![]() |
Citat:
Jag har självförtroende när det gäller trav för jag jobbar stenhårt och tror på mig själv. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Trav skall ju vara kul... Glädjeämne i livet... :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Får det inte riktigt att gå ihop. |
Citat:
|
Jag gör det enda sansade och loggar ut. Det behövs frisk luft! Han tror jag bryr mig om ifall för mig okända personer vunnit eller ej...lallare!
Killen har nyss inkasserat en kvarts mille och håller på och gör sig märkvärdig mot var och en... sicken prioritering!:idiot: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Du verkar tro att jag inte kan så mycket om trav, intressant. |
Citat:
|
Citat:
|
Men som sagt, testa på twitter, bara söka efter gubbarna och erbjuda dina tjänster.
|
Citat:
|
I det här forumet verkar de flesta tro att de kan trav. Det såg man om inte annat idag när en "tomte" rekommenderade en häst som sett fin ut i senaste loppet och även i kvalet. Jag kollade själv upp loppen samt kvalet och "tomten" hade nog inte sett loppen själv. Den enda jag litar på i sitt tippande är Gidde Palema, övriga är bara glada amatörer som läser och hör sina tips
|
Som sagt, du kommer inte hitta någon här på sharps som ser alla travlopp år ut och år in. Som spelar system för 2700kr själv etc, på denna nivån är dom enda jag känner till just Varulv, Huselius osv.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Asså du känns som en riktig lallare "proffset". Komma här och slänga in efterhandare och söka efter någon som är "lika kunnig som du" är helt fel stil min vän.
Du har ju inte visat att du kan ett skit om trav än så varför skulle någon som faktiskt kan något om trav vilja dela med sig enbart till dig när de har flera hundra bättre spelare här på forumet att välja på. Dina vinnande system säger inte ett skit, kan vara din farmors farfar som lirar och allt du gör är att kopiera in de här. Dessutom måste man få in några sexsiffriga vinster om man lirar system för flera tusen per dag. (kanske flera tiotusen) |
Har du provat snällt att fråga? eller bara förväntar du dig service?
|
Citat:
|
Citat:
|
Lämnar den här diskussionen nu, det är som att prata med en vägg eller en hormonstinn tonåring.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Gidde_Palema du söker kontakt genom att posta vinster så du kab bolla dina tankar? du vill ju inte dela dina tankar och verkar inte bry dig om hur andra tänker för du litar helt på dig själv. Så du här för att posta vinster å läsa ss å TT gratis? Bättre du sitter framför en spegel å bollar med han för du verkar ju veta bäst
|
Citat:
|
Citat:
|