![]() |
Citat:
|
2-7 x 200 på dd , sprack på Luddes galopp3a som dessutom inte ens startat.
Sånt är livet, enda hotet 1an eller 3 bara inte storspelaren berg kommer å trycker för att han satt ett par tuss på 1 lr 3 å kommer in som 3 a med sin där han satt minimum 10k på plats |
Citat:
|
ludde kör dåligt men han är ändå kung
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är oxå väldigt frågande till hur QF kunde skrikas ut som en så klar vinnare?!
Den hästen vinner aldrig ett sånt här lopp om han inte kommer till ledningen...och ingen trodde väl på allvar att QF skulle ta en längd på RF sida sida?! |
ha ha ludde är kung
|
Haha Ludde är då fan skön som profil inom travsporten. Säger vad han tycker :D
|
Bra försök av Bergh, synd att det inte lyckades.
|
Bye bye!
|
Fan, gick inte att klicka in 11:an.
|
oj oj jackpot kanske igen
|
Den hade jag inte fått med på några villkor. Normalt sett så torskar aldrig Goop i sådana här lägen, men idag gjorde han det.
|
Nån blev ev ensam nu.
|
DD 2 var öppet, men man hade nog fått helgardera för att få med vinnaren, men vilken spurt.
Surt att inte få en krona tillbaka på dd. Hade man fått lira hos B365 hade man haft ett v lir på R Fighter till 7 ggr. |
Sprack igen , kommer å trycker. Snabb öppning, sen tryckare, sen gick det för snabbt., synd , mystery love smörlopp å draghjälp. Men lille Peter måste ju vinna sina 5-10 lopp om året så det var kul
|
oj oj vilka pengar.. grattis till alla som vann
|
Citat:
|
3,2 mille på 4,5 system... grattis om nån här satte
|
Undrar hur många spelare som lyckades lösa dagens V86 gåta eller ens få pengar för 2-300 kr ? Det är verkligen ett spel som kräver enorma insatser för att ens ha chans att vara med.
|
Tjejen chansspikade 11 i sista. Jag borde nog börja titta på hennes sätt att spela :rolleyes: 7 rätt för 135:- är inte illa. Själv fick jag bara 6, torskade i sista och på Ludde. Grattis till vinnaren av 3,2 mille och ni andra :)
|
Citat:
|
Citat:
Montdore, Windy Ways, Eclipse Boko, Nose Gear, Royal Fighter. Rätt tacksamma vinnare ändå. |
Han e skön Ludde, "du får va kvar om du vill"
"inte om jag kan undvika det" :KO: |
Varit rätt fina V86 omgångar på sistone. Slår dom flesta V75:or rakt av.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Välj ett nummer mellan 1-100 000 och be en vän göra det samma. Att ni väljer samma nummer är lika sannolikt som att få 8 rätt idag :) |
Hoppas ingen här bor i Norrköping bara och inte besökte TK's spel idag. TK's spel satte att andelsspel som gav 5,7 miljoner tillbaka.
|
grym styrning pu
|
Citat:
|
:ful:
Citat:
|
Är du "småspelare" så måste allt stämma. Du har inte råd med misstag, varken egna eller av kuskar (lex Nimbus C.D.)...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men jag har i alla fall kommit fram till att V86 är det absolut mest osannolika spelet att gå plus på av alla som finns hos atg om man är småspelare. |