Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Jägersro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22234-v75-jaegersro/)

Om_sommaren 2014-11-29 00:09

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 387291)
Silver Annie kan säkert vinna, men vad är segerprocenten från nionde 1640auto på V75?!?

den är nog rätt låg. Men loppet ser ut att bli kört i halsen på henne. jag vart riktigt imponerad sist också på 2140 när hon häll på att spurta ner en sån som rolex efter knepig resa

mikaels 2014-11-29 00:13

så resoneras det ofta, men det är ofta väldigt svårt att följa framförvarande från nionde o liten chans att hitta en lucka utåt, så nionde på kort är det överlägset mest överskattade spåret o har nog alltid varit det...

mikaels 2014-11-29 00:15

händer något minsta lilla för tvåan, så är nian oftast helt väck...

mikaels 2014-11-29 00:17

o gör det inte det, så finns det en massa andra sätt att också vara väck, för den stackars nian på kort...

scunnert 2014-11-29 00:19

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 387291)
Silver Annie kan säkert vinna, men vad är segerprocenten från nionde 1640auto på V75?!?

7% enl Expressens statistik i tisdags. Jämna siffror; Spår 12-12%(!), 11-11%(!) och Spår 1,2,3,4,6-10%

Micke 2014-11-29 00:21

Hej på er alla:hattenav:
jag är djupt imponerad av era speldrag
framförallt är det kul och se Gidde_Palema som gör en full träff :KO:
(hoppas han har en skön semesterdag)
och idag Om_sommaren drar in en slant, Grattis
Har mest gått på Service Plays sidan (har även lämnat köp tips) kanske lite för dåligt!
Men är imponerad ska ni veta:)

mikaels 2014-11-29 00:22

den statistiken kan knappast röra speciellt många lopp

Om_sommaren 2014-11-29 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 387294)
händer något minsta lilla för tvåan, så är nian oftast helt väck...

så sant. men i mitt badkar öppnar tvåan bra o silver annie har visat förr att den hänger med bra i rygg från start. dessutom är det ytterst viktigt med skicklig kusk. de flestar garderar loppet imorrn. jag provar att göra tvärtom o hoppas att det smäller nån annastans

Lillis 2014-11-29 00:23

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 387255)
Fan jag är jättefull nu och tänker inte nämna någonting om kuksugare och annat men både ss och spelvärde sågar Shiraz som mest överspelad. De måste ha hittat något bättre gift än mig i kväll för ekipaget är ju knappt spelat. Orka lyfta någon spelad i stället. Jävla faggottgäng

mycket roligare o du nämner k*ksuare:lol::lol:

mikaels 2014-11-29 00:25

men runt 5% brukar nian på kort ha o skulle inte förvåna mig om vinnarna är skrällar som chansar invändigt o får luckan;)...har dock ingen statistik på detta, att luta mig mot...

mikaels 2014-11-29 00:26

men jag repeterar, självklart kan Silver Annie vinna...

mikaels 2014-11-29 00:27

..o eftersom jag uttalat mig så här, så gör den väl det:D

Om_sommaren 2014-11-29 00:28

Citat:

Ursprungligen postat av Micke (Inlägg 387297)
Hej på er alla:hattenav:
jag är djupt imponerad av era speldrag
framförallt är det kul och se Gidde_Palema som gör en full träff :KO:
(hoppas han har en skön semesterdag)
och idag Om_sommaren drar in en slant, Grattis
Har mest gått på Service Plays sidan (har även lämnat köp tips) kanske lite för dåligt!
Men är imponerad ska ni veta:)

tackar. ja den här gidde palema verkar ju extremt duktig. Helt sanslösa veckor han haft. Har du några roliga ideer till imorrn? Jägers brukar ofta va tråkigt men vi får hoppas på att det skräller lite imorrn

Om_sommaren 2014-11-29 00:30

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 387303)
..o eftersom jag uttalat mig så här, så gör den väl det:D

javisst. bara att spika. hon har två raka från bricka 9 ser jag. den måste va klar:)

oggeb 2014-11-29 00:39

Citat:

Ursprungligen postat av Imself (Inlägg 387112)
Det är tur för sharps att helge och putte64 och några till fortfarande sprattlar till ibland med kunskap! Ni säger att Lover face är snabb ut hur vet ni det? han har aldrig laddats från start!

