| parsalian |
2015-04-26 22:37 |
Citat:
Ursprungligen postat av Espo
(Inlägg 426042)
Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!
Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....
|
Får han spets med Greenleaf har han bra chans tror jag. Hann inte kolla klart i arkivet heller men det ja såg såg bra ut. Värst emot i starten är nog Paramount håller ja med om, men garderar man ska inte Ludde räknas bort. 1640 och de bästa imo har spår 2,4,5..... men då skulle ja gissa Ludde kör en safety start och i så fall tror ja inte han kan vinna. Så bara 2 kvar såvitt ja ser
omgången i övrigt.
Lopp 1 Tror ja Nose gear bara vinner, chans spik eller lås med don incantatore
Lopp 2 Tripolini VP spetsar väl o sen kommer Goop och Diffacolt och antingen vinner från dödens eller spets.. Spiken e klar
Lopp 3 Är lite roligare att lösa min vinnare är Porthos amok snabbt följd av I saw you. Men känns som många kan vinna Magic tonight e ju inte kattpiss direkt, Harry går alltid bra o går inte o nånsin lämna utanför. Royal Fighter debuterar men den skulle inte chocka mig om den e topp 3. Kash''s Cantab och NBC är oxo roliga o ha med.
Lopp 4 Tycker Amor WInner och Love lini sticker ut framför övriga
Lopp 5 Resaca de nando eller va den heter e mitt drag här. bra spår o kusk. Den kan spåra runt om, scarpia är väl tidig med antar ja.. men ja vet inte om ja gillar den hästen riktigt. Qualis talis gjorde en bra debut var det väl i veckan? Kanske långsökt o vinna o ja kommer inte ihåg spåret nu men den kan va rolig o ha med. Eagle shot hade ja tidigt men ja tror inte den vinner
Lopp 6 tror ja på green leaf som sagt.. men måste ha med paramount o förmodligen båda kolgjinis i alla fall annars står man där en vecka till med dumstruten på
Lopp 7 e olösligt :)
Summa summarum så tycker jag lopp 3,6,7 är dom att lösas. Resten kan man gå kort i tycker ja
|