Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-27, 14:03   #1
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Bästa V86 Snackis


Vi kör med två spikar
Breidabliks G.T & Ruth Reerstrup


Har vi några andra STENKLARA spikar
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 14:07   #2
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Tycker Octupus har hyffsad bra chans att leda från start till mål.

Utan att ha studerat spetsstriden

Höll bra till tredjeplatsen senast efter tuff öppning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2)

Senast redigerad av trance_error den 2015-01-27 klockan 14:11.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 14:10   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Som Peters Filippa hall såg ut senast så spikar jag denne. Lyste om hästen och denna verkar vara något extra. Vem skall slå Ruth ? I avd7 spets och slut.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 15:25   #4
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Tycker Octupus har hyffsad bra chans att leda från start till mål.

Utan att ha studerat spetsstriden

Höll bra till tredjeplatsen senast efter tuff öppning.
Octupus är struken så där får du nog leta vidare, blev rätt öppet där nu
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 15:29   #5
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Octupus är struken så där får du nog leta vidare, blev rätt öppet där nu
Vinner inte Quality Questioned nu kommer hästen nog aldrig att vinna...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 15:38   #6
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Vinner inte Quality Questioned nu kommer hästen nog aldrig att vinna...
Hur bra är den med SKOR ????
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 15:41   #7
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Hur bra är den med SKOR ????
Varken bättre eller sämre än andra vana barfotahästar skulle jag tro? Är det säkert att det blir barfotaförbud, visserligen kallt men ändå...?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 16:03   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Ruth Reerstrup och Go Johnny GoGoGo blir nog mina spikar. Ger inte upp Johnny ännu. Tror inte det blir skotvång i morgon som det sett ut idag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:16   #9
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

avd1. Hanna Banker är snabb ut och lär laddas mot ledningen trots läget, hästen har dock inte vunnit på ett bra tag, men vi som sätt henne vet vilken kapacitet hon besitter, i spets har hon onekligen en jättechans att vinna men hon är bra nog att vara med där framme även med andra löpningsförlopp. Tripolini håller jeppe högt och detta är en häst som har ett litet chansartat läge över korta häcken men eftersom hästen har fyra raka segrar indikerar detta toppform, har aldrig sätt hästen tidigare så jag har lite svårt att uttala mig om denne men Jeppe är ju en av de bättre kuskarna som finns i Skandinavien. Finish Brandon vann enkelt från spets senast och såg riktigt bra ut, lita på att Stefan kommer spänna bågen för att försöka hålla ut eventuellt nr 8 och andra tänkbara startraketer, lyckas man är loppet i god hand. Skulle det bli tempo på loppet skulle detta givetvis gynna Spurs Rain som äger ett starkt slutvarv och fäller många (alla?) om tempot hålls uppe. Flemming är lite lurig när han gästar Åby eftersom han segrar flest lopp där. CC Simoni har varit ifrån ett kortare tag varför formen är aningen svårbedömd. Lägger ett frågetecken där (?) Pay back Chip har en del fart, men inte levererat på slutet. kan bättre än vad vi fått se men jag står över denna gången. Lucky Sec verkar vara en bit från formen och får i första hand jaga en mindre peng. Caddie Express nöter på utan att direkt övertyga, söker nog ryggar och hoppas på lite pengar till slut. nr 6 har inte startat sedan i september varför man kan ställa sig hur formen är (?) kan fattas tempo i honom annars är det en ganska duglig häst men jag tar bort eftersom han inte känns het i sammanhanget. Formation verkar vara en bit från formen och får normalt svårt att räcka ända till seger. En matlapp får man nog rikta in sig på.

Kommer troligen analysera några lopp till, får se vad jag orkar...

Senast redigerad av Klanke den 2015-01-27 klockan 22:20.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:25   #10
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd1. Hanna Banker är snabb ut och lär laddas mot ledningen trots läget, hästen har dock inte vunnit på ett bra tag, men vi som sätt henne vet vilken kapacitet hon besitter, i spets har hon onekligen en jättechans att vinna men hon är bra nog att vara med där framme även med andra löpningsförlopp. Tripolini håller jeppe högt och detta är en häst som har ett litet chansartat läge över korta häcken men eftersom hästen har fyra raka segrar indikerar detta toppform, har aldrig sätt hästen tidigare så jag har lite svårt att uttala mig om denne men Jeppe är ju en av de bättre kuskarna som finns i Skandinavien. Finish Brandon vann enkelt från spets senast och såg riktigt bra ut, lita på att Stefan kommer spänna bågen för att försöka hålla ut eventuellt nr 8 och andra tänkbara startraketer, lyckas man är loppet i god hand. Skulle det bli tempo på loppet skulle detta givetvis gynna Spurs Rain som äger ett starkt slutvarv och fäller många (alla?) om tempot hålls uppe. Flemming är lite lurig när han gästar Åby eftersom han segrar flest lopp där. CC Simoni har varit ifrån ett kortare tag varför formen är aningen svårbedömd. Lägger ett frågetecken där (?) Pay back Chip har en del fart, men inte levererat på slutet. kan bättre än vad vi fått se men jag står över denna gången. Lucky Sec verkar vara en bit från formen och får i första hand jaga en mindre peng. Caddie Express nöter på utan att direkt övertyga, söker nog ryggar och hoppas på lite pengar till slut. nr 6 har inte startat sedan i september varför man kan ställa sig hur formen är (?) kan fattas tempo i honom annars är det en ganska duglig häst men jag tar bort eftersom han inte känns het i sammanhanget. Formation verkar vara en bit från formen och får normalt svårt att räcka ända till seger. En matlapp får man nog rikta in sig på.