Att du, som tycker att "alla" på sharps är okunniga och dåligt pålästa (undantag Helge och putte64), påstår detta visar att du inte har gjort allt jobb som krävs i arkivet..? Hittills verkar det mest som att du rabblar upp vad vissa tränare säger i gratisintervjuer. Bra, mycket bra jobbat. Jag kan också läsa i Aftonbladet vad Daniel Redén säger om sin häst. Nu ska du ju veta att tränarna inte är några spelare och jag kan garantera dig att det sitter folk med betydligt bättre kunskap om vilka chanser en viss häst har än vad deras egna tränare har.

Jag kan även tycka att du är lite barnslig som tar till de grepp du känner till så fort någon ifrågasätter dina tankar. Att bli ifrågasatt torde vara en självklarhet då du skriver på ett forum? Annars kanske du ska starta en blogg med stängda kommentarer - om ditt syfte är att hålla en envägskommunikation till internet.

putte64 2014-11-29 00:45

Ingen är bättre än sitt saldo.
Så j-a bra är vi inte, även om det trillar in en spänn då och då.
Men Reden kan inte ladda, har aldrig gjort det och felat ändå.
Hur fort han kan öppna vet ingen, men problemet är att det inte går att ladda.

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 387306)
Att du, som tycker att "alla" på sharps är okunniga och dåligt pålästa (undantag Helge och putte64), påstår detta visar att du inte har gjort allt jobb som krävs i arkivet..? Hittills verkar det mest som att du rabblar upp vad vissa tränare säger i gratisintervjuer. Bra, mycket bra jobbat. Jag kan också läsa i Aftonbladet vad Daniel Redén säger om sin häst. Nu ska du ju veta att tränarna inte är några spelare och jag kan garantera dig att det sitter folk med betydligt bättre kunskap om vilka chanser en viss häst har än vad deras egna tränare har.

Jag kan även tycka att du är lite barnslig som tar till de grepp du känner till så fort någon ifrågasätter dina tankar. Att bli ifrågasatt torde vara en självklarhet då du skriver på ett forum? Annars kanske du ska starta en blogg med stängda kommentarer - om ditt syfte är att hålla en envägskommunikation till internet.

mikaels 2014-11-29 00:53

...går bägge felfri så lär Veijo fronta, hoppar en så lär den andra fronta, hoppar bägge så vettefan...sen om man tror att Redens plockar ner Veijos från dödens, så är det kanske bara att spika den...Veijo 60% Reden 30% o övriga 10%, är min uppskattning...

oggeb 2014-11-29 01:06

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 387308)
Ingen är bättre än sitt saldo.
Så j-a bra är vi inte, även om det trillar in en spänn då och då.
Men Reden kan inte ladda, har aldrig gjort det och felat ändå.
Hur fort han kan öppna vet ingen, men problemet är att det inte går att ladda.

Dina ord! Men enligt personen bakom kontot så är det ni två som är värda att ha kvar på Sharps. Resten tillför bara humor och dumma idéer.

Men ska man fortsätta spinna vidare på V75-1 så är inte loppet över bara för att någon häst har kommit till ledningen. Oavsett om det är Veijo eller Redén. Det finns trots allt andra kapabla hästar med i loppet. Själv tycker jag bara att det är bra att det bara pratas om två hästar, det gör att värdet på alla bakom dessa två ökar markant och värdet kommer stegra något djävulskt om någon annan vinner. Det är ingen vild gissning att både Harry och det stora kollektivet antingen spikar eller dubblar i första avdelningen.

mackpeter 2014-11-29 01:07

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 386262)
V75-1

Är ni både blinda och döva???
Lover Face vinner fram- och baklänges!
Befann ni er i Nirvana, när han senast pulvriserade finalen? Spiiikkk!

Vem som än tar ledningen - 1.3 eller 4 - släpper till 5 när han kommer. Helge och ni andra Daniel älskare får inrikta er på att bli tvåa med 2. Call Me Keeper blir en elithäst - men form slår klass.
Spika 5 i första.

putte64 2014-11-29 01:13

Självklart är det så.
Som lirare tar jag aldrig två, det måste vara utan tvekan det sämsta någon kan göra oavsett om det går in eller inte.
Alltså, en eller fyra.
Ska kolla in var pengarna finns och innan 1330 spelar det intge mycket roll vad jag tror, för jag spelar inte alltid efter just det, utan också lite mot alla andra.

