Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23784-v75-orebro/)

Espo 2015-04-26 22:13

Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!

Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....

Migge 2015-04-26 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 426042)
Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen?

Kanske är dags för den nya ATG-sidan att lanseras i morgon då?! :drunk:

parsalian 2015-04-26 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 426042)
Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!

Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....

Får han spets med Greenleaf har han bra chans tror jag. Hann inte kolla klart i arkivet heller men det ja såg såg bra ut. Värst emot i starten är nog Paramount håller ja med om, men garderar man ska inte Ludde räknas bort. 1640 och de bästa imo har spår 2,4,5..... men då skulle ja gissa Ludde kör en safety start och i så fall tror ja inte han kan vinna. Så bara 2 kvar såvitt ja ser

omgången i övrigt.

Lopp 1 Tror ja Nose gear bara vinner, chans spik eller lås med don incantatore

Lopp 2 Tripolini VP spetsar väl o sen kommer Goop och Diffacolt och antingen vinner från dödens eller spets.. Spiken e klar

Lopp 3 Är lite roligare att lösa min vinnare är Porthos amok snabbt följd av I saw you. Men känns som många kan vinna Magic tonight e ju inte kattpiss direkt, Harry går alltid bra o går inte o nånsin lämna utanför. Royal Fighter debuterar men den skulle inte chocka mig om den e topp 3. Kash''s Cantab och NBC är oxo roliga o ha med.

Lopp 4 Tycker Amor WInner och Love lini sticker ut framför övriga

Lopp 5 Resaca de nando eller va den heter e mitt drag här. bra spår o kusk. Den kan spåra runt om, scarpia är väl tidig med antar ja.. men ja vet inte om ja gillar den hästen riktigt. Qualis talis gjorde en bra debut var det väl i veckan? Kanske långsökt o vinna o ja kommer inte ihåg spåret nu men den kan va rolig o ha med. Eagle shot hade ja tidigt men ja tror inte den vinner

Lopp 6 tror ja på green leaf som sagt.. men måste ha med paramount o förmodligen båda kolgjinis i alla fall annars står man där en vecka till med dumstruten på

Lopp 7 e olösligt :)

Summa summarum så tycker jag lopp 3,6,7 är dom att lösas. Resten kan man gå kort i tycker ja

Stekel 2015-04-26 23:08

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 426044)

Får jag verkligen hoppas att de inte gör, jag testar betan nu och det är inte klart på långa vägar. Allt funkar nog och så men det är en salig röra då de gjort om och flyttat om rubbet egentligen. Blir nog rejält livat på spelarna om de släpper det som det ser ut nu.

parsalian 2015-04-26 23:28

Såg precis att det är visst Olle som kör Diffacolt så det loppet får analyseras om helt

MattiasB75 2015-04-27 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 426044)

Eller för att ATG:s utvecklingsavdelning inte verkar veta vad test- och utvecklingsmiljö är. Mycket irriterande att de stänger ned alla webbplatser varje söndag.

Tirich 2015-04-27 00:52

Citat:

Ursprungligen postat av MattiasB75 (Inlägg 426056)
Eller för att ATG:s utvecklingsavdelning inte verkar veta vad en test- och utvecklingsmiljö är. Mycket irriterande att de stänger ned alla webbplatser varje söndag.

Jordens ende Fortran-utvecklare kanske bara jobbar söndagar?

putte64 2015-04-27 03:17

Citat:

Ursprungligen postat av MattiasB75 (Inlägg 426056)
Eller för att ATG:s utvecklingsavdelning inte verkar veta vad test- och utvecklingsmiljö är. Mycket irriterande att de stänger ned alla webbplatser varje söndag.

Helt sjukt.
Och hur uppgraderar man ?

MattiasB75 2015-04-27 04:52

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 426059)
Helt sjukt.
Och hur uppgraderar man ?

Det går väl förmodligen inte eftersom de inte gör det, troligen för kostsamt eller alldeles för stor process gissar jag på. Eller så är det förhoppningsvis det de gör nu :-)

oggeb 2015-04-30 18:27

Archangel Am ska inte kunna förlora sjätte OM han står på benen. Möter nada i jämförelse med senast. Dessutom avsevärt bättre spår. Förlorar bara på galopp.

Nån som sitter på statistik på vilka volter som vunnit Örebro International?

MattiasB75 2015-04-30 18:39

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 426857)
Archangel Am ska inte kunna förlora sjätte OM han står på benen. Möter nada i jämförelse med senast. Dessutom avsevärt bättre spår. Förlorar bara på galopp.

Nån som sitter på statistik på vilka volter som vunnit Örebro International?

Här hittar du statistik:

http://www.qhurth.com/trav/lopp/orebro.htm

chompipe 2015-04-30 18:49

kom peter spets och slut i guld tack för min spik i lördags jag skratade på vägg till b ken ..kör bara kör n b c......

putte64 2015-04-30 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av MattiasB75 (Inlägg 426060)
Det går väl förmodligen inte eftersom de inte gör det, troligen för kostsamt eller alldeles för stor process gissar jag på. Eller så är det förhoppningsvis det de gör nu :-)

Någonting är fel.
Ett system som inte klarar en uppgradering är felsystemerat.
Downtime på 10 minuter förstår jag, men 4-8 timmar ???

Speedyearl 2015-04-30 18:57

Stayerloppet bör stå mellan Lover Face och Frozen!

Håller Lover Face sig på benen och hittar till spets tror jag den kanske kan vinna. Körs Jeppas till så tror jag inte man svarar om Frozen kommer...Knappast OTF heller.

Har liten tro på att Frozen tar ner Lover Face från dödens om den är i ordning!

putte64 2015-04-30 19:55

Jag varnar rejält för Diggers Elias.