![]() |
Börjar med 3 spikar idag på 9 i första då 1 ej är gynnad av hård bana + blöt till slut, sedan Örjan med 7 trots att 8 skall gå BF RO, och sedan spets o slut på Jonnys nr 1 i 3:e. Fyller på i de fyra nästkommande loppen o avslutar med bank på Eriks styrning 2 Acriter
|
Citat:
Har postat ett DM på Twitter till dig, ifall du inte är inloggad där. |
Citat:
|
Nr 5 i första avd. och nr 11 i sista... Lycka till!
|
Någon som har Snoken?
|
Startar någon av Stall Dencos 62 hästar idag?:innocent:
|
Acriter känns hyperintressant ikväll, vilket kuskplus och dessutom bfro. Kommer nog spela med denna som utgång alternativt spik...
|
Kvällen drag tycker jag Super Otto
|
Kan nån förklara varför vissa betalsidor tror så mycket på Lucky Sec i första? Galoppbenägen häst som dessutom inte kommer gå med optimal balans?
|
Citat:
|
Är banan på åby hård? Gynnar ju inte finish brandon i så fall!
|
Banan blir troligtvis hård i kväll och skor på i kväll är ingen fördel för Finish Brandon men distans och läge är bra
|
Tärnan tycker jag är jätteintressant. fin häst i ny regi. goop upp! håll igång
|
Citat:
|
Dags för Lucky Sec idag!
|
Citat:
|
Go Johnny Gogogo blir tung att stå emot i kväll
|
Frank Nilsson var inte nöjd med banan, han tyckte dom lika gärna kunde köra på E6:an
|
Kvällens spikar blir Quality Questioned, revansch! Go Johnny GoGoGo, vinner den inte nu så får jag snart ge upp hästen. Ruth Reerstrup, toppchans!
|
Citat:
|
vad sa Jeppe Juul??
Fan kan de inte texta när danskarna snackar |
Citat:
|
Citat:
Typ nåt sånt. |
Diamond Duo blir nog värst emot Quality Questioned. Rensar fint om jättefavoriten inte håller måttet idag...
|
Citat:
Något sådant sa han tror jag... ;) |
Citat:
Måste säga att jag va helt loost |
Citat:
|
Citat:
|
En hermafrodit som V86 vinnare? Har det hänt innan?
|
Håller med om danskarna. Danska är fan inget språk, det är ett jävla läte.
Veijos finne i femte höjer jag min lans för. Spik! Nu ska jag jobba in Formation. Lycka till alla. |
Citat:
|
Sa ju att han va köng! Ba att spika! KATCHIIIIIIIIIIIIING, MAKE IT RAIN ETC!
|
Självklart så vann storskriket när jag tog bort den av kostnadsskäl. Söderkvist häst såg inte ut att gilla banan och dansken gick inget heller.
|
Citat:
|
Citat:
|
Äntligen Lucky Sec bra start med en 10 procentare
|
Vinner skitlätt dansken om inte bara Goop körde bort den med obegriplig styrning
|
Helvete
|
Citat:
|
Linjestart på Åby nu... Vilket skämt. Har inte ens koll på startbilarna.
|