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 387316)
Dina ord! Men enligt personen bakom kontot så är det ni två som är värda att ha kvar på Sharps. Resten tillför bara humor och dumma idéer.

Men ska man fortsätta spinna vidare på V75-1 så är inte loppet över bara för att någon häst har kommit till ledningen. Oavsett om det är Veijo eller Redén. Det finns trots allt andra kapabla hästar med i loppet. Själv tycker jag bara att det är bra att det bara pratas om två hästar, det gör att värdet på alla bakom dessa två ökar markant och värdet kommer stegra något djävulskt om någon annan vinner. Det är ingen vild gissning att både Harry och det stora kollektivet antingen spikar eller dubblar i första avdelningen.

putte64 2014-11-29 01:14

Jag har gått plus i fem år, men det kan snabbt gå åt h-e.

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 387316)

Lillis 2014-11-29 01:15

Sådärja, efter att ha kollat igenom och lyssnat av travmedia så känns det som att man har lite koll inför morgondagens trav. Det var ett tag sedan som jag va aktiv på sharps, mer än lite sporadiska hejarop. Men med vissa personers framgång ( läs Gidde och andra prominenta skribenters återkomst (läs Helge) så tänkte jag att ja va fan jag skriver ner mina tankar så får vi se vad som händer. Vem vet, jag blir säkert sågad som vanligt….

Lopp1: solklart 2-hästarslås. Men ni vet vad de säger, när 2 träter…… Jag fick ialla fall en sån här wow känsla i söndags när jag såg loppet. Det här vinner BG!!! Självklart så inser också jag att den ska vara chanslös och jag har snarare i veckan försökt hitta vinklar till varför min dröm ska bli verklighet….
B: 2,5,4 C: 1,3,6,8,10,11,12

Lopp2: Silver Annie är solklar första häst, inte bara för att det verkar vara en störtskön individ. Man också för att det kommer bli ordentlig körning här och det kommer gynna EA. Men jag vill inte släppa 8 Go Johnny Gogogo som va sådär sist men imponerade rejält på näst sist på Åby.

A: 8.9 B: 2,4,6

Lopp3: OK here we go again. Nä, jag kommer med största trolighet spika NBC. Lätt spets, ska slås. Solvato i dödens och jag tror inte den tar ner NBC. OM och det är ett stort OM jag garderar, så tar jag med 1 och 7 också
A: 3

Lopp4: Här kommer in spik. #7 Caribinieri! Jag tror den bara är överlägsen, dessutom i ett lopp som är jämnstreckat. Löste uppgiften på valla senast med bravur från elftespår, mycket skrik på Sobel Jocke etc etc Men nä om inget väldigt uppseendeväckande händer i morgon så är det här bergspiken till 20%. Tror lång distans passar som handsken
A: 7

Lopp5: ALLA. Behöver man motivera? Slutet på november, 2-åringar, favoriten galopperade senast. Visst vinner Mr JP får man väl ta det, men med de strecken är det tjänstefel att inte gardera.
A: 2,3,10 B: resten

Lopp6: Dagens svåraste lopp. När jag såg anmälningarna så va RF stenklar med framspår, men sen när man kollar…. 6 Banks kommer sända, Ludde, PU.. Känns som att Västerbo kan få loppet, även OBS kan komma in.
A: 2 B: 1,8,9,11 C: resten
Lopp7: Här kan ju inte ens min favvokusk Veijo missa, det är ju bara att köra rakt fram tills du skär mållinjen. Springband på tillägg med offensivt upplägg. Alla som tror RB svarar efter 500m räcker upp en hand, sorry inte ens spelbart. Dagens bästa spik, tyvärr!!
A: 11

Ger följande system:
Lopp1: B: 2,5,4 C: 1,3,6,8,10,11,12
Lopp2: A: 8.9 B: 2,4,6
Lopp3: A: 3 B: 2 C: 1
Lopp4: A: 7
Lopp5: A: 2,3,10 B: resten
Lopp6: A: 2 B: 1,8,9,11 C: resten
Lopp7 A: 11

Minst 3A, Max 1C

3724 kr med jokern, vill man så kan man minska antalet a-hästar i femte och köra Silver Annie som ensam a-häst

putte64 2014-11-29 01:22

Kul att du är tillbaka.
Riffen blir garanterat hängande från start, ben ha kör väl bara förbi?
Alla har sett kapaciteten, jag hoppas extrfe 500 problem, då kan alla torska.
Min ide är alltsaå att han blir hängande...

