![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag med, trodde den skulle sakna farten mot dessa över ett upplopp och trodde ej på spets där inte... Trav är svårt!:) |
Citat:
|
Dock ska man ha i åtanke att det var spets med minsta möjliga marginal. Men Goop är en jävel på att kräma ur hästen dom där extra centimetrarna som behövs oavsett om det är upplopp eller start. Vågar påstå att den inte tar spets med en annan kusk än honom.
|
För att underlätta för hästarna i autostarten gällande avgas problemet, byt bilen mot cykel. ;)
|
Fin skalle på Bretagne, den vinner nästa gång. Gold Case såg grymt fin senast men tyckte nog att den stod 20 meter fel den här gången. Höll på att gå ändå.
Norberg har hyfsat flyt idag... |
Mot enkelt motstånd så släpper de med Octopus men mot hårt motstånd kör de i spets?
|
Rutinseger för Goop
|
Tuffast och bäst som jag sa, Your Highness ♥
|
:claps::popcorn:
Citat:
|
Toppform på den fronten!
Var det bara lite aktuellt att gå ner till Frankrike å starta tidigare, vad grubblar man då över nu? |
jackpot nästa onsdag
|
Färdig DD. 5 mot 11.
|
bara börja plugga v64 åby..
|
Citat:
|
kör en dd 5-5.
spets o slut på båda. känns väl rätt bra på förhand. som vanligt :)) |
Dubbelslag på femmor på DD.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Hur kan ni tro så mycket på Monster Drive? Jag ser inget spelvärde alls. |
10 mot 4,11 hade nog varit en vettig DD
|
Hoppas på jackpott till årets fattigast dagar nästa vecka, kan bli bra värde.
|
dd 6-8
|
Galopp på Monstret i provstart?
|
Monster Drive stryk av både Redéns finfina dödens travare och finfina She Loves You.
|
Luckycharm sparar vi till nästa gång. :popcorn:
|
Citat:
|
Återigen Liljendahls topphästar...
|
Va det bara jag som tyckte att Janne ställde till det lite för Daniel i upploppet? Såg ut som att Daniel fick släppa lite för att inte bli påkörd och fick sen inte upp farten igen.
|
Varför är 10-8 så nerspelad?
|
HUR KÖR MELANDER???????????
|
Melander........... :popcorn:
|
Citat:
|
Nej det där va ingen bra styrning gammelgubben. Tråkigt när man lirat Goopen.
|
Haha Tarzan... :idiot:
|
Citat:
|
Reijo hånar oss o vinner DD2 istället :) avd Reijos kanonhästar haha travet är bra underbart!!
|
Citat:
|
Citat:
|