Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23784-v75-orebro/)

Chiron 2015-05-02 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 427353)
Raffe borta då njuter jag :) min Harry lever!

Du verkar ha flyt med dina Harrys... :)

Shooter 2015-05-02 15:09

Jag tror att Tripolini tar hem nästa lopp, men får hoppas på pappa Goop för V75-värdets skull.

Speedyearl 2015-05-02 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 427354)
Blir inte klok på Kihlström ibland. Känns som han är mätt av alla framgångar genom åren. Skiter det sig för spets så lägger han sig platt alltför ofta. Man kan väl i alla fall ge hästen en chans att vinna?

Örjan har väl alltid uppfattats som en försiktig general men jag måste nog hålla med dig om att det definitivt blivit värre sista tiden...fruktansvärt avvaktande och tråkig har han blivit..

Om_sommaren 2015-05-02 15:11

jaha ja. utgång inne i alla fall. roger körde som en gud o satt rygg ledaren men björn fick bluffa bort loppet.

Hoppas vi på wallin i nästa att han få luckan i tid

Jarmop 2015-05-02 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 427357)
Jag tror att Tripolini tar hem nästa lopp, men får hoppas på pappa Goop för V75-värdets skull.

Nej du har helt fel...vet du inte att Lotuscherie vinner nu? Ska ju gå barfota runt om med en trött Torrbjörn i sulkyn :rolleyes:

Dalle82 2015-05-02 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 427356)
Du verkar ha flyt med dina Harrys... :)

Ja ibland händer det :) Har sådan oflyt själv just nu så kör hellre en harry och printar in lite hästar själv

Lazze 2015-05-02 15:13

Nu skall det bli kul ,Kan Ha spets och slut inte ens favorit efter uppvisningen senast...
Tror hästen är ännu bättre nu med 2 lopp i kroppen..vem fan kan slå han då?
L

Manprinsen 2015-05-02 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 427358)
Örjan har väl alltid uppfattats som en försiktig general men jag måste nog hålla med dig om att det definitivt blivit värre sista tiden...fruktansvärt avvaktande och tråkig har han blivit..

Jag hade varit vansinnig som hästägare med den körningen. Den hästen borde ha fått med sig pengar i alla fall.

Shooter 2015-05-02 15:14

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 427361)
Nej du har helt fel...vet du inte att Lotuscherie vinner nu? Ska ju gå barfota runt om med en trött Torrbjörn i sulkyn :rolleyes:

Svårt niondespår på snabb bana och behöver tur. Är med på bongen som garderingshäst. Kanske hoppar bort sig. Dessutom har Erik valt att hellre köra femman.

Chiron 2015-05-02 15:15

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 427364)
Jag hade varit vansinnig som hästägare med den körningen. Den hästen borde ha fått med sig pengar i alla fall.

Walmann tyckte väl att det var distansminus? Förmodligen därför Kihlström var så avvaktande... :sleep:

Chiron 2015-05-02 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 427365)
Svårt niondespår på snabb bana och behöver tur. Är med på bongen som garderingshäst. Kanske hoppar bort sig. Dessutom har Erik valt att hellre köra femman.

Tripolini är väl rätt så startsnabb. Så 9:an lär nog komma ut bra om Torbjörn vill det.

olle 2015-05-02 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 427363)
Nu skall det bli kul ,Kan Ha spets och slut inte ens favorit efter uppvisningen senast...
Tror hästen är ännu bättre nu med 2 lopp i kroppen..vem fan kan slå han då?
L

Lotuscherie om det är fler som vill tävla. Ruskigt intressant med barfota runt om ffg på den. Men v oddset lär tyvärr inte bli lika spelvärt som insatsprocenten på V75 så avstår spel.

Dalle82 2015-05-02 15:17

Twitter i nästa och T jansson levererar inte som vanligt!

Yankee 2015-05-02 15:17

Ulf Stenströmer måste vara en av travets största skitsnackare. Att hästen hade god spetschans hade han såklart järnkoll på. Men ändå står han och spottar spelarna i nyllet och far med osanningar om startsnabbheten i intervjuer innan loppet.

Manprinsen 2015-05-02 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 427366)
Walmann tyckte väl att det var distansminus? Förmodligen därför Kihlström var så avvaktande... :sleep:

Ja fast å andra sidan är han 2 sekunder bättre än spetshästen som garanterat inte hade tålt att bli synad ordentligt. Nu var det ju bara Johnny som orkade göra något i loppet :thumbdown: