Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v65 Åby Fredag 31/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22030-v65-aby-fredag-31-10-a/)

Gidde_Palema 2014-10-31 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 380421)
Egoister torskar ändå alltid i längden, oavsett om det gäller spel eller livsstil.

Sluta slösa tid på pajasen, han kommer ändå inte med något vettigt.

Förklara för mig hur du kan "veta" att jag är en egoist. Finns ingen i min bekantskapskrets som tycker att jag är det.

Jag har självförtroende när det gäller trav för jag jobbar stenhårt och tror på mig själv.

sirlarsson 2014-10-31 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380422)
Haha ja jag har märkt det, lite märkligt beteende enligt mig, men så är det bevisligen. :)

Vad ger det forumet att du postar i efterhand? Det ger absolut inget till någon förutom ditt ego. Nu kanske du förstår? :)

Gidde_Palema 2014-10-31 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380423)
Var hittar jag sådan info? Att vinster har utbetalts till exempelvis Värmland? Nyfiken...

Haha kul att du tror att jag fejkar vinsten. Spelatrav.se kan man hämta vinstlistorna, jag bor i Värmland och insatsen var över 2000 kr, så kan du ju kika där om du hittar något som stämmer överens med det. :)

Kyodai 2014-10-31 15:57

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 380367)
FY FAN JAG SPYR PÅ MIG SJÄLV!!!!!!

Gör inte det...

Trav skall ju vara kul...

Glädjeämne i livet... :thumbup:

Gidde_Palema 2014-10-31 15:57

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380425)
Vad ger det forumet att du postar i efterhand? Det ger absolut inget till någon förutom ditt ego. Nu kanske du förstår? :)

Som jag tidigare nämnt så ville folk i en annan tråd ha bevis på att jag kan tippa trav, därav att jag postade vinsten. :)

Voltstart 2014-10-31 15:57

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380426)
Haha kul att du tror att jag fejkar vinsten. Spelatrav.se kan man hämta vinstlistorna, jag bor i Värmland och insatsen var över 2000 kr, så kan du ju kika där om du hittar något som stämmer överens med det. :)

Du saknar f-n i mig allt vett! Jösses!:gun_bandana:

Gidde_Palema 2014-10-31 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380430)
Du saknar f-n i mig allt vett! Jösses!:gun_bandana:

Va? Jag talade ju bara om var du hittar vinstlistan? :S Nu förstår jag inte riktigt..

Gidde_Palema 2014-10-31 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 380428)
Gör inte det...

Trav skall ju vara kul...

Glädjeämne i livet... :thumbup:

Precis, så är det! :)

sirlarsson 2014-10-31 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380429)
Som jag tidigare nämnt så ville folk i en annan tråd ha bevis på att jag kan tippa trav, därav att jag postade vinsten. :)

Bevisa att man kan tippa trav gör man med att bidra med tankar och åsikter, inte att posta efterhandare. Du kommer aldrig bli respekterad här med efterhandare. Frågan är bara varför du vill bevisa att du kan trav då du enbart är här för gratis betaltips? Jag hade bara hållt tyst om jag var du, eftersom du ändå inte bryr dig om andras tankar här på forumet.

Får det inte riktigt att gå ihop.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380434)
Bevisa att man kan tippa trav gör man med att bidra med tankar och åsikter, inte att posta efterhandare. Du kommer aldrig bli respekterad här med efterhandare. Frågan är bara varför du vill bevisa att du kan trav då du enbart är här för gratis betaltips? Jag hade bara hållt tyst om jag var du, eftersom du ändå inte bryr dig om andras tankar här på forumet.

Får det inte riktigt att gå ihop.

Läs tråden där jag söker någon att bolla idèer med, där kanske du kan hitta svaret. Jag vet inte om man vinner två vinster över en kvarts miljon samma vecka och bara har tur. Det ligger inte i mitt intresse att gneta på i flera månader med analyser för att visa att jag är duktig på trav, tänkte att det här skulle gå snabbare.

Voltstart 2014-10-31 16:03

Jag gör det enda sansade och loggar ut. Det behövs frisk luft! Han tror jag bryr mig om ifall för mig okända personer vunnit eller ej...lallare!

Killen har nyss inkasserat en kvarts mille och håller på och gör sig märkvärdig mot var och en... sicken prioritering!:idiot:

Gidde_Palema 2014-10-31 16:05

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380436)
Jag gör det enda sansade och loggar ut. Det behövs frisk luft! Han tror jag bryr mig om ifall för mig okända personer vunnit eller ej...lallare!

