![]() |
Märklig styrning av Björn G men antar det är därför han är Proffs och jag bara staketkusk.....
|
Sugar di poggio behöver semester.. lika dålig som förra gången!
|
Citat:
RED: Björn hade inte en chans att köra hästen felfritt |
Nån som såg till Haugstad i loppet?
|
Jag är kvar, hade alla , alla :)
Hittade spikarna på slutet! |
Citat:
Och fick som de sa troligen mjölksyra och stumna. Shit happens :) Den kommer vinna igen! |
Alla de som älskar Haugstad klappa nu!
Ingen?:thumbdown: |
Citat:
|
Citat:
|
Går alltså fortfarande att lämna inn v64? Vad håller stjärnorna på ATG på med?
Ska tydligen ha fungerat långt i efterhand... |
Citat:
|
Citat:
|
Tror Untersteiner vinner igen med Thengill.
|
Borta på V64 och även V65 på Leangen.
Är dock kvar på V5 på Leangen, som både är efterhandare och utanför tråden. Men får ta all smälek och publicerar min rad. 1) 4,5,8,9,10 2) 2,5,6,10,12 3) 1,2,3,5,6 4) 1,2,5 5) 11 Kostade 375:-. I första vann 4. Andra 6. Värdet har fortfarande inte kommit. Hoppas på rak DD 6-7 på Mantorp. |
Citat:
E du kvar på V64?:) |
Haha kul för Micke J när han tittar bak på sista långsidan och har Untersteiner utvändigt och Björn i rygg. Hyfsat svettigt :sweatdrop:
|
Adams Hall ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Surt att man rök på Romsåsen... Hade funderingar på att spika Love Palema först.
|
Det är mycket svammel på Twitter:whistling:
|
Citat:
|
Citat:
Ska tränas ned i mars för att sedan börja starta, utan brodd och skor. Har inga stora förhoppningar men blir spännande. |
Nu håller vi tummarna för barfota-Torsten :thumbup:
|
Citat:
|
Förmodligen dumstruten på men jag sneglar lite på nr 10 i avd 4.Gick bra tider utan skor förra året...
|
Citat:
(Straffet för att ha publicerat raden?:p(Sorry, kunde inte låta bli.)) |
Ja usch va dålig han var Björns kuse. En riktig Lus? ;)
eller är det så att de andra kuskarna är lusar |
Goop är förjävlig!!!
Gassman hann inte riktigt dit dessvärre |
Citat:
|
Tråkig vinnare..
500- 1.20 1000 - 1.20.8 1500 - 1.19.9 Synd inte Gassman hann fram i det skitloppet när Torsten hoppade igen. |
Björn fick verkligen jobba in den först över linjen men för en bra kusk är det ju inga bekymmer...
|
Riktig intressant dubbelomgång idag. Tyvärr brukar ordet "intressant" dock ha en benägenhet att bytas ut mot "dyr" i efterhand. :cheers:
|
Citat:
Hästen blir nog överspelad nästa gång också? Travspel är ett maraton. _____ Nu vill jag att Goop lyckas med sin styrning, mest för att jag vill se Italienarens status. 12:an i regi Stenströmer?:popcorn: |
Citat:
|
DD: 11,12 mot 10
Borde ge fina odds! |
Citat:
|
Kör en rak , som tidigare nämnt - 4-7.
|
Hoppas skorycket på Dollar Zon ger lite dollars idag... :popcorn:
|
Dags för Sunny Sensation som visat form den senaste tiden?
|