Boko? Du tror att han sitter i spets eller krossar allt från dödens?

alle 2014-10-04 11:28

Saved From Above SOS i sista avd?

Om_sommaren 2014-10-04 11:45

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 375246)
Spurtar ner Chelsea Boko? Du tror att han sitter i spets eller krossar allt från dödens?

det blir dödens eller andra ytter skulle jag tro. För övrigt kan man väl bli nerspurtad från alla positioner:)

alle 2014-10-04 12:05

Citat:

Ursprungligen postat av droid (Inlägg 375249)


Du spelar emot 10 Uranium som du spikar på stora på din flerbong!? Makes no sense?

Shooter 2014-10-04 12:14

1) 4,6,12 - Personligen tror jag att Time Machine krossar dem, men det räcker med tre spikar på systemet.
2) Spik 10 - Uranium. Tror favoriten hoppar och att Uranium krossar dem.
3) Spik 4 - Shaq Is Back. Kanske vill Uffe försöka svara ut honom, vet inte om han lyckas, men jag tycker det vore dumt. Ägarna vill väl ha en slant med.
4) 1,2,4,6,7,9,11,12
5) Spik 12 - Art Kjarvald. Verkar vara en rejäl häst och förmodligen har den för lite pengar på sig i förhållande till kapacitet.
6) 1,2,3,4,6,10,11
7) 1,2,3,12

Ante30 2014-10-04 12:19

intresant om det blir bike på Romeo Amok ffg

putte64 2014-10-04 12:25

Jag antar SHJ föreslagit att den körs i spets, och att Ville då gör det.

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 375240)
han tror det ja. Jag undrar om ville (som är väldigt försiktig kusk för att vara finne) svarar när jorma kommer dundrande.Octupus från spets är dock inte klar på nåt vis enligt mig. men det är klart det gäller att nån synar så han inte få fuska bort loppet


Sprite 2014-10-04 12:46

Gulddivisioner över 1640a. Hur många vinns inte från ledningen? Jag bedömer det som 50/50 att det är Beer Summit eller Shaq is Back och pga spelvärdet blir det given spik på den förstnämnde. 17%!

Uranium kommer få dra tåget sista varvet och jag hoppas mer på hästarna bakom såsom Conrads Elsa, Nikita Broline och Qvintette som är betydligt mindre spelade.

Kling Jens med Jorma Kontio i sulkyn och enligt uppgift riktigt startsnabb, kan bli kvar där framme länge och att många lopp vinns av ledaren eller rygg ledaren ska man inte glömma. 2%!

Av någon anledning har jag känsla för Caramella B.F idag precis som snoken som rankar den etta. Vid nedstrykning är det given spik på min kupong, nu från spår 6 är det bara utgång. Toppkusk, van i klassen och hög segerprocent brukar vara bra parametrar. 16%! Vid gardering så glöm för fan inte Elit Håleryd till 4%! Även den van i klassen och gått bra i skymundan. Rysaren i loppet.

mackpeter 2014-10-04 12:52

Mitt bolagssystem

1) 1,2,4,6,12
2) 7,10,15
3) 6 (bästa spiken)
4) 2 (en eller många. Svanstedts häst och stall har uppåtform. Reser från Bjertorp för att vinna)
5) 12,15 (signalerna från JOP:s stall säger Lotus först. Sedan spretar det mellan 8,11 och 14. Här vinner dock norsken 12 med kallblodsrutinerade räven Ove A i jollen från springspår)
6) 1,2,3,4,5,6,7,10,11
7) alla

Kostar 1485:-. Lycka till!:popcorn:

Ojes66 2014-10-04 12:53

Vi har spikat Octopus eftersom vi tror att den når ledningen. Ville lär vika sig när Jorma ger honom onda ögat. Dessutom kommer Jorma få en halv längd från start. I spets torskar han aldrig mot detta tveksamma motstånd. Time Machine är bra, men form? Lägg även till att Jorma vunnit loppen innan.
Spik nummer två blir Art Kjarvald. Han bollade med Mino på Årjäng. Ove är inget vi normalt håller i handen, med han vann två kallblod i går och kör med flyt. Klart bästa hästen som kommer köras offensivt. Ovanligt travsäker för att vara klallblod.
Guld låser vi på de tre som kan vinna. Litar inte riktigt på vad Ohlsson hittar på.
Sedan har vi en av två på Uranium och Javier Palema. Uranium är bästa hästen. Inte bästa kusken dock. Favoriten är svag över distansen och galopperar mest troligt. Javier Palema har en seger på 15 försök. Sitter dock i spets och ska slås därifrån. I övrigt i det närmaste heltäckt.
Nu kör vi!

Shooter 2014-10-04 12:59

Det är bara att lira vinnare på Time Machine!

Fulsprit 2014-10-04 13:00

Varför visar dom inte ponnyloppet? Klåpare...

Fulsprit 2014-10-04 13:03

Chelsea Boko ser ut som en taggad tiger!!!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved