Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v65 Åby Fredag 31/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22030-v65-aby-fredag-31-10-a/)

Gidde_Palema 2014-10-31 14:37

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-10-31
Bana: Åby
Spelform: V65, omg. 209

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 5, 7, 8, 10, 11
2 3, 4, 5, 6, 9, 10
3 1, 3, 5, 8, 9, 10
4 3, 4, 5, 6
5 2, 3, 4, 8
6 2 Dens Bea

Vadet gäller startnummer

2 880 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 2 880,00 kr

Kvittonummer: 67CC 4F0D

Så där ska det se ut, rycka tussarna och plocka ner dem från dödens!

doob 2014-10-31 14:58

Åby 52 20141031 V3
Insats: 10
1: 2,3,4,6,7,12
2: 3,10
3: 4
10,00 * 12 = 120,00 kr

draken 2014-10-31 14:58

Sm i efterhandare hålls i offtopictråden

Gidde_Palema 2014-10-31 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 380381)
Sm i efterhandare hålls i offtopictråden

Haha antar att du syftar på mig, vad menar du med det? :)

doob 2014-10-31 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380378)
Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-10-31
Bana: Åby
Spelform: V65, omg. 209

V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 5, 7, 8, 10, 11
2 3, 4, 5, 6, 9, 10
3 1, 3, 5, 8, 9, 10
4 3, 4, 5, 6
5 2, 3, 4, 8
6 2 Dens Bea

Vadet gäller startnummer

2 880 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 2 880,00 kr

Kvittonummer: 67CC 4F0D

Så där ska det se ut, rycka tussarna och plocka ner dem från dödens!

Grattis!! Men vore gött om du postade innan spelstopp också!
Du har en bra vecka....

draken 2014-10-31 15:01

Skryt och ryggdunkartråden. Där passar det bättre än att lägga upp något när man inte vart med och diskuterat men så klart bra tippat.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:02

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 380383)
Grattis!! Men vore gött om du postade innan spelstopp också!
Du har en bra vecka....

Tack så mycket! Jo jag vet, men det tar lite tid och sen så vill jag ju ofta hålla mina idéer för mig själv. Men du har ju rätt i att jag borde kunna posta det innan spelstopp.

Voltstart 2014-10-31 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 380380)
Åby 52 20141031 V3
10,00 * 12 = 120,00 kr

3 Orla?! Favvistippad på vinnarspelet, med på din V3 och usel resultatrad med kassa tider...

...Vad har jag missat här?

Gidde_Palema 2014-10-31 15:04

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 380384)
Skryt och ryggdunkartråden. Där passar det bättre än att lägga upp något när man inte vart med och diskuterat men så klart bra tippat.

Andra postar ju sina system här så då borde väl jag få posta mitt också? Sen att jag gör det efteråt beror på att jag vill behålla mina idéer för mig själv.

draken 2014-10-31 15:12

Vill man hålla idee`r för sig själv bör man överhuvudtaget inte skriva på ett forum om man nu inte enbart gör det för att man har liten kuk och söker bekräftelse. Vore kul att se ett inlägg om hästar,inte enbart en bong som har vinst eller stor chans på vinst. Dessa kan man visa i skryt och ryggdunkartråden.
Nu vet jag ju inte vem du är och du kanske har börjat spelat större och har lite mer kött på benen än vad du hade för ett år sedan när du faktiskt var lite aktiv och skrev lite om vad du trodde och tänkte. Lite mera sådant tack.
Tycker självklart att det är kul att du vinner. Antar att det står Värmland på Atg igen. Bara att gratulera.:hattenav:

Major 2014-10-31 15:12

Om du vill behålla dina idéer för dig själv så är du ganska
Fel ute här på sharps.

Migge 2014-10-31 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380387)
Andra postar ju sina system här så då borde väl jag få posta mitt också? Sen att jag gör det efteråt beror på att jag vill behålla mina idéer för mig själv.

