![]() |
Citat:
|
Citat:
Personligen tror jag inte den vinner men jag har oftast fel!:lol: |
Lirar en liten DD idag som enda spel. Står mellan fyra hästar i dd-1. Chansar bort Luddes och även Redéns nu när det blivit sådant skrik på den och det syns nu verkligen på oddsen.
DD-2 mer ovisst. Men chansar med att Wallin spetsar. Toppchans då om normalt tempo. Annars borde Örjan eller Bergh kunna komma in i matchen Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-05-20 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 279 Avd Ordinarie hästar 1 2, 7 2 7, 9, 12 Vadet gäller startnummer 6 x 10,00 kr Totalt: 60,00 kr |
DD: 7-7.
|
Nog fan kör Jorma galopp!
|
Det var en rejäl uppvisning!
|
Som sagt årets snabbaste sprintlopp förmodligen! Fantastisk häst!
|
Utklassning av Royal Fighter barfota! JAG TACKAR!!! :)
|
Och folk snacka om quick fix.
|
Travporr
|
Den kan vi ta till Elitloppet
|
Fy fan vilken insats!!
Och veckans mest överskattade, QuickFix har inte gått i mål ännu!! |
elitlopp., de här hästen måste få inbjudan hoppas maffia har sett det här
|
Citat:
|
Undrar vad han säger nu Forsgren i studion som satt och snackade skit om Royal Fighter och kallade den för silverhäst...
|
Åh herre jäklar! Jennifer höll sitt ord och försvarade spetsen, tji fick Ludde ;)
|
Citat:
|
och där kommer albanen i mål
|
Ingen nämner Global Money!
|
Citat:
|
Frågan är hur hästen tar ett sånt här lopp?
|
Vinner sjuan sista så blir det åtta sexor, vinner 1,3,9 eller 12 så blir det 20 sexor. Får hoppas på Bergharn.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Så rätt hon hade och gjorde precis som hon sa fast Ludde kom och skrek.
http://i.gyazo.com/37f5e547564b1f2bf4d6693bea12589e.png |
Och folk här trodde verkligen att Q F var en bättre häst... :cry:
|
Förstår inte hur tomten nybrink tillåts att vecka in och vecka ut, jobba in sina hästar mitt under loppet? Det är bedrövligt och pinsamt!
|
Fina pengar på 8 rätt idag för en överkomlig rad. Den enda jag tycker är svår är Partizan Face som sagt.
|
10,12 för.dubbeln x50 7 för dubbeln x100 kööööööör
|
Då har vi en Prince Tagg i Elitloppet hoppas jag
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Och quickfix sprang sin 11,5 tid som vanligt och kom näst sist. bevisade att han inte räcker till. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Gick upp i klass, fått mycket pengar på kort tid... |
Citat:
|
Citat:
|
Royal Fighter borde få en inbjudan, och får nog det också, däremot så är det tveksamt om fyraåriga Daley Lovin ska få någon. Det beror på vilka som man väljer mellan.
|