![]() |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-05-20 Bana: Solvalla, omg. 41 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Issaquah Sund Allt annat vore tjänstefel. |
Han lär väl knappast säga att han lirade 50 lax vinnare på Bergharn. :p
Man måste ju i stort sett vara utvecklingsstörd för att inte klara sig undan dessa "hearings". |
Citat:
Ser jag det inte så är det inte så j-a farligt. |
Vinnarlir 6 i lopp 6 samt tvilling 4,6
|
Citat:
4 Nimbus C.D 9 Windy Ways 1, 2, 6, 8, 9 2, 4, 5, 6, 7 1, 2, 11 5, 10 2, 3, 6, 7 1, 3, 7, 9, 10 Men bara att hålla tummarna för V5 istället :P |
Citat:
|
Jaja, det är bara att ge upp jackpoten och hoppas på sju rätt samt V5. Trist att de körde loppet åt Johnny när jag tagit bort den.
|
Quick Fix toppfin, det gäller bara att hitta hästen emot i DD-2. Kanske 3-7. Vi får se.
|
Univers de Pan inbjuden till Elitloppet.
|
Citat:
|
Örjan känner sig lite dum efteråt å kommer köra som en gud med Explosive River! 700:- Vinnare:clap:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt att få Explosive River i trav så fort. Har U på den, så den får gärna vinna.
|
Redens va en riktig flopp!!!! OJOJOJ!
Ludde får bluffa bort loppet...fantastiskt! |
Jahapp, typiskt Ludde! Hur skulle man hitta den?
|
Där hade jag åkt iaf, tog bort den när jag läste att stallet baissade.
|
Ludde lurar skiten ur dem! Och Örjan satte sig fast med allt kvar.
|
Oj, första segern. Mörkad?
|
Svenskt trav... det är kul, jätte roligt.
|
STALLFORM!
|
Jag går å lägger mig! God natt
|
Inte konstigt att Lutfi vann när han va ensam på gasen. Händer ju inte så mycket när man går på tomgång! :)
|
Kul för Ludde. Det var längesen han vann senast.
|
Blir fina pengar idag för 8
|
Även den tog jag bort då det var tveksamheter på formen, men som oftast så har Ludde vältränade unghästar.
|
Citat:
Intervju från Spelvärde. http://i.gyazo.com/54bc991b7acda888df8c78a9d56a4f12.png |
Iofs, bara 8 hästar och 3 åringar. Kan vara värt att helgardera...
|
Inte startat på 7 månader men får bluffa hem loppet...hästen var absolut bra men så jävla tråkigt med såna lopp!
Sen gör det ju inte saken bättre att chansen på 8 försvann!:p |
Citat:
|
Jag är riktigt trött på trav. Det är för mycket mörkande och lägglopp nu för att lura kollektivet då tränare och kuskar spelar på loppen själva.
Men jag förstår dem. Hade säkert gjort samma sak själv om jag var aktiv. Men nu väljer jag en annan hobby framöver att lägga mina pengar på. Jag har helt tappat tilliten till svenskt trav. Lycka till alla som fortfarande har chans till pengar idag! :hattenav: |
Den var helt lugn i värmning med Hultman.
Den var lite ambitiös efter efter ett par 100m i loppet, men inte så man behöver söka rygg. Löjlig inställning från Örjans sida. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Konstigt nog brukar det sluta med favoritvinst då!:lol: |
Det är skönt med riktiga kuskar som Ludde och Goop, som alltid vill vinna.
|