Killen har nyss inkasserat en kvarts mille och håller på och gör sig märkvärdig mot var och en... sicken prioritering!:idiot:

Jag berättade för dig hur man hittar vinstlistan, eftersom du frågade hur man gör det? Herregud...

sirlarsson 2014-10-31 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380435)
Läs tråden där jag söker någon att bolla idèer med, där kanske du kan hitta svaret. Jag vet inte om man vinner två vinster över en kvarts miljon samma vecka och bara har tur. Det ligger inte i mitt intresse att gneta på i flera månader med analyser för att visa att jag är duktig på trav, tänkte att det här skulle gå snabbare.

Om du söker någon som är lika seriös som du vill framstå som så får du väl snacka med Varulv, Huselius, Ivar eller något sånt. Här på forumet är det ytterst få som lever enbart på travspelandet, kunskap finns men folk jobbar vid sidan av travet.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380438)
Om du söker någon som är lika seriös som du vill framstå som så får du väl snacka med Varulv, Huselius, Ivar eller något sånt. Här på forumet är det ytterst få som lever enbart på travspelandet, kunskap finns men folk jobbar vid sidan av travet.

Men hur ska jag veta att det är just dem som är lika insatta som mig?

Gidde_Palema 2014-10-31 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380438)

Finns de ens här på Sharps?

sirlarsson 2014-10-31 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380439)

Skojar du nu? Är du så insatt i travet som du säger så hade du vetat vilka snubbar jag snackar om.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380441)
Skojar du nu? Är du så insatt i travet som du säger så hade du vetat vilka snubbar jag snackar om.

Haha klart som fan att jag vet vilka de är. Lät bara som att de fanns här på forumet. Trodde du nämnde olika alias här på forumet.

Migge 2014-10-31 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380439)

Så du vet inte vem t.ex. Huselius är? :omfg:

sirlarsson 2014-10-31 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380442)
Haha klart som fan att jag vet vilka de är. Lät bara som att de fanns här på forumet.

Varulv finns här, alla finns på twitter annars, du har nog större chans att lyckas få någon att bolla med där. Tveksam till om dessa snubbar har någon användning av dig dock.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380444)
Varulv finns här, alla finns på twitter annars, du har nog större chans att lyckas få någon att bolla med där. Tveksam till om dessa snubbar har någon användning av dig dock.

Haha Huselius har ingen som helst användning av de pengar han vinner, travet är bara ett intresse för honom, ingenting som ska/måste generera pengar.

Du verkar tro att jag inte kan så mycket om trav, intressant.

sirlarsson 2014-10-31 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380445)
Haha Huselius har ingen som helst användning av de pengar han vinner, travet är bara ett intresse för honom, ingenting som ska/måste generera pengar.

Du verkar tro att jag inte kan så mycket om trav, intressant.

Jag sa inget om att du inte kan trav, bara undrar varför tex Varulv som vinner stora pengar varje år på trav behöver din hjälp? Han har ju redan en arsenal med goda vänner som kan det mesta om trav.

AndyMart 2014-10-31 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380444)

Haha, VÄLDIGT tveksamt skulle jag påstå.

sirlarsson 2014-10-31 16:15

Men som sagt, testa på twitter, bara söka efter gubbarna och erbjuda dina tjänster.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380447)
Jag sa inget om att du inte kan trav, bara undrar varför tex Varulv som vinner stora pengar varje år på trav behöver din hjälp? Han har ju redan en arsenal med goda vänner som kan det mesta om trav.

Har jag sagt att jag vill ha kontakt med just Varulv? Svar nej. Jag vinner också mycket pengar varje år. Syftet är inte att jag ska vinna mer pengar, utan föratt jag tycker om att snacka trav med någon som är ungefär lika insatt som mig själv.

Allinlover 2014-10-31 16:18

I det här forumet verkar de flesta tro att de kan trav. Det såg man om inte annat idag när en "tomte" rekommenderade en häst som sett fin ut i senaste loppet och även i kvalet. Jag kollade själv upp loppen samt kvalet och "tomten" hade nog inte sett loppen själv. Den enda jag litar på i sitt tippande är Gidde Palema, övriga är bara glada amatörer som läser och hör sina tips

sirlarsson 2014-10-31 16:18

Som sagt, du kommer inte hitta någon här på sharps som ser alla travlopp år ut och år in. Som spelar system för 2700kr själv etc, på denna nivån är dom enda jag känner till just Varulv, Huselius osv.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 380448)
Haha, VÄLDIGT tveksamt skulle jag påstå.

