![]() |
Citat:
|
Där kom den ju, min följehäst! Det var säkert bara för att jag hade funderingar om att Jensens skulle vara för bra.
Svar på tal kallas det för!:cheers: Typiskt att Flemming alltid ska galoppera när man överväger att gå på honom. Raka tvillingen 1-6 hade nog varit utom fara annars... |
Citat:
|
Jag tror att Divas Revansch i lopp 7 kan vara ett ganska intressant skrällbud :)
|
https://www.youtube.com/watch?v=ng9O_MmOjLs Vi Blå/Vita krigare kämpar! Perra är där!
|
Ryker Venkatesh nu så blir det stora pengar idag
|
Vad fan gör Erik med Elit Sund? Ligger bra till utvändigt, backar ner och lägger sig sist invändigt?
|
Citat:
|
Talk The Talk var lika bra som jag trodde.
|
Synd att man skulle åka på Flemming. Hade TTT som tredjehäst på systemet..
Blir nog bra pengar idag på 8 |
Ta inte nu att kicka Perra Fast jag tror ni kickar mig!!!!
Varför skall ni kicka Perra!!!! |
Citat:
|
Putte64:"Har du hört den där om att skor på eller inte på spelar begränsat mycket roll för prestationen...":cheers:
|
Citat:
|
Citat:
|
Björn Goop :clap::claps::hattenav:
|
kusk seger
|
Trist lopp.
|
major.. har du nån dd ?
|
Citat:
Åååååååh, så tråkigt när sådana skitfavoriter vinner! Håller du inte med? Aldrig att de ramlar in när man själv behöver dem som bäst.:) |
DD 1,11 mot 4,6
|
Citat:
Razor Blade mot L Lindy 10-1 x 500kr Razor gick fin fint på lunden senast, rejält bortglömd på strecken iallafall. ;) 3 dagar i rad? |
Uppenbarligen är jag "travsnack"-sugen idag.
Jag är ju inte negativ till Haugstad som flera andra på forumet normalt. Nu gör han bort sig. Varför släpper han ned Örjan framför sig? Sitter ju framför annars i andraspår och då måste Sebastian ta sig förbi hans häst till slut... (Tilläggas skall att Kenneth bar rejäl tro inför loppet. Då får man väl köra därefter?) |
Nu vill vi ha Lucky Sec här
|
DD: 3-9. Tror väl att favoriten håller undan i sista, men testar att gå emot.
|
Testar även en liten DD
1.5.10-9.11 x 30 Om favoriten bränner i sista. |
Rak DD 1-1 50kr
|
Citat:
|
Sitter kvar på V86 an Med följande ekipage
Avd 7 1.5.10 Avd 8 1 Nu håller alla i familjen tummarna. |
Citat:
|
Det är ju själva fan att det aldrig kan lyckas fullt ut för Dyrberg med Bazir Dimanche....
|
Då gäller det att Tillman torskar mot Örjan i sista.
|
Citat:
|
Citat:
Klasstippe, Emeffeff!:claps::thumbup::clap: _______ Fast Lucky Sec, vad ska man tro om den? Fortfarande lika frågande som vanligt. En favoritindivid! |
Det var nåt som liknade galopp ett par steg över upploppet på vinnaren... eller?
|
Citat:
Oj vad nervöst nu. Jobba Örjan |
Citat:
Hade smakat med 4% på V86. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|