Sen kan jag inte stava nu :-)

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 387320)
Sådärja, efter att ha kollat igenom och lyssnat av travmedia så känns det som att man har lite koll inför morgondagens trav. Det var ett tag sedan som jag va aktiv på sharps, mer än lite sporadiska hejarop. Men med vissa personers framgång ( läs Gidde9 och andra prominenta skribenters återkomst (läs Helge) så tänkte jag att ja va fan jag skriver ner mina tankar så får vi se vad som händer. Vem vet, jag blir säkert sågad som vanligt….

Lopp1: solklart 2-hästarslås. Men ni vet vad de säger, när 2 träter…… Jag fick ialla fall en sån här wow känsla i söndags när jags såg loppet. Det här vinner BG!!! Självklart så inser också jag att den ska vara chanslös och jag har snarare i veckan försökt hitta vinklar till varför min dröm ska bli verklighet….
B: 2,5,4 C: 1,3,6,8,10,11,12

Lopp2: Silver Annie är solklar första häst, inte bara för att det verkar vara en störtskön individ. Man också för att det kommer bli ordentlig körning här och det kommer gynna EA. Men jag vill inte släppa 8 Go Johnny Gogogo som va sådär sist men imponerade rejält på näst sist på Åby.

A: 8.9 B: 2,4,6

Lopp3: OK here we go again. Nä, jag kommer med största trolighet spika NBC. Lätt spets, ska slås. Solvato i dödens och jag tror inte den tar ner NBC. OM och det är ett stort OM jag garderar, så tar jag med 1 och 7 också
A: 3

Lopp4: Här kommer in spik. #7 Caribinieri! Jag tror den bara är överlägsen, dessutom i ett lopp som är jämnstreckat. Löste uppgiften på valla senast med bravur från elftespår, mycket skrik på Sobel Jocke etc etc Men nä om inget väldigt uppseendeväckande händer i orgon så är det här bergspiken till 20%
A: 7

Lopp5: ALLA. Behöver man motivera? Slutet på november, 2-åringar, favoriten galopperade senast. Visst vinner Mr JP får man väl ta det, men med de strecken är det tjänstefel att inte garder.
A: 2,3,10 B: resten

Lopp6: Dagens svåraste lopp. När jag såg anmälningarna så va RF stenklar med framspår, men sen när man kollar…. 6 Banks kommer sända, Ludde, PU.. Känns som att Västerbo kan få loppet, även OBS kan komma in.
A: 2 B: 1,8,9,11 C: resten
Lopp7: Här kan ju inte ens min favvokusk Veijo missa, det är ju bara att köra rakt fram tills du skär mållinjen. Springband på tillägg med offensivt upplägg. Alla som tror RB svarar efter 500m räcker upp en hand, sorry inte ens spelbart. Dagens bästa spik, tyvärr!!
A: 11

Ger följande system:
Lopp1: B: 2,5,4 C: 1,3,6,8,10,11,12
Lopp2: A: 8.9 B: 2,4,6
Lopp3: A: 3 B: 2 C: 1
Lopp4: A: 7
Lopp5: A: 2,3,10 B: resten
Lopp6: A: 2 B: 1,8,9,11 C: resten
Lopp7 A: 11

Minst 3A, Max 1C

3724 kr med jokern, vill man så kan man minska antalet a-hästar i femte och köra Silver Annie som ensam a-häst

Lillis 2014-11-29 01:23

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 387318)
Självklart är det så.
Som lirare tar jag aldrig två, det måste vara utan tvekan det sämsta någon kan göra oavsett om det går in eller inte.
Alltså, en eller fyra.
Ska kolla in var pengarna finns och innan 1330 spelar det intge mycket roll vad jag tror, för jag spelar inte alltid efter just det, utan också lite mot alla andra.

2 iskallt. Ställning eller flera!!!

Skönt att se att det finns någon mer som tänker som en själv

putte64 2014-11-29 01:28

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 387325)
2 iskallt. Ställning eller flera!!!

Skönt att se att det finns någon mer som tänker som en själv

Jag har inte råd med något annat.
Vem vill betala 500 eller mer för en häst ?
Då helgarderar jag ett svårt lopp.
Som alla gör...

