![]() |
Citat:
|
Citat:
Jo, ganska övertygad om att Goop gjort så...bättre påläst vid varje styrning och en bättre kusk... Det finns 4 hästar på pappret, de andra två sitter aslångt bak... ...Goop roterar sitt huvud för jämnan och gör en analys... ...Takter och Jorma bara sööör... :thumbdown: |
Citat:
|
Hoppas på UP UP AND AWAY vinner sista nu :)
|
Tyck vad ni vill om Christoffer Eriksson - men här körde han bäst! :hattenav:En får tacke!
|
kort om tid, men är inte 3ggr på plats på verymuch rätt bra på bet365
|
Citat:
|
Prince di Poggio i sista nu då tack!
|
ser att det egentligen var lite för kort tid för att överhuvudtaget skriva det här, ber om ursäkt
|
Citat:
Citat:
|
3 eller 7 för KRAFTIG DD!! JOBBA!!
|
Citat:
|
Dubbeln sitter och en till jackpott om Prince di Poggio vinner, så den får gärna vinna för min del.
|
Citat:
Citat av honom idag: "Det är rörigt där uppe..." Sammanfattning av sin egen insats när han försökte sig på att hålla dagens uppsittningar åtskillda. Skön kille!:lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Varför trycker Goop inte till för??
|
Skönt, det gick ändå.
|
Grattis gidde.. men jag säger bara Goop, vilken kusk,
|
7 rätt för mig .. bara börja plugga v64 he he.,
|
Skönt att inte Eastar och/eller Karsken höll hela vägen, då hade man grämt sig något alldeles förbannat för att man valde den här omgången att göra litet system!
Grattis ni som satte flerbongen! |
Goop är ruggig på att jobba in dem i alla fall.
|
Citat:
Tack!:hattenav: Gav mig en högt spelad dubbel.:moneybag::moneybag::cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Inte förhoppningarna.:idiot: |
Citat:
|
Dann schnappt die Mausefalle zu.... :clap::clap:
Dags för lite tiroler för att fira DD https://www.youtube.com/watch?v=0jlQ3MbwMgk |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nästa onsdag har spelarna fått lönekontona påfyllda dessutom, och inte alla tänker på att dessa pengar ska räcka fram till jul så omsättningen kommer nog då att närma sig 30 mkr. Lite beroende på hur startlistorna ser ut och sen att hälften av loppen då körs i Norrland är i alla fall inte positivt omsättningsmässigt. Är väl ett antal hästar då på Bergsåker som ska ut och ha lopp i kroppen inför deras V75a 1,5 vecka senare. |
Förstår någon vad jag menar???
Galet annars.... |
Citat:
Otroligt hur sprit bryter ner all vett och sans...;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Självklart.
Citat: