![]() |
Citat:
|
Travtjänsten överlevde 131 oddsaren de är kvar.:D
|
Citat:
|
6,61 på den tvillingen. dagens bjudning. :hattenav:
Nu hoppar jag volter om 11a hinner dit. |
Testar en till rak tvilling: 1-6.
|
Tenzing lär ju åka på pisk med jansson i sulkyn,tål inte den gubben och favoriter!
Vinnarspel på nummer 6 100kr Sen tvilling på 11,7 |
Citat:
När de börjar chansspika skrällar och sätter de, då kan jag kalla de för kunniga. Känns som många här inne kan mer, gör ju "billiga" system i jämförelse... |
Citat:
|
hej då alla nu..
|
Frågan är om nån överlevde denna?
|
Micke N blir förbannad!!!! Hahaha.... Love it!!!
|
Pelle har kul idag.
|
Nu är det nog inte så många kvar. Inte jag heller såklart. Lennartsson tar revanche deluxe i dag
|
Super Otto är stenklar!
|
Lennartsson tar fram grovsaltet och matar in det med kvastskaftet i röven på 99% av spelarkåren idag :drunk:
|
Helt sjukt har ett program för reducerade program, som kan hjälpa ta fram ranking sen kan man ändra lite själv. Tog fram 7 som första och 8 Goldwin som ANDRA rankad. WTF.
6:an i tredje rankad åtta. |
Fasen vad kul för Per att få sätta sådana skrällar idag, det är han värd efter ett tungt 2014.
|
Vem vinner DD1 då? NU när vi har en klaring i andra.
|
1 2, 5
2 12 Venkatesh |
Citat:
|
Spelar goop nummer 9 vinnare
|
Dubbel3/11
|
Citat:
|
Tror det blir jackpot på 8 rätt idag
|
DD: 2-4!
|
Åke Lindblom är förvisso alltid positiv ang. sina chanser. Men det lät som om hästen kan ha chans. Första jänkarvagn också tror jag.
Ni som ska spela kanske inte ska glömma bort den? |
"6 Sinks Canyon (Per Lennartsson) kan en hel del men har inte visat det på slutet. Inget segerbud nu."
8 Goldwin (Per Lennartsson) är det bra med. Var synd senast när han äntligen fick ett bra spår att han blev bortkörd i stället. Nu är det som vanligt igen, åttonde. Det blir svårt så klart, säger Jonny Bergqvist." :cheers: |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-01-28 Bana: Solvalla / Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 55 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 8 2 11 Super Otto Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 830A 19BB D32F 1111 |
Ska man bli ensam alt vinna miljonen är det ju såhär man ska ha ett system. Så jävla simpelt är det. Kan inte gå och spela 5% uppåt.
Nej, till bastun och örfila sig själv. |
Citat:
|
Hoppas på Ready Steady Go nu!
Galopp, galopp, galopp... |
Mumma med V3 på Solvalla nu. :popcorn:
|
7 ska ju fan inte få vinna, går i OS hela vägen inte upploppet
|
Sprack för 8an nu på Ruth. Segt, va ju riktigt pottläge!
|
Förstår inte vad Söderkvist tänkte när han svarade Takter istället för att ta open strech.
|
Vilken underbar V86 omgång, haha
Skrattar på mig, går inte stoppa.. HJÄLP! |
Citat:
MEN, är man en riktigt jävla bra spelare så ska man kunna läsa sig till detta och köra helgardering! Avd 4 var som sagt lågklassigt lopp där det är värt att helgardera. Samma avd 6 där Tenzing var en favorit med frågetecken. Några väl valda spikar och helgardering i rätt lopp så sitter den? Men nu torskade även Rutan såg jag så jag anser att denna omgång är omöjlig att sätta :D:moneybag::skamsen: |
7an är ju på väg förbi på OS... När dom passerar mållinjen första gången.
|
Citat:
|
Jag kanske såg fel, men hur kan det vara dött lopp?
|