![]() |
|
1. 1-2-9
2. 4 3. 2-3-5-8 4. 2-4-5-10 5. 6 6. 11 7. 5 8. 1-3-4-5-8-9-10-11 Blev min bon til aftenens trav :) Held og lykke :) |
Citat:
|
tankar om v5 på valla?
|
o där dog värdet på yoga brick
Fernlund skrek ut den |
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/ksawe.jpg |
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Så här blir min V86 idag
1) 1,2,9 (fegstreckar favoriterna. Här vinner väl 2 Robben Bob) 2) 1,2,3,4,12 (hoppas på Varulvs v75 drag 2 Baroness Boko. Eller mitt drag 12 Nelly Burge) 3) 3,4,5,8 (kastade pil på dessa) 4) 2,4,5,10 (litar på Örjan) 5) 6 (litar på kollektivet) 6) 6,11 (finnen är här för att vinna) 7) 5 (rätt distans och motstånd) 8) 5,9,11 Kostar 360:-. Hoppas några på forumet tar en rejäl del av potten!:thumbup: |
Citat:
|
Vilken häst pratade Reden om angående den skulle klättra högt upp? :)
Stand Bayou? |
Citat:
Eller? |
Your Highness ¢¢ ist för skor som aviserat innan. Ska inte till Frankrike och starta som tidigare sagt, så blir säkert full sula nu.
|
Citat:
Citat:
|
vad säger ss ? ;) helgegud/innan ;>
|
Citat:
Nu till svaret. Jag märkte detta också, samtidigt som jag läste Björn Goops krönka i Aftonbladet att han låg lågt och nämnde det med skorna. Nu ser jag också att det är anmält barfota runtom och lutar åt att det blir ett singelstreck på denna lite favoritdam för mig! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hade henne först redan med skorna på men nu blev det solklart. ;) Tuffast i detta gäng, kunde gått ut mot Monster Drive och gänget ist ;) Välkommen hit! :cheers: |
Citat:
|
Grattis Varulv till segern med Ryan Kronos!
|
Citat:
|
Ganska dåligt analyserat av mig måste jag säga, ber om ursäkt. Chansen att det skulle bli exakt detta scenario och med väldigt snabba första 500m var mycket stor.
|
Citat:
|
Citat:
|
Mkt fin !!!
|
Withma eller Vicky Corner i avd 4 om man ska ha utgångshäst alternativt spik?
Tidningsexperterna verkar säga Vicky Corner medans dom lite mer betrodda enligt mig är inne på Withma. Vad säger Sharpsfolket? |
Citat:
|
Nu vinner Hyltans Adonis. vunnit 4 av 7 i monte o formen är på topp!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Haha kollar på oddstavlan och släpper direkt, underhållande värre.
|
Citat:
Orutinerade djur, då känns det alltid okej att köra snällt. Djuses häst var chanslös och är nog inte helt mogen ännu. Hans nästa träning körs nog inte lika snällt?:) |
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/8nd9q.jpg :cheers: |
spikar nog fan your higness trots allt
|
Mr Vida rusar på strecken nu... Fan, trodde jag skulle få ha den för mig själv :/
|
Det ska bli intressant om barfota runt om gör en rolig resa för Global Oasis i avd 4 :)
|