![]() |
Kör bara ett litet tamt system, orkar inte reducera.
Går och lägger mig nu, vaknar sen och är rik. Så är iaf planen. Registrerat spel Datum: Måndag 2015-02-23 Bana: Mantorp Spelform: V64, omg. 38 Avd Ordinarie hästar 1 8 Mr Pellegrino (Spetsar från alla spår, utom kanske spår 12. Kort upplopp, håll ut.) 2 1, 3, 4, 7 (Någon av de vinner, men vet ej vem. Galopprisk blandat med distansfrågetecken.) 3 2, 5 (Spetshäst och bästa häst som varit ute hårt på V75) 4 1, 2, 3, 7, 9 (Favoritfall hoppas man på, galoppstollar här med, hoppas på min 1%are) 5 4 Priscilla Spin (Dags för Goop köra hem ett lopp. Vass speed senast, bra spår.) 6 1, 7 (Vågar inte spika Arn med kuskminus och innerspår.) Vadet gäller startnummer 80 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 80,00 kr Jämnar även ut kontobalansen: Felfri tycker jag oddset ser smaskigt ut och borde vara plus bara denna går in :p (Rygga inte, dels är chansen skitliten den går in och så sänker ni mitt odds då...) Registrerat spel Datum: Måndag 2015-02-23 Bana: Mantorp, omg. 5 Lopp: 6 Spelform: Plats Hästar: 1 Hot Brew Vadet gäller startnummer 1 x 19,00 kr Totalt: 19,00 kr |
Citat:
Leia Way i loppet innan kan få loppet. The Next One spurtar ner all med lucka o tempo Spiken är väl Lord Rocket. |
Citat:
|
Lirade vinnaren Melody Marke i lopp2.
Står i 17.9 gånger efter 500 meter körda. När den går upp och pressar i sista sväng så faller oddset till 12 gånger :( |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
9 Gassman´s Evert är ändå hästen för mig. Det är hästen med spurtkrut och fart i. En sån man inte vill ha missat vid ingången till ett upplopp. Det som visades upp vid senaste starten och starten på Axevalla, då Benzon satt upp, gör den till ett måstestreck i dagens omgivning.:yes: |
Har någon hittat en intervju med Bengt Holm? Sugar di poggio är överlägsen om han är lika bra som när han va 2a 18/12 men va fruktansvärt dålig senast!
|
Hamras One More flyger förbi sista biten när dom kört klart där framme, form i antågande.
|
Citat:
|
Känns som jag kommer missa spelstopp med denna förlängning idag :skamsen:
|
Citat:
|
Jag ser fram emot att se era system sedan
|
Känns härligt med dagens förlängning och längtar redan till början av mars! :)
|
Nu kommer KRUSEN ut i nästa lopp i Norge!!!:cheers:
(Travgodis!) Red: Han e för skön! |
Efter orakelfråga och helt dragen i badkaret vinner björn avd 2 fram-och baklänges
med frozen royalty. Han står med fyra ben i mål redan.. DD spelas med lätt hand och 10,11 mot 7. Varken mer eller mindre. |
Kör ett litet system idag. Mr Pellegrino överlägsen dessa, spik.
Spelar lite mot andra storfavoriten och hoppas det kan ge utdelning idag. Priscilla Spin andra spiken som jag tror tar hem detta. Avd Ordinarie hästar 1 8 Mr Pellegrino 2 3, 7 3 2, 3, 4, 5 4 2, 3, 9, 10 5 4 Priscilla Spin 6 7, 10 64 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 64,00 kr |
1) 8 (Ingves låter klar)
2) 1,3,4,7 3) 2,4,5,8 (här vinner väl 8, Björns bortglömd) 4) 2,3,8,9 (2 skall inte vara så hårt streckad) 5) 4,6,8,9,11 (här vinner Magnus J) 6) 7 (favoriten trög och fastnar tredje inner, 7 är Stenströmers bästa chans) Kostar 320:-. |
Skulle önska så, att ni postar era system i en egen tråd. Är även moderators krav men men...
:cheers: |
Wohooo, skön start, inget lejon som sagt.
|
Citat:
|
Sitter o diskuterar med kompisen. Han undrar vad alla Lejons hästar hette. Samma efternamn säger han. Off topic men ni sitter ju här
|
Björn Goop och 6 % ☺ #intevardagprecis
Salmela form.. ;) |
Citat:
|
Citat:
Men han vinner aldrig detta om inte Ingves har slut i tanken... helt ofattbart att hästen är slutkörd i sista sväng, var ju inget mördartempo direkt.. |
Citat:
Nu vaknade jag ju fattig istället :) |
Usch vilken klen krake till häst. Fattar inte hur den vunnit så mycket som den gjort? Kommer vara givet att gå emot den där i alla lägen framöver.
|
Citat:
Johan, som numera är egen proffstränare på Jägersro, var lärling i stallet innan han startade eget som amatör till att börja med. Filip, som är lärling hos Hellstedt är son till Erling. Edit: Johan är alltså bror med Erling och som kuriosa kan nämnas att äldste brodern Olle en kort tid var chef på Halmstadstravet. Edit2 Lite fel där, det var faktiskt Texas Lej och Express Lej som tjänade mest pengar av Lejons hästar |
Skönt att fälla omgångens största. Nu finns det potential i systääämet..!
|
Citat:
|
Drygt 90% av systemen som försvann direkt!
|
Så här blev dubblen (som dom säger i Kalmar)
Rak DD 6-7 till 12 ggr degen. |
Är det någon som är kvar?
|
Citat:
|
Citat:
Rätt skönt åka med, nu kan man bara chilla sitta titta trav utan att klättra i taket av nervositet och drömmar om miljoner som aldrig kommer! ;) |
11,8% av systemen kvar........
|
[QUOTE=Stekel;410527]90% av kupongerna...och med tanke på V6-alternativet och möjligheten att spela flerbong så är inte ens det rätt. Den där systemnedräknaren säger ju i princip ingenting om man tänker på saken...men 90% av systemen är i alla händelser det mest missvisande sättet man kan uttrycka det på.[/QUOTE
Tack för klar görandet i den frågan :drunk: |
Citat:
Nej jag vet inte vad som hände med favoriten, stort minus för mig när Peter Ingves kör dock, tycker inte att han duger till många lopp :innocent: men mycket krut i hästen, nä :thumbdown: |
Fan att dom sköt upp v64 så jag hann lämna in :( ;)
|