![]() |
alltid alltid jag lovar för det spelar inga roll bara hans stall vinner pengar
|
Keeping Julia stapplade i mål senast, och det på kortare distans.
Det som gäller är prestationen, inte vad folk fantiserar ihop. Citat:
|
Amatörmässigt att lyssna pä tränarna, som jag sagt tidigare vet vi bäst själv!
|
Synd att inte Untersteiner hann fram men det får duga ändå
|
Provar en raket. Plats på 1 Ragata
Bra galopp direkt... |
Sådär vill man se en spik agera :)
|
Nån som har go känsla för V65:2? Vinnaren där?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
EDIT: Såg nu att du syftade på lopp 2 :P Jag tror personligen på Iponema eller Zena Brick i lopp 2 |
Citat:
|
Taskigt att Linus inte får vinna loppet. Intressant om de får den att sluta hoppa.
|
Fina prestationer i tredje
|
Citat:
|
Brallorna fulla med matjord, kanske tar han alla fyra loppen på Valla idag.
|
En bra kusk har tur ibland också...Jösses!
|
ja säger bara Goop
|
48 gånger på tvillingen, vilket brutalt tjänstefel av kollektivet (och av mig som lutat mig tillbaka från oddstavlan sedan omgången startade :cry:)
|
Vinnare och Plats på Eastar Rapida, hade varit fint att sätta vinnare också.
|
Fan kunde han inte hållt ända in i mål då
|
Varför i hela friden går inte Lennartsson fram till dödens efter 500? Pajas.
|
Citat:
|
melanders styrning
kolla tarzans styrning snacka om att ge fördel...!
|
Stallkörning deluxe när Melander flyttar ut 1 indra spår så sin andra häst (3) kommer fram invändigt. #v86 #V86-4
|
Hur pantad/icke påläst är Micke då? Borde räcka med en blick på vilken kusk som sitter i ledningen. Är man fortfarande osäker tittar man på oddstavlan också så vet man med säkerhet att det är 0% chans att få överta...:whoco5:
|
Jösses, vilken styrning av Micke J. :cry:
Tråkigt att favoriten ska behöva få loppet kört i halsen hade torskat annars. Mutat Micke J kanske??? |
Micke J vilket jävla riksmongo
|
Nybrink måste vara ensam att tycka Micke J gjorde rätt
|
Citat:
|
nybrink
tomtarnars expert.....!
|
DD x 200 kr
200,00 Kr. DBL 10,11/7
|
Nu luktar det jackpot på V86 nästa onsdag. Fjärde onsdagen i rad i så fall väl ? Bara att gratulera spelarna i så fall och inte konstigt att V86 bara växer i popularitet.
Favoritparader vecka ut och vecka in kanske ändå inte är bra på sikt (det delas ju i verkligheten inte ut en krona mer utan fördelas bara om från dom med 6 rätt till dom med alla rätt) |
Citat:
...Takter gör aldrig den bedömningen rätt förutom vid kompiskörning på Valla med "gänget"... Likadant kör han själv sönder en massa lopp när han själv jagar spets mot häst som ALLA andra vet om inte SKA släppa... ...Takters svaghet som kusk. Killen har ju redan varit med om en tokstart, men vill tvunget ha en tryckare till... Nä, han borde släppt eller så får man ta att det blir till att stapla i mål själv. Bättre släppa omgående och själv gå ut och fråga igen eller ta att open finns... . Som sagt:Takter är en sulkykonstnär, men i dessa lägen saknar han all känsla... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Micke har sagt flertalet ggr att just denna hästen körs sådär och när Takter får frågan som "redan utsatt" har han ju själv att välja... I dessa situationer tar Takter så gott som alltid felbeslut är min känsla... |
Citat:
|
DD
3,4 3 |
Citat:
|
1 - 4
2 - 3, 4, 7 |