![]() |
Ihoplagd info + loppkoll känns det som 6 Banks är ett bra spel till 7.00 i odds.
"Michael Larsen åker inte till Sverige för att äta skånegås." Vinnarspel samt DD-Banks mot 2 Bullyoung och 11 Riff Kronos |
Häst nr 3 i avd 1 är väl väldigt startsnabb ? Luktar verkligen inte ledning för cmk.
|
Citat:
Jätetfin och matnyttig sida! Tack! :claps::claps: |
Kul att folk verkar ha koll! Känns som ingen har hört reden prata om hästen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kör hårt!
|
Tror jag har numret till ett tiotal tränare samt en handfull kuskar samt att jag skulle kunna namedroppa ett par storspelare som jag har daglig kontakt med. Enda anledningen till att jag läser detta forum är för att man får sig ett gott skratt emellanåt! Kör hört krappar som Jukka brukar säga.
|
Citat:
|
Citat:
|
folk som har nått att komma med vill inte skriva längre då det sitter amatörer som ni och vet allt.
|
Det är tur för sharps att helge och putte64 och några till fortfarande sprattlar till ibland med kunskap! Ni säger att Lover face är snabb ut hur vet ni det? han har aldrig laddats från start!
|
Citat:
|
Man kan ju faktiskt diskutera hästar och lopp utan att racka ner på andras ideer och tankar. Du borde slå upp ordet ödmjuk i en ordlista och studera noggrant.
Sen så säger du att du endast hänger på sharps för att skratta åt alla idioter här och tror att du inte ska få mothugg? Jag ställer mig frågan vem som är den riktiga idioten. |
Citat:
|
Det får vi ju se! tror mer på 50-50 i spetsstriden. Veijo sa precis att han aldrig laddat med LF och inte alls var säker på nån spets han tycker även hästen fått snabba pengar på sig.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu har vi bara 6 lopp till att inte enas om...
|
ser ut att bli små deg, flerbong?
avd1. 1-2-5 avd2. 6 Agustus F - 5 av 6 på jägersro! avd3. 2 Solvato - tränat 1.16/1600 meter, Vejo tror på bra chans! avd4. 1-3-4-7 - Merlin obesegrad i spets 2 av 2.. avd5. 2 Mr Jp avd6. 4 Eketorpets tess - slipper ofra sig nu? tar dem på speed! 10% Roligt drag! (bra inne i klassen) avd7. 11 Riff Kronos om han fixar spåret.. 12 rader * 50 = 300 kr |
Intressant info från spelvärde
|
Citat:
|
Ludde blev glatt överraskad av att Neptunus Face V75-4 blivit nerstruken till spår 10.
Troligt skoryck nu meddelade han i TV12 sändningen, så det gäller att hålla ögona öppna. UB har 17.50/4.50 5% på V75 |
Citat:
|
Citat:
|
Varför är det så viktigt för somliga skribenter att söka övertyga andra eller hela världen,
om att just de har rätt i bedömning av spetsstrid - vem som vinner etc..? Det räcker väl att komma fram till hur man själv skall lira.... (Däremot kan man ju förståss rakt av redovisa hur man själv funderar och har valt - men det är ju en helt annan sak..) |
Risken är ganska stor att Lovelock tar en längd på CMK och Veijo trycker sig till spets efter det.
|
Skulle va intressant att veta vilken ni tycker är tredje häst i loppet.(avd 1) Jag är ganska säker på att Goop tar ledningen, men sedan då. Är det kanske bara att gå på 2,5?
|
Citat:
|
Dasens gamla klara Alamo Boko börjar visa storform men känns långsökt. Falcon Håleryd på läget,Shiraz är hyfsad. nej jag sätter nog Zonguldak som 3dje häst. Börjar få upp ordentlig fart i de starka benen också.
|
Citat:
|
Citat:
|
Känns som att Zonguldak går ner i klass denna start om man jämför mot förra och är ganska intressant om man tror att de 2 kör ihjäl varandra.
|
Japp, frågan är hur de kör mot varandra, risken är ju relativt stor att CMK galopperar hejdlöst vid satsning och sedan sitter Veijo och finåker efter att Goop släppt ledningen och så är loppet över!
|
Det kan ju bli hur mycket pengar som helst i vilket fall som helst om någon av de 2 vinner första.Goop sitter med den största nyckeln till utdelning med Mister JP.
Veijo med Riff är också megafet. Faller båda dem blir det ganska mycket oavsett hur det går i de andra loppen |
Citat:
|
Citat:
|
Mister JP har nog råd att hoppa en 20-30m och endå bara vinna så mycket längre har den kommit i sin utveckling men en dag kommer dagen då han blir riktigt stressad av alla som blåser ifrån honom från start så han bara står och hoppar på stället. Den dagen kan komma på Lördag. Alla vet att han vinner felfri men alla hoppas att han galopperar:clap:. Taskigt men sant Mohahaha
|