![]() |
Inte helt fel med en solfjäder :)
|
Citat:
|
Citat:
|
sköna lirare det finns...
det där kan bli 2015års kommentar, att klockan halvnio på söndag kväll påstå att en häst är bortglömd, med nästan en vecka kvar till spelstopp. Förra året vann årets kommentar av en filur som sa följande: "ser ut att bli favoritbetonat utan att riktigt veta vilka som blir favoriter".....hahaha minns att jag skrattade så tårarna rann :-D
|
Det bästa var när bästa spiken utsågs utan att ens anmälningstiden gått ut, älskade de!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag förstod precis vad han menade, eftersom hästen inte vunnit ett par gånger på V75 i rad nu, fick spår 12 och med flera fina namn i listan. Ja då kommer han bli bortglömd, kan man trav så kan man det redan på söndag. Så skratta på o du människa utan feeling. |
Citat:
|
Citat:
Ronden och jag inte ense ;) http://piclair.com/data/hwcje.jpg |
Ska du väl ta som ett stort +. Lär ju inte bli överspelad direkt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kommer att strecka Caliber TT den här gången. Inte spika men ett streck får den.
|
Citat:
|
Första tankarna brukar oftast vara bäst.....
V75:1 Naglo del’Nord va mycket fin senast efter toppvärmning, men inget spelvärde på hästen denna gång. Alamo Boko visar toppform och loppet senast var ju inget annat än grymt! Falcon Håleryd har gjort det bra hela hösten utan att få vinna på V7. Rätt lopp och han är livsfarlig! V75:2 Storfavorit från bricka 1 i lärlingslopp, känns klart överstreckad just nu... V75:3 En Oasis Bi i toppform skulle kunnat matcha favoriten. Nu blir det walk in the park för Västerboonthenews. Elitloppet nästa? V75:4 Måste plugga mer.... V75:5 Måste plugga mer.... V75:6 Livacious Lindy känns kall som favorit. Värst emot är Diego M.Boko som visade att formen sitter där senast samt Quick Fix som gjorde ett grymt lopp i finalen senast. V75:7 Jag trodde inte jättemycket på Geisha Sund senast, men med det loppet på näthinnan är det väl bara banka i spiken här! |
Scarpia, trots spår 12, ska ha jävligt bra chans att vinna loppet. Pass upp på den, bör inte bli favorit.
|
October Kronos (IT)
Citat:
|
Citat:
|
Keeping Julia struken.
|
Tycker man ska passa Quick Fix, hästen är i grym form, lite körning där framme så..
Kan bli tungt för Pedro b. |
har inte GEISHA SUND riktig stor vinstchans kommer nog Spika
|
Citat:
|
Dream With me NL säger jag bara....OJOJOJ!
|
Avd 1: 2,3,4,5,6,7,10,11
Avd 2: 1,3,10 Avd 3: 4 Avd 4: 4,5,12 Avd 5: 2,4,10 Avd 6: 1,4,5,6,8,9 Avd 7: 7 7 rätt :cheers: |
Citat:
|
Citat:
EDIT: Med både Far och Son Kolgjini med i fältet så lär det bli körning. 1,4,5,6 är nog ute efter spets. 7 kommer trilla ner i bra position. 7 är inte beroende av spets och som jag har sett så har aldrig varit "tömd" vid sina segrar. Kan dock ibland ha problem med aktionen. Quick Fix kommer troligen gå med skor runt om, minus. Ev helstängt på 1 Pedro Bi, plus. EDIT2: Skulle inte bli förvånad om någon av "fredagstjänsterna" spikar denna om den fortsätter att vara kring 10%. |
Citat:
|
Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/571140516659617793
|
kan vara bra att veta för den som har tänkt o spika!
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20382630.ab |
Citat:
Blev lite rörigt skrivet, men loppet är svårt att reda ut. |
Viroid!
Blir värre för dig att köra enligt detta nu. "Breddloppshäst = häst med mindre än 500 startpoäng som därmed är berättigad att starta i breddloppen." Som du körde till V86 och plockade bort dom ;) http://piclair.com/data/jxrc3.jpg |
Vadsmo spikar Geisha Sund & VOTN, Lämnar härmed avslag på bägge :)
Oasis Bi & Windy Ways motbud. Litar på bästa kusken. |
Citat:
Enda som oroar är att Lutfi aldrig vunnit med hästen. Adrian har fått grym fart på den senaste starterna. |
Citat:
|
Citat:
|
Någon som vet vad som gäller angående att ha med hund till Halmstads travbana?
Hittar nada info på hemsidan -.- |
Citat:
Jag tycker att det är givet att det kommer göras misstag med så få lopp körda, speciellt mot det här motståndet och från spår 7. Har inte kollat vinstloppen, men här kommer han inte få någon position gratis, utan det kommer krävas en hel del av kusken även om hästen skulle visa sig bäst |
Citat:
|