![]() |
Av 24 travprofiler som tävlar på Maharajah.se var det bara 2 som klarade sjuan denna gång, så det var nog inte alldeles lätt när man tänker efter
Tristan Sjöberg-Knutsson Knutsson Trotting V75-1: 4 Shadow Woodland V75-2: 1-2-5-6-7-8 V75-3: 7-10 V75-4: 2-5-12 V75-5: 2-5-6-9-11 V75-6: 1-5-6-8 V75-7: 5 Oliver Kronos Anders Lindqvist Proffstränare Frankrike V75-1: 1-4-5-10 V75-2: 1-2 V75-3: 7-10-13 V75-4: 5 Tango Lavec V75-5: 9-6-5-3-2-14 V75-6: 6-7-5-1-8 V75-7: 5 Oliver Kronos |
Hur många rätt blev det för Putte64 10*500 system?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
är genuint travintresserad. Dock misstänker man ibland, ingen nämnd, att tuttar och rumpa väger tungt i castingen till programledare, sk radioutseende funkar inte. Tror man hämtat inspiration från italiensk TV a' la Berlusconi (mannen bakom Bunga Bunga Partyn). "Pattar säljer som faan!" S Berlusconi |
Citat:
|
Citat:
i "yta vs innehåll" hypotesen gällande casting till progamledare på TV 4 och kanal 75 i mitt förra inlägg? |
Citat:
|
Citat:
Italien nästa? Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Citat:
Gärna ekologiska och kravmärkta. Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
När ska det satsas på lite ögongodis för oss kvinnor då?!
|
Citat:
:p |
Citat:
(Nybrink, Adielsson, Vadsmo, Forsgren; Jocke J osv) Vad har jag att se ner på? Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
Ok, du tycker det. :cheers: |
Citat:
Topplista på bara utseende 1. Conrad "Socker Conni" 2. J Takter 3. Ludde 4. resten |
Ganska osannolikt, men Ulf Ohlssons placeringar i de 7 V75-loppen:
1,2,3,4,5,6,7 :-) |
Citat:
att Jessica A bara är T&A (tits and ass)? Personligen tycker jag hon både har yta och innehåll. Jfi (just for your information). Mao inga invändningar från min sida. Skilj på åsikt och kallt konstaterande. Kolla brudarna som ligger på bilarna i bikini på bilsalongerna, så kanske du förstår vad jag menade, så vet du vad som är ofräscht. Jajjan |
Citat:
Eller så är det det som formaterar en travspelare. Travspelaren vill spela bort 10 miljoner för att vinna 1 miljon. "Alla" drömmer om miljonvinsten. Mvh Paradox-Eddie |
Citat:
Har man lite eller inga pengar så ska man väl inte spela överhuvudtaget. Att tro att man ska lösa ekonomiska problem genom spel slutar för de flesta med att det blir ännu värre. |
Citat:
1000:- nto om dagen är inte mycket men det går att vara nöjd med det lilla. Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
Solvalla V5 imorgon, mitt tips; 4-2 till dej... Mvh Ulf-Eddie |