Och jag antar att du bara postar vinstbongarna & råkar "glömma" att posta torskbongarna!

Gidde_Palema 2014-10-31 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 380388)
Vill man hålla idee`r för sig själv bör man överhuvudtaget inte skriva på ett forum om man nu inte enbart gör det för att man har liten kuk och söker bekräftelse. Vore kul att se ett inlägg om hästar,inte enbart en bong som har vinst eller stor chans på vinst. Dessa kan man visa i skryt och ryggdunkartråden.
Nu vet jag ju inte vem du är och du kanske har börjat spelat större och har lite mer kött på benen än vad du hade för ett år sedan när du faktiskt var lite aktiv och skrev lite om vad du trodde och tänkte. Lite mera sådant tack.
Tycker självklart att det är kul att du vinner. Antar att det står Värmland på Atg igen. Bara att gratulera.:hattenav:

Vissa här på forumet har velat ha någon form av bekräftelse på att jag kan min sak när det gäller trav. Lite därför jag postade det här. Skapade ju en annan tråd där jag sökte någon att bolla idéer med och folk undrade varför det skulle vara värt att bolla med just mig.

Jag vet att jag är duktig på trav och söker ingen som helst bekräftelse. Travet är min enda inkomst och jag lever på det, därför är det viktigt att jag får så mycket återbäring som möjligt på mina idéer.

Tack så mycket, ja det borde stå "Värmland" på vinstlistan någonstans.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 380390)
Och jag antar att du bara postar vinstbongarna & råkar "glömma" att posta torskbongarna!

Idag var det här det enda jag lämnade in. Postade torskbongar här om dagen också.

Voltstart 2014-10-31 15:21

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 380389)
Fel ute här på sharps.

Jag instämmer fullt ut! Om du backat upp mig på Dens Bea, så kanske jag lirat vinnare med.

Komma med efterhandare som ger en kvarts mille på ett system för 3 lax...sånt är ju fullständigt ointressant att ta del utav.

Kom med ett förslag med motivering innan tävlingarna är igång istället, så kanske du blir värd att ägna nåt intresse alls. Det viktiga är inte att ha rätt, det är att ha försökt sätta in hästen i sitt sammanhang(Aktuellt lopp). :smoke:

Gidde_Palema 2014-10-31 15:21

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 380389)
Fel ute här på sharps.

Man kan göra mer än att berätta om sina drag här på Sharps.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380394)
Jag instämmer fullt ut! Om du backat upp mig på Dens Bea, så kanske jag lirat vinnare med.

Komma med efterhandare som ger en kvarts mille på ett system för 3 lax...sånt är ju fullständigt ointressant att ta del utav.

Kom med ett förslag med motivering innan tävlingarna är igång istället, så kanske du blir värd att ägna nåt intresse alls. Det viktiga är inte att ha rätt, det är att ha försökt sätta in hästen i sitt sammanhang(Aktuellt lopp). :smoke:

Precis, och då hade jag fått sämre odds på Dens Bea och vunnit mindre pengar.

Jag säger det igen att folk här vill ha bevis att jag kan tippa trav, därav att jag postade detta. Du kan skriva upp att jag har analyserat loppen innan.

draken 2014-10-31 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380393)
Idag var det här det enda jag lämnade in. Postade torskbongar här om dagen också.

Du postade bongar som hade en bra start men som senare torskade om man ska vara petnoga.

Voltstart 2014-10-31 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380396)
Precis, och då hade jag fått sämre odds på Dens Bea och vunnit mindre pengar.

Jag säger det igen att folk här vill ha bevis att jag kan tippa trav, därav att jag postade detta. Du kan skriva upp att jag har analyserat loppen innan.

Du har ju lirat streckspel! Vinnaroddset är ju fullständigt ointressant därmed. Tror du nån tar rygg på dig innan du lyckats lansera ett gäng bra förslag här? Allvarligt?

