![]() |
Othello C.D., Lovelock och Orion Tilly.Goop måste var oerhört revanschsugen.
|
Banan ser ut som en potatisåker.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Härligt Björn!! :clap:
Den där som alla hade avslag på... |
Vem vann
|
Citat:
|
Citat:
Grattis! :cheers: |
Sjöstrands häst, undra om han hade spikat? :)
|
Nä, den där barfotabalansen gjorde nog inte Calvadosen något bättre. Den var ju kall 40 meter efter start. Nä, nu ska det till en riktig smäll i sista för att det ens ska bli pengar på V75an.
|
Citat:
|
Okey
|
Den där ville man ju inte ha när man slösat 6 streck. Jaja vad är en bal på slottet
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dags för eftermiddagens höjdpunkt. Och oddset på Flemmings är nere under 3 ggr pengarna. Där försvann det spelvärdet....Blir till att göra en väl avvägd tvilling då. 3 mot 2 är den troliga, 3 mot 5 den "roliga" och 3 mot 8 den som ska ge pengar...
|
Kan man jobba in 12an nu så kan det i alla fall bli lite spännande inför sista.
|
Vädret och banan så kass nu att jag lägger ner spelandet. Hade tänkt testa lite dd med Spartan Kronos men det blir så oerhört mycket mer slump i spelandet vid sådant väder som det är där nu.
|
DD: 4-7. Vet inte var Conrads häst kommer att hamna, men jag testar den istället för Volstead som jag valt emellan.
|
2, 3, 5 mot 10 x 100
|
Vad är det för häst Quadroon? lite orolig att den är totalt bortglömt av spelare för spelare haha
|
Vi får 13 ggr på DD 3-6.
6 lakan i vinst med 500 som insats. Vi får prova. |
Paparazzi M har 2/2 på något tung bana. Förvisso i billiga lopp men verkar funka på sådan bana. Kör raket på 2-4 då Al Dente kommer stå ganska högt i andra och ge mer än dubbeloddset.
|
2,12 mot 6,12 50kr
|
Citat:
|
Härligt Erik! Trots galopp. Nu får vi se hur det går för Conrad i sista. Hoppas att han får sin Kungapokalsseger.
|
Bra kört Flemming..
|
Ännu en av favoriterna så det är nog fortfarande jackpotrisk på 5orna om Al Dente vinner sista.
|
Citat:
|
Nu sätter jag 1k på 10:an vinnare! Ända sättet att få till ett plus idag!
|
Citat:
|
ja men vafan. Orkar den där skiten också vinna. Skulle ha kört flerbong i dag. Kom igen nu Örjan. Ge mig kaffe iaf. Jag åker till Mölndal och bögar över dig annars din sopa.
|
Citat:
|
Ska man gråta eller bara bryta ihop? Det ska vara mot ett sånt här gäng som det är en fördel att ta ett par galoppsteg från start för att låta resten köra sig kalla...respekt för 12 Snoopy D.K, höll berömvärt och tog emot EFB när Fleming trodde att det bara vara att runda packet på bortre. Dåligt spikförslag, helt enkelt.
|
Citat:
|
fleming ska vänta som han brukar göra
|