Lillis 2014-11-29 01:29

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 387324)
Kul att du är tillbaka.
Riffen blir garanterat hängande från start, ben ha kör väl bara förbi?
Alla har sett kapaciteten, jag hoppas extrfe 500 problem, då kan alla torska.
Min ide är alltsaå att han blir hängande...

Sen kan jag inte stava nu :-)

Haha, har samma problem just nu, får rätta varannat ord...

Frågan är väl hur länge han blir hängande. I mitt scenario så är han ju framme tidigt och då får han överta. I så fall så vinner ingen av 3-åringarna och det finns inte på kartan att Alkalizer Am eller NTBL gör jobbet sista 800m och vinner.

Lillis 2014-11-29 01:32

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 387327)
Jag har inte råd med något annat.
Vem vill betala 500 eller mer för en häst ?
Då helgarderar jag ett svårt lopp.
Som alla gör...

Funderar på att köra 2-åringarna matematiskt på jokern imorgon, tror verkligen det smäller där. Kör jag max 1C vill jag ha den C i något annat lopp.

putte64 2014-11-29 01:34

De är få där framme, har tänkt samma, men jag kan inte lira så.
Jag tror han vinnner, mmmen jag lirar inte eller lirrar emot.
Vill inte ha en öl till.

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 387328)
Haha, har samma problem just nu, får rätta varannat ord...

Frågan är väl hur länge han blir hängande. I mitt scenario så är han ju framme tidigt och då får han överta. I så fall så vinner ingen av 3-åringarna och det finns inte på kartan att Alkalizer Am eller NTBL gör jobbet sista 800m och vinner.

putte64 2014-11-29 01:37

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 387329)
Funderar på att köra 2-åringarna matematiskt på jokern imorgon, tror verkligen det smäller där. Kör jag max 1C vill jag ha den C i något annat lopp.

Där sitter pengarna.
Tror XceedGT vinner om Gopp felar.
Funderar på ett litet lir där :-)

joalore 2014-11-29 03:06

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 387228)
avd1.
en lovande duo ställs mot varandra men när två trätter vinner en tredje... Skrällen är Falcon Hålleryd som ser förbättrad ut hos Johan U. 6% är för lite...
Men kommer Lover Face till spets blir han mycket svårslagen!

avd2.
Agustus F är en riktig krigare, var bra som 3a senast och går från alla positioner, har 5 av 6 på Jägersro vilket är plus! kommer han bara ner i slagläge och inte hamnar på vingel bör han ha bra segerchans, bra för sin klass! Kommer nr 5 till spets kan mycket väl Agustus vara först framme och överta, svårslagen!

avd3
Solvato har varit borta men vejo hyllar honom i jobb. Måste vinna detta loppet för att vara säker på en plats i PDA, barfota runt om och vejo tror på bra chans! Hästen gick ett rejält slutvarv på lunden senast, har dessutom jobbat 1.14/1600 meter.

avd4.
Det är svårt att gissa vem som blir streckfavorit men min vinnare heter Carabinieri som har en stigande formkurva. Han har både visat bra styrka som krävs över stayer distans, visade då oanade fartresurser, senast noterade han raska 11 sista varvet för klassen och ännu snabbare sista 800 där tiden stannade på 1.09.2, han kommer att tappa mark när bilen släpper men segerchecken skrivs ut när man passerat mål som etta.. Rolig spik!

avd5
Mister jp har gjort allt rätt så här långt, men förra loppet borde sitta i benen kan man tycka, många som vill till front och det blir tufft att nå dit, både 3 och 4 vill dit. På lapp nr 3 spikar jag draget som får loppet kört i halsen, nr 9 hästen har kört prepare i 2 starter på raken, senast fick man ett för tungt lopp för honom, fick vida spår sista 600 och var endå bara 6 meter ifrån, man brukar säga 7 meter per kurva och spår så med andra ord utan för mycket spår hade Pelle vunnit med 20 meter eller iallfall hårdstrid med nr 2..(näst senast) Roligt drag!

avd6
Eketorpets tess slipper kanske att offra sig denna gången, tar dem på speed istället? hästen har gjort det bra hos Peter U men oftast fått tuffa resor, dags att spara speeden nu Peter!? 10% jisses! Roligt drag! (står perfekt inne)

avd7
Riff Kronos kan få problem med voltstart, normalt en jättechans! men det kryllar av skrällbud bakom.... passa framför allt 2-8-10 som känns intressanta bakom...

