Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 MANTORP (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23217-v64-mantorp/)

Stekel 2015-02-23 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 410636)
Märkligt låg utdelning med tanke på rankingsumman skulle jag vilja påstå. Bara i år har det vid en rankingsumma på 23 poäng givit 622 544 kr, 639 070 kr samt lågvattenmärket, innan denna omgången, 97 309 kr

Spontant tyckte jag det var hög utdelning, men du har nog rätt i att den snarare var i lägsta laget. Sett till fjolårets utdelningar också. Samtliga 23or ifjol och hittills i år (ett 10-tal totalt) har gett mer faktiskt.

Stekel 2015-02-23 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av DiggerCrown (Inlägg 410638)
Ja precis Månprinsen. Jag ville ha upp spelvärdet och på förhand tyckte jag att då gällde det att fälla Björn i fjärde. Trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle slå så bra i garderingsloppen.

Jag tänkte precis likadant när jag komponerade mitt system, garderade upp Goops stora favorit mer i brist på andra lopp att gardera upp. Kan kosta att tänka för mycket ibland, träffar man i stolparna hela vägen blir det bra utdelning trots att några stora favoriter går in. Bara att bryta ihop och komma igen!

DiggerCrown 2015-02-23 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 410640)
Jag tänkte precis likadant när jag komponerade mitt system, garderade upp Goops stora favorit mer i brist på andra lopp att gardera upp. Kan kosta att tänka för mycket ibland, träffar man i stolparna hela vägen blir det bra utdelning trots att några stora favoriter går in. Bara att bryta ihop och komma igen!

sant, det gäller att få ihop det hela vägen. Nu tyckte jag att winchester bay var en riktig bluffavorit då den inte på något sett övertygat så 47% på den kändes helt galet och därför valde jag att spika emot

Manprinsen 2015-02-23 23:15

I vanliga fall ska den inte vinna, det var en jävligt svag favorit. Nu lyckades ju Björn med konststycket att gunga in den med en noslängd före en snopen spurtande Grassman. Sen vet ingen hur loppet utvecklar sig utan galopp på Tortens Prince.

Sällan man sätter 6:an på ren badkarskörning, krävs oftast (tyvärr) en gnutta flyt med galoppgudarna och löpningsförlopp.

Stekel 2015-02-23 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 410642)
I vanliga fall ska den inte vinna, det var en jävligt svag favorit. Nu lyckades ju Björn med konststycket att gunga in den med en noslängd före en snopen spurtande Grassman. Sen vet ingen hur loppet utvecklar sig utan galopp på Tortens Prince.

Sällan man sätter 6:an på ren badkarskörning, krävs oftast (tyvärr) en gnutta flyt med galoppgudarna och löpningsförlopp.

Det är ju ingen stjärna, men stod spets och Goop/Stenströmer i programmet, och konkurrensen var väldigt skral. Sagt med facit i hand som sagt, jag skulle inte ha spikat den heller.

Icewinner 2015-02-23 23:21

Haha, frågan är.. Var det någon på Sharps som ens spikade Goop i 4:e?

Tror alla här gick emot honom eller garderade upp honom.

Björn "Gungan" Goop vann fel lopp idag för min smak :)

Spelade V4 enligt formaten

Många x Många x 1 x 1

samt

1 x Många x Många x 1

Men hade aldrig en tanke på att komma på tal spika Goop och köra Många x 1 x Många x 1

DiggerCrown 2015-02-23 23:27

Bara att ladda om, även om det känns lite segt just nu. Jägers imorrn känns dock inte så lockande. Kanske man står över å lägger mer tid på v86

Icewinner 2015-02-23 23:30

Nej, var inte alltför roliga lopp där.

Sista blir dock kul se Alkalizer AM , men i övrigt kändes loppen rätt tomma för mig.

DiggerCrown 2015-02-23 23:35

Alkalizer bör väl vinna nu med lopp i kroppen. Tråkig spelmässigt dock. Blir bra rens om han torskar så det blir väl samma tänk i liret där som med goop idag ;)

Manprinsen 2015-02-23 23:37

Tycker det ser ut att finnas en del spelvärde i morgon. Både Alkalizer och US Dollars ska jag försöka fälla. Kollar man på vilka tider motståndet har sprungit så är det klart möjligt.

capone 2015-02-24 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av Icewinner (Inlägg 410644)
Haha, frågan är.. Var det någon på Sharps som ens spikade Goop i 4:e?

Tror alla här gick emot honom eller garderade upp honom.

Björn "Gungan" Goop vann fel lopp idag för min smak :)

Spelade V4 enligt formaten

Många x Många x 1 x 1

samt

1 x Många x Många x 1

Men hade aldrig en tanke på att komma på tal spika Goop och köra Många x 1 x Många x 1

Vi spika ju björn i avd4
Men 5 rätt igen
Imorgon tar vi 6 rätt