![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kör en rak DD: 5-3.
|
Oavsett vem som vinner nu så hoppas jag vi får se en prestation som triggar igång Elitloppssuget ordentligt!
|
Citat:
|
Tror att Ludde vinner... 8 starter med dagens balans. 5 segrar, 2 andraplatser och en galopp...
|
Citat:
|
Citat:
Igår fick vi lära oss att det inte är skorrycket som gör susen på Daniels hästar, utan Goop effekten bara. Missa du det? |
Heja Harry H
3,6 mot 1 DD. |
Citat:
|
Materialfel. Suck. Det var just det som fällde Creatine senast enligt Bergh. Att den fick vara ute och vänta på banan sist.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har alltid varit seg ut, så problemet fanns där i min bok. |
Snyggt av Ludde att få iväg honom.
Den killen kan ställa i ordning! |
Citat:
|
Härligt, Ludde till Elitloppet!
Det är kul! :drunk: |
BRAAAAAAAAAAAAAA LUDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VÄLKOMMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
|
Underbart Ludde
|
Så typiskt Ludde!
När folk räknat ut honom som mest så vinner han överlägset!! |
Mosaique Face lär vara bättre nästa vecka med det loppet i kroppen :gun_bandana:
|
Citat:
|
Inget hjärtflimmer hos den hästen inte. Möjligen hos mig!
|
Han Visar det igen Ludde:) han kan ställa iordning dom:)
|
Fan vad kul. Mosaique Face tillbaka. Vinner på 1,09.0. Det var bland det roligaste jag sett i år. Ludde i elitloppet behövs.
Mosaique Face dessutom överlägsen så tar den loppet rätt måste den få svårt att torska elitloppet nästa helg. Den kommer spelas ner nu. |
Skulle vara suveränt om Ludde vann Elitloppet, men man vet aldrig hur Mosaique är nästa gång.
|
grattis ludde.. kungen ..
|
"Beskriv för tittarna vad du känner för den här hästen"
|
Man kan inte annat än älska Ludde, utan profiler som han vore travet fan så mycket tråkigare. Ska bli oerhört kul att se >Mosaique Face i Eliloppet :):):)
|
Den där Creatine kan Bergh skeppa tillbaka till Usa.
|
Rätt person fick vinna, helt klart.
Detta behövde elitloppet. |
Kommer en norsk till att bjudas in? Papagayo E.?
|
[QUOTE=Bridgeman;432514]
Citat:
|
Citat:
|
Högt odds på den vinnaren. Tur att man var lite "crazy" och spelade...
|
Har Creatine kommit i mål?
|
Bäst Tränaren :) Sebastian K var redan tränad när Åke fick den.. Tacka Ludde Åke!!!!
|