![]() |
Citat:
Ett voltlopp på 3140m och ett på 2140m, blanda klasserna lite där och kör bara de klasser vi har idag med silver, brons, klass 1, klass 2 och klass 3 varannan vecka istället för varje vecka. Ena veckan är det tex silver, klass 1 och klass 3. veckan efter är det brons, klass 2 och något mer. Varför inte ett lärlingshandikapp på ett lopp kanske? Elitkuskarna får sämsta spåren, börja med 8,12,11,7,10,6,9 medans lärlingarna börjar i andra änden, 1,2,3,4,5,9. |
Citat:
Men det kan gå snabbt utför nu med V75 omsättningen om denna jackpotdynga bara fortsätter och fortsätter. |
From 17e Januari har vi
- spelat om jackpot - eller skapat en ny jackpot varenda vecka i 4 månader ett undantag finns , extra omgången på Lunden, med man kan säga att jackpotpengarna från extra omgången från Färjestad under påsken skulle kunnat gå dit, nu gick dom till bästa V75 omgång, inte nästa extra omgång. |
gnälll Walmann ( fast han har blivit bättre )
Han gnäller på Åby openstretch Men på Åby var det mer eller mindre garantispets på Magic tonight Om det inte varit OS kan jag tänka mig att Reven svarat, dvs stor risk för dödens på Magic, idag är jag tveksam att den räckt till vinst fr dödens. Inte var vinnaren något extra, pliktskyldigt på en OK tid, men nog fattas det en hel del tills formen han visat när han varit på topp. |
Citat:
|
Citat:
Eller köra omgången på Gröna Lunds "hästkapplöpningsbana" och ersätta kunskap hos spelarna med ett random övervakat av notarius publicus. Seriöst nu. Kanske slå ihop och köra gemensam V75 för Sverige, Norge, Finland och Danmark. Med 200' i förstapriser. Så att vi kommer upp i nivå med Vincennes. |
Citat:
|
Nästa lördag har nog inte spelbolaget något emot att det blir jackpot igen, för helgen efter är det elitloppshelg och lönehelg, och det vore väl inte optimalt efter alla jackpotlördagar att den största lördagen av dom alla skulle bli en omgång utan extra pengar.
Men guldloppet i Gävle verkar bli mycket intressant och sen innehåller de ordinarie propparna även ett kallblodsloppslopp med hästar på olika volter och där elitkallbloden är utestängda. Dock är det 5 autolopp och Gävle är en riktig spetsbana. |
Citat:
så konstaterades att Sveriges nu enda levande??? FORTRAN programmerare jobbar inte söndagar. Nu vet att det även gäller lördagar också. Eller kan det vara så att stansoperatriserna på ATG hade kafferast? Kanske en funktion av båda orsakerna? Bara affärsutvecklaren Skarplöth vet. |
Citat:
Virtuella möjligheter löser allt. |
Citat:
Däremot är systemen som ATG har många och gamla. De skall kommunicera med varandra, och det fungerar inte alltid när belastningen blir hög. ATG behöver investera massor i nya system, de är nästa lika misskötta som stallbackarna och publikläktarna på travbanorna. Men att förklara för hästsverige idag att ATG behöver 1000 miljoner på tre år för att köpa ett nytt modernt datasystem är inte riktigt möjligt. |
Vanstyre->Vanskötsel->Hyckleri->Panik->Krasch...., nej, jag skojar ju bara! Det ser bra ut.
|
Citat:
Vad jag vet har Östersunds V75a aldrig körts på kvällen. |
Härma Bodens koncept ? Lite midnattstrav
|
Citat:
|
Citat:
det finns en källarbutik i Fruängen utanför Stockholm, som fortfarande lagar skrivmaskiner. Källa P1 i torsdags. |
Citat:
Ni som lägger ut tipsen, TACK. Nu vet vi vilka kusar som saknar spelvärde VID SPELSTOPP. Och, precis som du påpekar olle.. Profilen på skämtsidan lämnar ett spelförslag mot betalning men lämnar in nåt helt annat för egen räkning! Kan inte bli klarare... |
Citat:
|
Ang betaltjänsternas tips;
Vem minns inte radio Hassan, då de ringde Aftonbladets tipstelefon (tidningen lovade upp till 6.666:- för ett bra nyhetstips) och lämnade det sensationella tipset; - "Att Honken bor i Johanneshov." |
Citat:
Nu till Ace tipstefon, helt gratis and only for you Jajjan:drunk: Vermo lopp 7 nr 2 Arctic muscles (plats) lopp 10 nr 1 Orderly (plats) En dubbel och vi skrattar hela vägen till banken!! |
Citat:
Helgen efter, när Boden kör är, det ju Oslo GP dagen efter midnattstravet. Jag gissar att det blir något chartrat flyg för kuskar, tränare, TV-folk och journalister bägge dessa helger. |
Jag gillar Åby!, i dag fina tävlingar- live, slapp Per Skoglund på
TV 4 och atg, han blir jobbig, tar över allt, Skoglund måste stoppas, alla gråter inte. , kanal 75, det är inte en såpa det är allvar! Värmningsexperter skall ha klappat en häst, ni anlitar"puckos"! Låt oss travintresserade slippa Robin, Anton var mycket bättre!!!!!!!! |
Citat:
Tycker det är viktigt att veta vad som händer där. |
Citat:
Från Aftonblaskan "I samma veva avslöjar Melander: – Jag var mest spänd på hela dagen att se Ruby Trap i värmningen. Vi ryckte skorna för första gången och det var i ärlighetens namn en stor chansning på henne. Jag brukar inte göra så, jag brukar prova före, men hon såg väldigt bra ut " |
Vad tror ni om Oliver Kronos? Kan han ta sig förbi Rocket Zet? Vinna utvändigt denna?
Oliver Kronos sällan laddats ifrån start om jag förstått det rätt? |
Citat:
|