![]() |
Du vet att det är Solvalla och inte Åby?
Citat:
|
fleefoot är obesegrad i spets, toppchans och inte så hårt spelad som jag trodde den skulle bli. Spik!
Touche till 14% känns spännande, hästen satt fast med rubbet senast och gången före var man rejäl vid segern. Chansspik! |
Jojo man måste fälla någon och jag fäller i första pga att Takter + Björn har spår innanför
Citat:
|
Citat:
Har du läst intervju med tränaren? |
Citat:
|
För övrigt kom jag ihåg när Monfalcone bollade med Lover Face. Inte så länge sen!
Sätt in LF i detta lopp.. |
Citat:
|
Photo Princess är ju dumt att glömma!!
|
old wild west , melander har många hästar med om venka galopperar! flemming vinner i 7e men med vem?
|
Vet att det är offtopic: men satte precis V54an på 150 kr satsade på Valla gav nästan 26.000!
http://imgur.com/Hg3tcxY |
grattis
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-02-11 Bana: Solvalla / Åby Spelform: V86, omg. 6 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 4, 6, 8 2 7 Robben Bob 3 1, 5, 11, 12 4 5 Mercury Broline 5 1, 3, 4 6 2, 3, 4, 6, 11, 12 7 1, 3, 4, 5, 8 8 1 Livacious Lindy Vadet gäller startnummer 1 800 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 450,00 kr |
Verkligen läge att gardera i sista avd, dagens största favorit, visst är hästen bra och i toppform, men med en tämligen medioker kusk som J Tillman i sulkyn så är det givet att gardera
|
Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 4, 6, 8 2 7 Robben Bob 3 1, 5, 11, 12 4 5 Mercury Broline 5 1, 3, 4 6 2, 3, 4, 6, 11, 12 7 1, 3, 4, 5, 8 8 1 Livacious Lindy |
Björn är kung!!!!
|
jävla peter varför han satt inte på rygg på ledaren sen hade möjlighet
|
Gjorde för en gångs skull ett rätt beslut när jag i sista sekund tog bort spiken på Fleetfoot och låste med 3:an. :clap:
|
Kollade upp Premance tidigare idag och det är ju en riktigt fin häst, men ville inte byta utgången på Peters travare, då det var första tanken.
|
Citat:
|
Citat:
Du är fan pojken med guldbyxorna:moneybag::cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Jag sa ju att det var en skit favorit!!
|
Hoppas jag klarar mig på 3,7,8 i nästa då... tog bort ett gäng hästar
|
Efterhandare är väl så dåligt!! Ge inga efterhandare Muppar ger efterhandare
|
Citat:
|
Bra! Första U-hästen inne. Behöver en till sedan.
|
Jag kan ha fel, men jag tror att Redén just försökte slå världsrekordet. Alternativt döda en häst.
|
Första spiken! Gött..
|
Citat:
|
Citat:
Han såg att fleet sprang och bröt och vara nära att hoppa =ledning och storfavoriten samt värste konkurenten ur loppet... Klockrent kört av Goop! |
Citat:
(Synd jag kör med speluppehåll denna ggn...) |
Redan 209:- :omfg:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-02-11 Bana: Åby, omg. 9 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 6, 12 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr |
Fa van höll Daniel Olsson med?
|
För er som står frågande varför Redén körde som han gjorde... Han var tvungen att prova något nytt, hästen har gått bäst med hårt tempo hela vägen. Han sade innan "full fart all the way". "Folk får tycka att jag är en idiot om det är så".
Så körde precis som aviserat. |
Fan att jag var så korkad och gick på spelvärdes förslag om att spika 6:an. Var ju totalt kass och sen kom galoppen som ett brev på posten. :rant:
|
Skit att Flemmings häst slog på en gunga när den accelererade, men det syntes redan före loppet att det var lite på gång.
|
Citat:
|