Kommer troligen analysera några lopp till, får se vad jag orkar...
Hanna har vi sett!
Vill bara ge en kommentar om hästen. Såg ju inget vidare formstark ut i loppet senast. Dessutom ägartränad för tillfället. Känns ju iskallt kontra Peter Jensen, som jag vill minnas hade hästen i sin regi tidigare. Jeppe Juels kommentar i ronden lyfter väl inte förhoppningarna nåt vidare? Fast som skräll, varför inte med lopp i kroppen?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:31   #11
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag tror Tripolini V.P. plockar ner allting från dödens. Litet frågetecken för distansen men kör Jeppe tidigt och sätter fart på tillställningen så bör det lösa sig. Spelarkollektivet verkar ha glömt loppet senast när banan var skitig, balansen fel, värmningar och provstarter dåliga och sedan krossade han allt ändå från tolftespår. Barfota hade förmodligen varit en fördel men med tanke på insatsen med skor senast är jag inte orolig (utgår ifrån fortsatt förbud). Hoppas bara Jeppe inser att han har en överlägsen häst också så att han inte sitter och sölar nu när det är kort distans. Stenklar spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-27 klockan 23:14.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:35   #12
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Quality Questioned till spets och sedan slut är nog också en trolig utgång. Efter Octopus strykning är hästen ensam kapacitetsmässigt i loppet trots den halvkassa insatsen senast. Återstår att se hur Talk The Talk körs imorgon med tanke på Daniel Olssons idiotstyrning med hästen näst senast. Kanske ger han hästen ett rygglopp nu? Jag har för mig att Melander körde bort den senast också. Rår väl inte på QQ iallafall...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-27 klockan 23:14.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:48   #13
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Breidabliks G.T. är omgångens tredje största favorit för tillfället. Connys vita häst har tagit två fina segrar på slutet, men känns väl ändå lite kall som stor favorit mot mer meriterade hästar? Innan årsskiftet stod hästen på lite över 20 000 intjänat och tre veckor senare som stor favorit mot V75-meriterade Go Johnny Gogogo. Jag har inte bestämt mig fullt ut än men plockar nog med åtminstone de här två och framför allt Tärnan som ska bli intressant att se i Stenströmers regi. Hästen duger definitivt i det här sammanhanget, dock är det frågetecken för form såväl som balans. Svårt läge dessutom. Någon som har koll på Veijos finska häst?

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-27 klockan 23:13.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:57   #14
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Sista inlägget nu så att jag inte spammar sönder forumet. Garderar man Ruth Reerstrup i V86-7 kan Flemmings Ready Steady Go vara tänkbar. Hästen gick en fin debut hos Flemming på Åby för tre starter sedan och har efter det gjort två sämre starter med halvdant intryck som jag inte riktigt förstått mig på. Det finns nog fart nog iallafall för att vara intressant med en resa rygg ledaren och open stretch. Ruth Reerstrup är kanske något för tuff ändå, men tvillingen blir nog spelvärd iallafall.

Korrigering: Rundade ett mediokert fält på Ålborg näst senast och förlorade en tapper andraplats med målgalopp. Kanske den starten jag minns som "debuten"? Travade dåligt senast och galopperade också då över mål, förlorade en förmodad tredjeplats. Travar hästen ordentligt så kan den fungera som skräll imorgon. Gissar på att rygg ledaren på storfavoriten hela vägen kan passa rätt så bra. Funderar på ett tufft tvåhästarslås...

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-27 klockan 23:13.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 23:02   #15
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Vi kör med två spikar
Breidabliks G.T & Ruth Reerstrup


Har vi några andra STENKLARA spikar
Spika Breidabliks G T efter ha sett intrycket vid de två segrarna kommer inte på fråga. Springer och ställer och far, dessutom hoppade den direkt sist den var på ÅBY och hade spår 2 i volt!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td