Haha du kan fortfarande få förklara hur du kan "veta" att jag är en egoist, vad som tyder på det. Jag är mycket givmild med mina pengar och är alltid så snäll jag kan mot mina vänner.

sirlarsson 2014-10-31 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av Allinlover (Inlägg 380451)
I det här forumet verkar de flesta tro att de kan trav. Det såg man om inte annat idag när en "tomte" rekommenderade en häst som sett fin ut i senaste loppet och även i kvalet. Jag kollade själv upp loppen samt kvalet och "tomten" hade nog inte sett loppen själv. Den enda jag litar på i sitt tippande är Gidde Palema, övriga är bara glada amatörer som läser och hör sina tips

Hur ska du kunna lita på någon när du inte ens får dennes tips?

Gidde_Palema 2014-10-31 16:20

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380452)
Som sagt, du kommer inte hitta någon här på sharps som ser alla travlopp år ut och år in. Som spelar system för 2700kr själv etc, på denna nivån är dom enda jag känner till just Varulv, Huselius osv.

Intressant att du har koll på alla hundratals medlemmar här, deras privatekonomi och hur mycket de tittar på trav. Kille/Tjej med koll.

AndyMart 2014-10-31 16:20

Asså du känns som en riktig lallare "proffset". Komma här och slänga in efterhandare och söka efter någon som är "lika kunnig som du" är helt fel stil min vän.

Du har ju inte visat att du kan ett skit om trav än så varför skulle någon som faktiskt kan något om trav vilja dela med sig enbart till dig när de har flera hundra bättre spelare här på forumet att välja på.

Dina vinnande system säger inte ett skit, kan vara din farmors farfar som lirar och allt du gör är att kopiera in de här. Dessutom måste man få in några sexsiffriga vinster om man lirar system för flera tusen per dag. (kanske flera tiotusen)

Allinlover 2014-10-31 16:20

Har du provat snällt att fråga? eller bara förväntar du dig service?

sirlarsson 2014-10-31 16:21

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380455)
Intressant att du har koll på alla hundratals medlemmar här, deras privatekonomi och hur mycket de tittar på trav. Kille/Tjej med koll.

Man lär sig känna forumet och dess användare efter idogt användande i ett tag. Har du fått napp än tex? Nej just det.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:22

Citat:

Ursprungligen postat av Allinlover (Inlägg 380451)

Kul med någon som visar förståelse för mig också! Håller med, syns tydligt om det är någon som inte kan trav så bra när de rekommenderar tips och på sättet de analyserar loppen.

sirlarsson 2014-10-31 16:23

Lämnar den här diskussionen nu, det är som att prata med en vägg eller en hormonstinn tonåring.

AndyMart 2014-10-31 16:23

Citat:

Ursprungligen postat av Allinlover (Inlägg 380457)
Har du provat snällt att fråga? eller bara förväntar du dig service?

Ja för dig ska man ju lyssna på, med 39 inlägg varav tre stycken i år. Luktar kompanjon låååång väg, stinker till och med.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:23

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380458)
Man lär sig känna forumet och dess användare efter idogt användande i ett tag. Har du fått napp än tex? Nej just det.

Haha fan vilken koll du har alltså! Nu har du "koll" på min inkorg också. Dock så har du ju inte det, eftersom jag visst fått "napp", som du uttrycker det.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:24

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380460)
Lämnar den här diskussionen nu, det är som att prata med en vägg eller en hormonstinn tonåring.

Ännu mer koll, nu är jag tonåring också, fast vänta, det är jag ju inte.

Oblix 2014-10-31 16:24

Gidde_Palema du söker kontakt genom att posta vinster så du kab bolla dina tankar? du vill ju inte dela dina tankar och verkar inte bry dig om hur andra tänker för du litar helt på dig själv. Så du här för att posta vinster å läsa ss å TT gratis? Bättre du sitter framför en spegel å bollar med han för du verkar ju veta bäst

AndyMart 2014-10-31 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380462)
Haha fan vilken koll du har alltså! Nu har du "koll" på min inkorg också. Dock så har du ju inte det, eftersom jag visst fått "napp", som du uttrycker det.

Ojojojoj, en ren och skär gissning; allinnolover????

Gidde_Palema 2014-10-31 16:26

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 380461)
Ja för dig ska man ju lyssna på, med 39 inlägg varav tre stycken i år. Luktar kompanjon låååång väg, stinker till och med.

Kompanjon?