Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23784-v75-orebro/)

Manprinsen 2015-05-02 13:41

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 427269)
Hoppas för din skull att du har rätt... :)

Verkar inte bli barfota runt om skoinfon stämmer och då går den bort tyvärr. Tog för givet att dom skulle rycka skorna på den... :thumbdown:

Jarmop 2015-05-02 13:41

Citat:

Ursprungligen postat av Scherlock (Inlägg 427272)
När gick NBC bra med skor på någon hov.. det är frågan.

Nej, den är totalt chanslös idag...ren utfyllnad :) Precis allt talar emot den, spårstatistik, skor, stenhård körning etc

lappen69 2015-05-02 13:41

Hur läser ni avd 2? Sitter Pine Cool i spets???

Shooter 2015-05-02 13:42

Omgångens bästa spik: Magic Tonight
Kompletterande spikar: Chivas Boko och Buzz Mearas

Yersinia1347 2015-05-02 13:42

Citat:

Ursprungligen postat av bruch83 (Inlägg 427132)
Är Kan Ha en bra spik? Jag är inne på den men är osäker på hur snabb nr.2 är ut..

Om KAN HA vinner, kommer jag att sluta med trav..

Manprinsen 2015-05-02 13:43

Bara att spika Magic Tonight då. Fan så trist...

Tror både Green Leaf Slim och Frozen vinner idag så då lär det inte bli någon större utdelning.

Chiron 2015-05-02 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 427279)
Bara att spika Magic Tonight då. Fan så trist...

Tror både Green Leaf Slim och Frozen vinner idag så då lär det inte bli någon större utdelning.

Jag litar inte på Green Leaf. Största anledningen är att jag inte tror att den får vara ifred. Blir press av Kolgjini Jr eller om den galopperar lär nog Kolgjini Sr gå fram utvändigt...

Sen tycker jag att man måste försöka fälla MT trots satsning mot Elitloppet. Lite svag stallform och inte visat något ännu...

Espo 2015-05-02 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av Scherlock (Inlägg 427272)
När gick NBC bra med skor på någon hov.. det är frågan.

Borde va stora minus!! Varför kör de med skor när PU är så påställd i övrigt???

Manprinsen 2015-05-02 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 427280)
Jag litar inte på Green Leaf. Största anledningen är att jag inte tror att den får vara ifred. Blir press av Kolgjini Jr eller om den galopperar lär nog Kolgjini Sr gå fram utvändigt...

Sen tycker jag att man måste försöka fälla MT trots satsning mot Elitloppet. Lite svag stallform och inte visat något ännu...

Kolgjini kommer aldrig få den där att trava felfritt i det tempo som krävs på 1600m. Går tokbort för mig i alla fall

Takters häst är en ickevinnare så den tror jag inte heller på. Är väl isåfall KLM som är värst emot men dåligt spår.

Om_sommaren 2015-05-02 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av Yersinia1347 (Inlägg 427278)
Om KAN HA vinner, kommer jag att sluta med trav..

Märklig kommentar. såg du loppet sist. en häst med sån kapacitet har givetvis alltid chans att vinna i såna här gäng

Chiron 2015-05-02 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 427282)
Kolgjini kommer aldrig få den där att trava felfritt i det tempo som krävs på 1600m. Går tokbort för mig i alla fall

Takters häst är en ickevinnare så den tror jag inte heller på. Är väl isåfall KLM som är värst emot men dåligt spår.

Jo men det finns två Kolgjinis i loppet, därför skrev jag att Ludde lär gå utvändigt om Archangel galopperar. Om båda galopperar lär Lindblom gå utvändigt - han brukar alltid vara offensiv med den. Gjorde inte det förra gången så han lär satsa mer idag...

Om_sommaren 2015-05-02 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av lappen69 (Inlägg 427276)
Hur läser ni avd 2? Sitter Pine Cool i spets???

ska va chanslös på spets. 1,2,3 är alla snabba ut o den tar inte nån längd på de tre. Kan ha är riktigt snabb utifrån om takter skickar iväg han fullt blås

denfete 2015-05-02 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 427283)
Märklig kommentar. såg du loppet sist. en häst med sån kapacitet har givetvis alltid chans att vinna i såna här gäng

Håller med. Mycket märkligt om man nu inte tröttnat på att spela på trav...

Manprinsen 2015-05-02 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 427284)
Jo men det finns två Kolgjinis i loppet, därför skrev jag att Ludde lär gå utvändigt om Archangel galopperar. Om båda galopperar lär Lindblom gå utvändigt - han brukar alltid vara offensiv med den. Gjorde inte det förra gången så han lär satsa mer idag...

Jo men frågan är om det räcker på den korta distansen? Vet inte om du såg Svanstedts seger på v4:an nyss men jag är inne på nått liknande scenario. Verkar grymt svårt från bakspår och spetshästarna håller bra.

lappen69 2015-05-02 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 427284)

Intressant då han är streckad på 2 %