Tacka vet jag doob! ORLA!!!:clap:

Gidde_Palema 2014-10-31 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 380398)
Du postade bongar som hade en bra start men som senare torskade om man ska vara petnoga.

Dock fortfarande torskbongar. Jag förstår dina synpunkter och visst kan det uppfattas som fel att jag bara postar när tävlingarna är klara. Om jag fortsätter att vara aktiv på forumet så ska jag skriva lite om vad jag tror innan loppen också.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380400)
Du har ju lirat streckspel! Vinnaroddset är ju fullständigt ointressant därmed. Tror du nån tar rygg på dig innan du lyckats lansera ett gäng bra förslag här? Allvarligt?

Tacka vet jag doob! ORLA!!!:clap:

Haha du skrev ju nyss själv att du kanske hade lirat Dens Bea om du hade fått stöd från mig?

Jo det har visst inverkan om jag visar mitt V65-system där jag har spik på Dens Bea, det kan generera mer vinnarspel på den, och därmed lägre odds.

Voltstart 2014-10-31 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380402)
Dock fortfarande torskbongar. Jag förstår dina synpunkter och visst kan det uppfattas som fel att jag bara postar när tävlingarna är klara. Om jag fortsätter att vara aktiv på forumet så ska jag skriva lite om vad jag tror innan loppen också.

Skit samma. Snart ska jag gå in på V75-tråden och få mina spikförslag totalsågade av Putte64(...som brukligt är, de få gånger jag engagerar mig i V75-tråden.). Sådant uppskattar jag!:evilgrin39:

Major 2014-10-31 15:34

Då behöver man lasta duktigt på vinnar spelet om det ska till en odds sänkning

Gidde_Palema 2014-10-31 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380404)
Skit samma. Snart ska jag gå in på V75-tråden och få mina spikförslag totalsågade av Putte64(...som brukligt är, de få gånger jag engagerar mig i V75-tråden.). Sådant uppskattar jag!:evilgrin39:

Haha trevligt ;)

Gidde_Palema 2014-10-31 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 380405)
Då behöver man lasta duktigt på vinnar spelet om det ska till en odds sänkning

Haha ja, men vad är det som säger att det inte är någon storspelare som tar rygg? Eller flera som spelar mindre, många bäckar små.

sirlarsson 2014-10-31 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380407)
Haha ja, men vad är det som säger att det inte är någon storspelare som tar rygg? Eller flera som spelar mindre, många bäckar små.

Varför bryr du dig ens? Du använder ju forumet uppenbart bara för att ta tankar av andra vilket du har all rätt i världen till. Bättre köra tyst då, efterhandare på spelforum är det värsta man kan syssla med, folk blir vansinniga.

Antingen använd forumet och ge och ta, hjälp andra. Eller bara ta och sitt tyst i båten.

Grattis till vinsten btw, otroligt imponerande.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380408)
Varför bryr du dig ens? Du använder ju forumet uppenbart bara för att ta tankar av andra vilket du har all rätt i världen till. Bättre köra tyst då, efterhandare på spelforum är det värsta man kan syssla med, folk blir vansinniga.

Antingen använd forumet och ge och ta, hjälp andra. Eller bara ta och sitt tyst i båten.

Grattis till vinsten btw, otroligt imponerande.

Tar inte del av någon annans tankar här på forumet, litar bara på mig själv när det gäller att spela på trav. Det huvudsakliga syftet med att jag blev medlem var att få tillgång till Travtjänsten och Spelvärdes tips, för att kunna checka av och se så att jag inte hade missat något bara. Jag förstår inte varför folk ska bli vansinniga för, jag inser att det är så, men märkligt beteende enligt mig.

Tack så mycket, kul att draget gjorde sitt i sista!

Voltstart 2014-10-31 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 380380)
Åby 52 20141031 V3
10,00 * 12 = 120,00 kr

Klockrent! :claps:

En slant att bygga vidare på!

doob 2014-10-31 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380386)
3 Orla?! Favvistippad på vinnarspelet, med på din V3 och usel resultatrad med kassa tider...

