![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Då är det spets och slut på Jorma i första då?
|
Citat:
Men jag letar bara minus för att rättfärdiga att jag har alla i det loppet;) |
Citat:
|
V75-1:2
V75-2:8 V75-3:9 V75-4:4,9 V75-5:14 V75-6:1,9 V75-7:1,5,12 systemet som ovan x50,nu kör vi!!!!! |
Jorma Kontio ruggigt missnöjd med Wannabe Kemp efter värmning. :idiot:
För helvete nu börjar jag lacka ur här, är det nån som tror att dom kan vinna loppet så man slipper helgardera skiten? |
Såg krusen i jänkarvagn är fet första gången månne?
|
Var det dålig värmning på VH i första? Suger att sitta med spik och redan inlämnat isf :(
|
Tydligen är det grymma problem med banan... Ulf Ohlsson var riktigt missnöjd nu
|
Nelly burge i Avd 5 ska den stryckas eller?
|
Citat:
|
Rebellion! Kämpa. Love you
|
Banan är under all kritik, säger Ulf Ohlsson. Blir intressant det här.
|
Jag tror Rebellion har god chans att skrälla i första, även om den står hårt inne på pengarna. Testar vinnare på den.
|
Citat:
Mina tidiga tankar i Söndags består, efter dagens info + värmningar ser positivt ut :) :thumbup: Lycka till ! |
Jag tror finnen sätter dit Air Gunner nu :cheers:
|
Hade Bergh hållit sig i andraspår istället för att gå ner på innern så hade han vunnit.
|
Synd när man hade med både den och Abborren
|
Underbar start, jobba in stamping i nästa nu!!
|
Rensade undan 1 miljon system direkt :smoke:
|
f-n när man har med Queasy kommer den typ sist, när man lämnar den utanför systemet så vinner den.. sista gången man lämnade Queasy utanför systemet..
|
Kraftigt förbättrad Queasy
Som bara var bäst, om Diego m boko var stallets bästa chans enligt Pasi så vinner den väl med 30 meter... Tur man plocka med Queasy efter så många tveksamma värvningar, många system försvann |
Jag hade 2,4 på första systemet, sen fick jag kalla fötter när banförhållandena uppdagades. Nåja, med lite flyt hade jag kunnat få in Abborren eller Rebellion...
|
Ulf Ohlsson är en enorm kuskförstärkning på Guli Järven. Vann senast Ulf körde. Idag också.
|
Citat:
Red: Kul med Stamping! |
Rebellion :thumbup:
Robert Bergh :thumbdown: |
Får hoppas på Ove med Rigeljärven nu, kör utav bara helvete Ove så dom inte hinner dit!
|
Citat:
|
Inget svar från varken doob eller soft pojken.
|
STAMPING!!! Gammal är äldst!!!! :clap:
|
Citat:
2,5,9 i guld sen jobbar vi förlust för Bergharns |
Snacka om riktigt nerskitna kuskar som inte ens anstränger sig. Bra jobbat! 13 skulle aldrig ha vunnit det där.
|
Bra så här långt. Första spiken: Canaka B.F.
|
Citat:
|
Nu har mina båda förstareserver vunnit.
Uselt resonerat av mig vad gäller Stamping - som inte vunnit sedan februari 2014. Han var riktigt bra!:hattenav: |
Kom med nr 2 nu :D !!
|
Så kul att se gamla stamping gå och vinna, gillar ju vinter. Satt i sista minuten och skulle banta mitt system och valde mellan två och stamping att ta bort. För en gångs skull tog jag bort "rätt" häst. Gammal är äldst!
|
Citat:
|