På lapp nr 1 spikas Solvato och Carabinieri

På lapp nr 2 spikas: Lover Face och Riff Kronos

På lapp nr 3 spikas: XCEED G.T. och Riff Kronos...

Ska inte solvato ut i B -loppen iFrankrike? jag spikar Untersteiner,SOS,

jockegais 2014-11-29 03:13

Min rank
A 11 B 2 C 5 4 1 12 8 10
A 6 9 B 4 C 8 7 2 1 11 12
A 2 B 3 1 C 8
A 7 1 B 3 5 12 4 6 C 2
A 2 B 11 10 3 9 4 C 1
A 9 7 B 6 2 3 C 4 1
A 2 B 11 5 3 10 8 9 C 7 4

1*2*4*7*1*5*9=2520 rader
1*9*4*2*1*5*9=3240 rader
1*2*4*2*7*5*7=3920 rader
Ett av dom här 3 systemen ska jag lämna
In. Vilket tycker ni? Tyckte intrycket på
Alamo Boko senast var strålande! Flemming
Hade aldrig känt hästen bättre. Vann helt
Okörd. Reden o Veijo är för dåliga kuskar!
Måste gå på min känsla.

joalore 2014-11-29 03:32

Avd 1. Två hästar ska göra upp om det.jag tror Veijo är först tii plankan,spik
Avd 2.Silver Annie säkert bästa hästen,men kort lopp.då vinner ledaren(vilket jag inte är säker på vem det är,2 eller 6)
Avd 3 Untesteiner gasar allt som går.Solvato hamnar en bit bak,loppet över?
Avd 4.Svårlöst ,Sobel Jocke utan skor kul(jag heter själv jocke)
Avd 5 JP ska fällas,många bra men tror mest påLuddes Clemensa.
Avd 6 Här blir det utgång på Jennifer,tror hon kan hålla upp ledningen,vågar dock inte spika.
Avd 7Förmodad strid mellan två hästar,men jag släpper inte Backfire
Lycka till alla(har sett att ni är väldigt duktiga många av er här på forumet)

spalato 2014-11-29 03:51

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 387289)
tycker björn låter lurig på lovelock som kanske kan spetsa. den åker med på min lapp.

lyssnade lite på Björnkollen o kom fram till ett system, där han varnar extra för fyran i sista

1.2.4.5.10
2.4.6.9
2 Solvato
7 Carabinieri
2.10
2.6.7.9.11
4.11

peozz 2014-11-29 08:19

ok, vi försöker oss på lite tankar....

1: Risk för att för att LV först framme och ställer frågan, men ser CMK som en häst med mer utveckling i sig. Ja, då måste vi gardera, och 1 och 11 lär hoppa in på jokern.....

Vinner Silver så dör omgången för mig, fattar åxå att den kommer att få ett lopp i draget och vore faktiskt en sund spik,,,,
Men jag målar helt klart på här då jag tror att det kommer att bli rock n roll

Spets och slut, alltså N B C. Spets och kalle anka körning 7-800 meter, så då behöver inte PU släppa. Med risk för att Solvato är bara bäst, men går på att de jobbar mot Frankrike så då blir det trudelluttar till slut och för långt fram....

Pang på pungen i Portugal för att citera the kristet utseende, MÅNGA :-)

Antingen spelar vi, eller så tror vi på att Mr JP vinner och spikar, (på VMsystemet spik), sån är inte jag. Finns alldeles för många bakom med rolig % och en 2-åring med första övernattning, så då måste vi i alla fall föröka...

Spik, kan Tillman slippa körning mot banks så tror jag att det är klart. Är Banks ute o tokkör, ja då har vi ett ett öppet lopp som kräver många streck. Jag går på att Tillman får sitta någorlunda ifred..... :-)

Jodå, Riff kronos borde väl vinna som den sett ut, men....
Volt, tillägg, Veijo (inget större fan av Veijo...., och han kan fan köra bort det mesta om det går prestige i det). Sen är det ju iskallt med bara favoriten i sista. Vi får alltså en kanonhäst som Västerbo Loveboat med Erik till 4 %, ja då måste jag gardera !

Bara att ta fram sågen och kapa mig med fotknölarna.... :-)

softpojk 2014-11-29 08:23

Citat:

Ursprungligen postat av peozz (Inlägg 387344)
ok, vi försöker oss på lite tankar....

1: Risk för att för att LV först framme och ställer frågan, men ser CMK som en häst med mer utveckling i sig. Ja, då måste vi gardera, och 1 och 11 lär hoppa in på jokern.....

