Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23784-v75-orebro/)

Espo 2015-04-26 22:13

Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!

Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....

Migge 2015-04-26 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 426042)
Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen?

Kanske är dags för den nya ATG-sidan att lanseras i morgon då?! :drunk:

parsalian 2015-04-26 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 426042)
Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!

Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....

Får han spets med Greenleaf har han bra chans tror jag. Hann inte kolla klart i arkivet heller men det ja såg såg bra ut. Värst emot i starten är nog Paramount håller ja med om, men garderar man ska inte Ludde räknas bort. 1640 och de bästa imo har spår 2,4,5..... men då skulle ja gissa Ludde kör en safety start och i så fall tror ja inte han kan vinna. Så bara 2 kvar såvitt ja ser

omgången i övrigt.

Lopp 1 Tror ja Nose gear bara vinner, chans spik eller lås med don incantatore

Lopp 2 Tripolini VP spetsar väl o sen kommer Goop och Diffacolt och antingen vinner från dödens eller spets.. Spiken e klar