![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Nimbus CD tror ja bara vinner idag. andra spiken får bli melanders ski to the max i avd:2 som ja tror kan vara en riktigt bra häst och det är frågetecken på favoriten bostonz credit som annars är bästa hästen fältet skulle ja tro :)
|
Måste slänga in ett tidigt innan jobbet så det blir ett snabbt.
spikar blir Bostonz Credit,Space Photo och Eclipse Boko. Dagens kioskvältare blir Mellby Cheeky. Lycka till. |
För mig är Blue Martini Ås förstahäst i andra. Garderar man ska man inte glömma Twigs Voici som har bra form.
|
Citat:
|
Lasse har ju bra snurr i stallet så passa nr5 i avd1. Kör själv utgång :)
|
intervju med Redèn från vi tippa.
5 Bostonz Credit blev sjuk i samband med senaste starten i mars och fick ta igen sig en tid. Är nu tränad igen och känns bra. Jag tror på en fin insats och hon comebackade ju också på ett bra sätt tidigare i år. Dock kan man inte begära att hon är på topp direkt. Barfota runt om som på slutet, säger Daniel Redén. 9 Windy Ways galopperade senast, men det får ses som ett olycksfall i arbetet. Hade startat tätt innan och har fått ett litet tävlingsuppehåll, men är tränad hela tiden och känns jättefin. Går från alla positioner och är nog den vassare av mina tvä hästar i loppet. Ingen ändring, säger Daniel Redén. |
1 Pelikan Trio har haft innerspår bakom bilen i fem
lopp och tagit ledningen vid ett tillfälle. Har vunnit hälften av de tolv starter hon gjort på kort distans. |
Citat:
Windy Ways är Daniels nya Delicious U.S, för er som glömt ;) :cheers: |
Några roliga lågprocentare som det inte låter allt för uppgivet på från stallen..
Aroma Grim avd 2, baissas på läget men ffg med helstängt huvudlag 2% Neutron Broline avd 3 inte uppgivet trots 8:e spår (spetsade från samma sist) 2% dock spelad en del som vinnare... High on Heels avd 4, vann med nästan 4 längder sist från 9:e spår som 53 oddsare, 8% idag, måstestreck! Eclipse Boko avd 5, Jorma har inte spikat sig själv den här gången utan höjer 1:an som outsider, Huselius däremot lämnar "klart" 18% i nuläget 1.1 på vinnare Materazzi Bob avd 8, Love You häst i Bergh regi som vankas skoryck ffg i hans regi (gått barfota tidigare) Lopp i kroppen 3% |
Nån som hört nåt om Jennifer kommer att svara ut Quick Fix ikväll eller om planen är att släppa??
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror det räcker med en Helge, Daley Lovin måste ha toppchans idag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
http://i.gyazo.com/3b9515cc1405b085b302d0f75279a58e.png
Från Guidens V86 express. |
Citat:
Kenneth kör bort många hästar på färjestad körde han bort 2 st |
Citat:
Idag ska det va sjukt bra info där ;) På förhand tror jag mest på hans nya Delicious U.S = Windy Ways. Goop får chansen med två mycket fina hästar från Daniel idag. |
Ingen älskare av spår 9 men desto större respekt för Goop Jr
|
Citat:
|
Jag tror Quick Fix kommer till spets, med eller mot Jennifers vilja.
|
Citat:
|
17 för 10 på Kendra Silvio !! Vad vet spelarna som jag inte vet, tycker detta lopp är öppet
|
Citat:
:cheers: |
Sebastian Sund stor favorit i sista, fattar ingenting!!
|
Citat:
|
Citat:
|
En rysare, Panoramic V86-6. Ska gå ¢¢ idag och aldrig torskat på den balansen (nåja en diskad etta då..) Till det helstängt och det är ffg kombination ¢¢ och helstängt = maxat idag.
Fast Nose Gear är svårslagen (blir dock bara ¢c idag, V75 final väntar) och jag håller en tumme för Varulvs fina Ryan Kronos. |
Citat:
Sen kan man tycka att Kontio skulle kunna bli farlig från spets, men låter inte som det ska laddas där? |
Citat:
|
Citat:
|
Ngn som har ngn slags info om Pine Cool, Melander i V86:1? Såg att han ska gå bf runt om idag...och det brukar ju va intressant med Melander...även om det känns "lite"långsökt..
|
Citat:
|
Royal Fighter är bara intressant om skorna rycks.
Hur ska den för övrigt vinna? Kommer Jennifer till spets kör Ludde tills de båda dör... Och där tror jag faktiskt Royal Fighter dör först.. Och så vinner Daley Lovin (kanske kanske Seabiscuit, men ska mycket tur då). Och kommer Quick Fix till ledning bör han vinna. Tror Quick Fix kommer till spets. Skorna ska inte på vad jag har hört. Ludde tror på toppchans och han brukar vara bra på värdera sina chanser. Fattar oavsett inte hur Royal Fighter ska vinna |
Citat:
Royal Fighter är ju en bättre häst. Är väl bara kolla vilka dem tävlar emot på V75. Men jag tror att Daley Lovin vinner. För ovasett vart Ludde är, kommer han sabba loppet som han så oftast gör, är ju väldigt sällan han faktiskt lyckas med att tuta och köra. |
Royal Fighter bfr är väldigt intressant. Litar aldrig på Ludde och Jennifer verkar 100% på att göra vad som går för att svara. Är väl ändå risk att det öppnad på -05 och då vinner någon av de andra.
|
Citat:
Mot media och spelare är Ludde enligt mig en av de kuskar som är bäst på att värdera sina chanser. |