Vinner Silver så dör omgången för mig, fattar åxå att den kommer att få ett lopp i draget och vore faktiskt en sund spik,,,,
Men jag målar helt klart på här då jag tror att det kommer att bli rock n roll

Spets och slut, alltså N B C. Spets och kalle anka körning 7-800 meter, så då behöver inte PU släppa. Med risk för att Solvato är bara bäst, men går på att de jobbar mot Frankrike så då blir det trudelluttar till slut och för långt fram....

Pang på pungen i Portugal för att citera the kristet utseende, MÅNGA :-)

Antingen spelar vi, eller så tror vi på att Mr JP vinner och spikar, (på VMsystemet spik), sån är inte jag. Finns alldeles för många bakom med rolig % och en 2-åring med första övernattning, så då måste vi i alla fall föröka...

Spik, kan Tillman slippa körning mot banks så tror jag att det är klart. Är Banks ute o tokkör, ja då har vi ett ett öppet lopp som kräver många streck. Jag går på att Tillman får sitta någorlunda ifred..... :-)

Jodå, Riff kronos borde väl vinna som den sett ut, men....
Volt, tillägg, Veijo (inget större fan av Veijo...., och han kan fan köra bort det mesta om det går prestige i det). Sen är det ju iskallt med bara favoriten i sista. Vi får alltså en kanonhäst som Västerbo Loveboat med Erik till 4 %, ja då måste jag gardera !

Bara att ta fram sågen och kapa mig med fotknölarna.... :-)

Tillman verkar jävligt taggad för idag, tycker hon oftast presterar bra med vad hon har för förutsättningar. Kanske två vinster idag? Vad tror du om det?
Är en beundrare av henne. Tycker oftast hon brukar avsluta starkt, nu är det u hästen som gör jobbet men generellt.
Exceed tror jag verkligen har toppchans idag! likväl Royal.

peozz 2014-11-29 08:52

Är väl ingen beundrar direkt, men får hon köra "pang på" hästar, så gör hon väl sitt jobb... RF är väl en klart bättre chans än den i avd 2. Lär bli rally i avd 2.......

mijo14 2014-11-29 08:59

2 4 5 11
4 9
3
1 3 5 6 7 10
1 2 3 11
7
2 11
avd 1: Tvåhästarslopp där det är bra betalt utanför dessa två... Goop och Fleming...
avd2: Ludde river skorna på hemmaplan och jätteintressant
avd3:bästa spiken efter strykningen! Spets o slut!
avd5:tvååringar ska garderas och tror inte att Björn vågar ladda o upphämtningen sist, måste sitta kvar i benen...
avd 6:missade jag 30-40 tusen på för en månad sen...osannolikt bra sist och det kommer att öppnas upp när spetsstriden är över...
avd7: Man måste gardera Riff annars inget värde alls!

softpojk 2014-11-29 09:13

Avd 1: 2-4-5
Avd 2: 2-3-4-6-7-8-9
Avd 3: 2
Avd 4: 1-2-3-4-5-6-7-8
Avd 5: 2
Avd 6: 2-6
Avd 7: 2-3-4-5-7-8-9-10-11
3024r

Lutar det åt.. Men, aa.. mm. är pyskiskt jobbigt nu. Haha!

Dodo 2014-11-29 09:56

Avd 1: Lover Face tar över spetsen (Lovelock) efter 200 och är dagens mest solklara vinnare. Tvilling: 5-4
Avd 2: Silver Annie har visat mest men bakspår på 1640 = gardering (möjlig U-häst)
Avd 3: Solvato's form är ett ? Därför även streck för 1 och 3 = Heltäckt
Avd 4: Låg klass, ingen undantagshäst = många streck
Avd 5: Litar inte på 2-åringar även om Mister JP ser ut att kunna vara en undantagshäst. Garderar!
Avd 6: Royal Fighter är stor favorit. Jag tror att Banks tar spets och blir svårslagen. Royal F får göra grovjobbet och det kan bädda för någon annan?
Avd 7: Riff Kronos bör vinna men Alkalaizer Am är också bra och kan få loppet. Hur bra är egentligen Bullyoung? Kanske kan hålla undan i lagom hårt tempo?

Inascott 2014-11-29 10:14

Gidde_Palema har du nån skön spik bjuda på ? om inte lycka till med travet idag.mvh