![]() |
Den var ganska lätthittad. Magic nu och det börjar se lite intressant ut
|
Citat:
"8 Oscar Ribb* blev för ivrig och galopperade på Åby 29/10, men har visat fin form efter det, senast hade vi 11,5/800 från kön. Han har visat V75-kvalitéer vid tidigare Sverigebesök, på Färjestad gick han bra bakom Coldtown och Red Rapide så han står bra inne i klassen." Dom spikade dock Goops men hade den rankad 3a. dvs långt bättre än kollektivet. |
Citat:
Behöver aldrig sätta in pengar så jag vet inte :P Men nog fan ska det funka utan allt detta strul med allt och jämt utan denna planering av folk som vill offra sina kronor på ATG. |
Som jag påpekade häromdagen så verkar Goop vara i en riktig svacka! Känns som att han kör galopp med det mesta just nu...
|
I flera veckor har jag här läst tips om Haugstad, ta bort om favorit, ta med om brakare.
Gissar alla här är med efter hans två segrar med dom visdomsorden som rapats likt ett mantra. |
Självklart är vi med:).
|
Tvilling 2-10.
|
Citat:
|
Citat:
Jag brukar alltid hävda det. Haugstad torskar med favoriter men vinner med skrällar. Never fails... :D |
Kör nu från start Uffe, och kör så länge lampan lyser....;-). Så att det blir nån utdelning på 6 rätt....
|
Kom igeeeeeen nu Reven!!!!
DÅ kan man få slantar på 6:an med!!1 |
Helvete....kunde inte Uffe satt nosen först..?
|
Citat:
|
2 vann
|
Tänk om det blir dött lopp. Får båda då en elitloppsplats ? :)
|
Magic vann, men var ju skitdålig idag. Ändå var Roger så oerhört positiv före. Antingen är det strul med banan eller så är nog Elitloppet i fara. En mycket sämre häst idag än förra gången.
|
Neeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!
Damn this nation!!! |
Citat:
|
Ja den här prestationen räcker inte i Elitloppet. Ska bli intressant att höra Örjans kommentarer.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
JAAAAAAA Fyfan vilken knullskön seger. Nu ska det väl kunna bli några kronor i dag. Kan bli spännande fram till sista med lite flyt.
1,2,3,4,6,8 1,2,3,4,5,7,12 6 Kvar |
Jag blir lite trött på Wahlmans tugg om att open stretch är så fruktansvärt. Jag älskar open stretch, det tillför sporten och inte minst spelet en extra dimension. Därför älskar jag även Åby.
Tyckte Åke Svanstedt hade bra åsikter om open stretch, han gillade det eftersom han ansåg att han hade bäst tränade hästar och då hatade att sitta fast med dom. |
Citat:
Men den var ju helt överlägsen så det var väl ingen bra rank ändå. |
Citat:
|
Örjan säger också att det inte var det rätta klöset i honom och att han var lite seg. Jaja, det där med travkunnande är ju intressant. Kul att se att en del har sådant travöga att de ser bättre än det Örjan kände.
|
Ytterligare en häst i Elitloppet som kommer att spela en statistroll......
|
kom Björn
|
Citat:
|
Hade väl varit dumt att ha hästen i 100% form till denna start när det är om 2 v den ska vara formtoppad.
|
Citat:
Vi kan älta det här in i döddagar... |
Fortfarande ett ganska så fint odds på 10 Cinnamon Prince...
|
Citat:
|
Skitväder som ser ut att börja påverka banan nu. Trist om det ska bli det som avgör kungapokalen.
|
Tror att jag måste lasta in lite på Calvados In. 7 ggr pengarna, en tvilling mot 4,6,8,10 valfritt belopp runt om.
|
Citat:
|
Citat:
Samtidigt måste vi väl förundras över den gamle Elitloppshästen Reven D'Amours insats. Förra året tjänade han nästan 1,5 mkr. Han kommer att tjäna mycket även i år som 10-åring. |
Kom igen Carlos. Till spets från springspåret med Venividvici Karsk!
|
Med ett par öl innanför västen så laddar jag in på nummer 8! KÖÖÖÖR
|