Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla lördag (jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24013-v75-solvalla-loerdag-jackpot/)

mackpeter 2015-05-29 23:59

V75-1

Flera kunniga här säger, att 2 Twigs Voici tar ledningen. Helt rätt. Den kommer också att köra i ledningen. Det är viktigt därför att det försvårar för 5 D'One. Det kan ge loppet till 10 Delicious. Om man inte vill låsa på 5 och 10 skall man strecka 3, 4 och 9.
9 är skrällen. Bara 2 % - man tackar.:hattenav:

Melander 2015-05-30 00:24

Varför göra det svårt D`one vinner detta.Ödsla kryss i andra avdelningar:p

joalore 2015-05-30 00:33

Jag tycker att alla fokuserar på hur bra hästarna var förra året,är det inte i år dom ska springa,?
Dòne kanonhäst i år,Rydens inte visat något i år,
Mellby viking kanonbra förra året,visserligen ett bra lopp senast.men det är många bra i loppet.
Aida Boko gjorde det bra förra året, inget som säger atthom är lika bra i år (jag har sett loppet i Gelsenkirchen,borde väl ha vunnit?)

mackpeter 2015-05-30 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av HisMajesty (Inlägg 434875)
Vem har sagt att den skall köras i ledningen??

En som heter Kari Lähdekorpi.
Har du någon annan bättre källa.

Filmtokig 2015-05-30 00:45

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 434878)
Varför göra det svårt D`one vinner detta.Ödsla kryss i andra avdelningar:p

Finns inte en chans, fel distans, fel kusk, fel spår, får ingen ledning, kommer trava i dödens. för slö häst i starten. om du tror denne blir släppt, får sänka tempot under elitloppshelgen så kanske. då lyfter jag på hatten, pojk.

joalore 2015-05-30 00:55

Jab spikar DÒne ,Jag tror att det är den bästa hästen.
Sen spikar jag också Quick fix,tror han kan ta ledningen trots spåret,väl där har jag svårt att se någon ta sig förbi honom.

Melander 2015-05-30 00:55

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 434881)
Finns inte en chans.

Om inte D one vinner beror det på andra faktorer,vädret ++ som inte jag kan styra över. I normal författning vinner D one men kryssa på du jag önskar all lycka till pojken:)

joalore 2015-05-30 00:57

Citat:

Ursprungligen postat av HisMajesty (Inlägg 434882)
Nu får ni sluta prata ur skägget! Jag personligen har ett elitlopps skägg just nu som en riktig man!

Ställer några enkla frågor som ni kanske kan svara på då detta forumet tror sig bestå av folk som kan trav!

Ni skriver enligt nedan mall!

1: Vilken/Vilka hästar spikar ni?
2: Varför spikar ni den/de hästarna?

Trav handlar ju om att sätta rätt spikar

Jag spikar DÒne ,Jag tror att det är den bästa hästen.
Sen spikar jag också Quick fix,tror han kan ta ledningen trots spåret,väl där har jag svårt att se någon ta sig förbi honom.

Dahle 2015-05-30 01:00

Jag kommer spika firma Nurmos/Kontio x2
Om någon är bra och ställa i ordning på Valla så är det Timo
Tror både Coldtown och Mellby krossar sina motståndare

Melander 2015-05-30 01:11

Citat:

Ursprungligen postat av HisMajesty (Inlägg 434889)
Jag har huvudvärk över första loppet så jag kanske börjar tro att Pekka kör i ledningen!

Jag har huvudvärk minst över 4 lopp: Lopp2 bör räcka med 3 4 8.Jeppas vinner och D one.Sen då...............