...Vad har jag missat här?

Kraftiga förtidsspel och det fanns täckning. Den var fin liksom Unters i sista. Synd det inte hände mer i första....

sirlarsson 2014-10-31 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380410)
Tar inte del av någon annans tankar här på forumet, litar bara på mig själv när det gäller att spela på trav. Det huvudsakliga syftet med att jag blev medlem var att få tillgång till Travtjänsten och Spelvärdes tips, för att kunna checka av och se så att jag inte hade missat något bara. Jag förstår inte varför folk ska bli vansinniga för, jag inser att det är så, men märkligt beteende enligt mig.

Tack så mycket, kul att draget gjorde sitt i sista!

Du har inte råd till dessa tjänster själv eller? :)

Gidde_Palema 2014-10-31 15:48

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 380412)
Kraftiga förtidsspel och det fanns täckning. Den var fin liksom Unters i sista. Synd det inte hände mer i första....

Grattis, snyggt spelat, missade att spela V3 själv.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380413)
Du har inte råd till dessa tjänster själv eller? :)

Haha jo, men varför slösa pengar i onödan? Ge mig en bra förklaring till att göra det. Är inte så viktigt att se deras tips, men jag gör det bara för att jag kan. :)

Migge 2014-10-31 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380410)
Tar inte del av någon annans tankar här på forumet, litar bara på mig själv när det gäller att spela på trav. Det huvudsakliga syftet med att jag blev medlem var att få tillgång till Travtjänsten och Spelvärdes tips, för att kunna checka av och se så att jag inte hade missat något bara.

Du vill alltså bara snika till dig av andras inköpta betaltips men inte erbjuda något tillbaks till forumet som ett tack trots att du säger att du är sjukligt insatt i travet?!

draken 2014-10-31 15:51

Max 12cm

doob 2014-10-31 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380387)

Med all respekt! Du är duktig men verkar omsätta likt tjänsterna. Hoppas du överlever missflytperioderna och har förmåga dra ner eller avstå men....

Hålla idéerna för dig själv och bara posta vinsterna kan du fullständigt skita i! Bekräftelse får du söka på annat håll! Här försöker vi HJÄLPAS ÅT! :no:

Hoppas du vill vara med på tåget annars kan du hålla dig till Twitter

sirlarsson 2014-10-31 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380415)
Haha jo, men varför slösa pengar i onödan? Ge mig en bra förklaring till att göra det. Är inte så viktigt att se deras tips, men jag gör det bara för att jag kan. :)

Det var mest på skoj, just därav smileyn :) Men klart du ska använda det om det är gratis, bara en påminnelse att på seriösa spelforum så slänger man ogärna upp saker i efterhand. På rekatochklart bryr sig ingen men här finns en oskriven regel att man postar sina bongar innan eller inte alls.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 380416)
Du vill alltså bara snika till dig av andras inköpta betaltips men inte erbjuda något tillbaks till forumet som ett tack trots att du säger att du är sjukligt insatt i travet?!

Jag lever på detta, det är mitt jobb.

AndyMart 2014-10-31 15:54

Egoister torskar ändå alltid i längden, oavsett om det gäller spel eller livsstil.

Sluta slösa tid på pajasen, han kommer ändå inte med något vettigt.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380419)
Det var mest på skoj, just därav smileyn :) Men klart du ska använda det om det är gratis, bara en påminnelse att på seriösa spelforum så slänger man ogärna upp saker i efterhand. På rekatochklart bryr sig ingen men här finns en oskriven regel att man postar sina bongar innan eller inte alls.

Haha ja jag har märkt det, lite märkligt beteende enligt mig, men så är det bevisligen. :)

Voltstart 2014-10-31 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 380388)

Var hittar jag sådan info? Att vinster har utbetalts till exempelvis Värmland? Nyfiken...