![]() |
Dags för Takter nu kanske. Hästen står ju lite på tur.
|
Citat:
|
Lottmar struken så ni vet
|
|
Fan vad defensivt Goop körde med 2a-handaren det är ju ingen duvunge precis. Pissvinner ju om han tar rygg på 2an.
|
Citat:
|
Spår 5 vann på 1640 auto igen =) 7,7 var bra betalt på Yoga brick får man säga!
|
Satan, både v4 og v5 mangler man 1 hest.....
|
Sent hemkommen och fick lira från mobben.
1) 1,2,9,10 - Heltäckt på fyra! 2) Spik 4 - En eller många. Jormas är nog bäst i loppet. 3) 2,3,8 - Står över favoriten. 4) Spik 4 - Jorma ska man vara försiktig med att singla, men jag tror på honom även här. 5) 6,7 - Litar inte fullt ut på favoriten. Får hoppas att bägge inte hoppar. 6) 3,4,5,6,11,12 - Känns rätt öppet. 7) Spik 5 - Inte startat sedan i somras, men bör vinna om han inte är för ringrostig. 8) 1,3,4,5,9,10,11 - Vill inte åka i sista om jag tar mig dit. |
Chansar bort Robben Bob idag, för många frågetecken även om Reden lät uppåt efter värmningen. Hoppas det inte kostar sig... :sweatdrop:
|
Det var nog det sämsta travlopp jag sett!!!!
Jösses. |
Spelvärde är verkligen under isen nuförtiden. Tur man inte ryggade deras ram där dom plockat bort Limping Shrimp :rant:
Till och med jag som amatörtippare kunde läsa mig till att det var en jättechans för seger med tanke på frågetecken och dåliga spår på konkurrenterna. |
jag får tacka Micke Nybrink för den spiken. Tänkte dubbla med 6:an men det var tur att jag i stället följde Micke:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/nybrink/ |
...å Reijo tror Deal or No Deal funkar med skor...:sleep:
|
Liljendals hästar är i regel jävligt uppsnackade. Man får ta allt med 5kg salt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kom hem för en kvart sen och bestämde mig för att hitta mitt enda spel för dagen (max ett vinnare/tvilling/dubbelspel per dag när det inte är jackpottomgång som pluggas igenom ordentligt).
Kom inte längre än till tredje loppet innan den kom på direkten! Alsaker Faks har mycket bra chans, har gått 24-tider på medel och 25-tid på stayerdistans i Norge. Gick jättebra till slut senast i Sverige trots tempotorsk. Toppkusk och bra läge nu. Måste vara ordentligt svårslagen. Mycket bra värde över 3ggr! Kollade upp hur speltjänsterna rankade också och de är helt inne på samma linje ser jag. |
Citat:
|
En till av Mickes förslag. Han verkar vara i högform :-)
Trodde stenhård på 12 och det var tur att man inte spikade den. "Bara" 6 kvar |
micke n är i form.. kanske ska börja kolla på hans tips
|
Jorma satt kvar för länge och åkte bakåt. Hade han rundat Jansson så hade han kunnat köra i andra- istället för tredjespår.
|
Citat:
Jag kör väl V3-spik då, då... __________ Lite kuskhyllningar: Örjan Kihlström kan köra häst! Han har hanterat samtliga favoriter helt rätt idag.:claps: André Eklund tog trippel på lunchen. En av dessa var Axel Fame, en annan en på sistone notoriskt galopperande krabat även den.:claps: |
Citat:
|
Citat:
Spelvärdet ligger på BH! Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-01-14 Bana: Bergsåker, omg. 3 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 5, 8, 9 2 7 Bretagne Hornline 3 5, 6, 10 Vadet gäller startnummer 15 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 150,00 kr Tror mycket på Redéns i sista också, bra häst, tveksamt motstånd. |
Ruskigt bra odds blev det för Alsaker Faks, får se om det håller hela vägen! Borde göra det.
|
Sov ni avgsröken rakt i Eng Steggs nos - ska det vara så?
|
Citat:
"När startbilen accelererade kom ett stort rökmoln ut, det klarade inte Quarcio du Chene. – Han snubblade av röken bakom bilen. Det är helt sjukt, säger Björn Goop. – Men det är inget man kan träna på. Han kändes jättefin sen och avslutade otroligt bra. Jag var jättenöjd med honom, fortsatte han." |
Gräft Berra.. Kommer fan bli pank på att jaga det där öket... :'(
|
Fan för statistik! :-) Tog bort alla hästar med Jan eftersom han verkade ha svårt att vinna på Bergsåker, även med bra hästar och favoriter.
|
Citat:
|
Vettefan vad som hände med Alsaker Faks? Tyckte han började stanna till precis efter kurvan och sen kom galoppen. :no:
Tyckte den såg stensäker ut fram till det. |
Citat:
Helt otroligt att det får lov fortgå. Problematiken uppmärksammades för flera år sedan när en storfavve på V75 gunga. Kom ej ihåg vilken. Sett det ske åtskilliga ggr sedan dess. Handsome Knight på Jägers för ej så längesedan. RED: Helge hade svaret! |
Citat:
|
Kanske borde Bergsåker fundera på att lägga ner tills Våren? Först har man suttit och studerat lite och från ingenstans så ändrar dom till att man får ha skor bak? eller var det fram? Vart så less så bara sket i att spela V86... sen har dom en startbil som ger hästarna cancer med alla avgaser.. Vad sysslar dom med där uppe egentligen?
Nä räcker med DD ikväll. |
Citat:
Ruggigt bra odds var det iallafall, men han fungerade visst inte fullt ut idag! Vinnaren var det knappast något överodds på. |
Oj vilket odds det var på Diffacolt! Värmde den dåligt eller?
|
Citat:
|
Jorma skulle ha tagit rygg på 2:an när luckan kom på första varvet. Nu blev det för långt fram och han fick soppatorsk efter att han hämtat in metrarna.
|
Börjar J. Kontio bli gammal måtro?
|