Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla lördag (jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24013-v75-solvalla-loerdag-jackpot/)

NicklasJ 2015-05-29 00:00

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 434582)
Jag är som gubben i lådan, dyker upp när man minst anar det! :KO:

I baren på lördag? :cheers:

Helge 2015-05-29 00:08

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 434582)
Jag är som gubben i lådan, dyker upp när man minst anar det! :KO:

ja, ingen kommentar på den :lol::cheers:

Manprinsen 2015-05-29 00:22

D'one och Mellby Viking känns klockrena redan nu. Speciellt Mellby Viking, över 3140m vinner i regel alltid bästa hästen. Hoppas dom stannar på 40% eller under.

varulv 2015-05-29 00:34

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 434584)
I baren på lördag? :cheers:

Det kan du fethaja! Hittas i baren från kl 13 imorgon redan..

Helge 2015-05-29 00:56

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 434588)
D'one och Mellby Viking känns klockrena redan nu. Speciellt Mellby Viking, över 3140m vinner i regel alltid bästa hästen. Hoppas dom stannar på 40% eller under.

Ska sova nu,,men D´one vinner inte, det gör dynamitpaketet.
Mellby Viking köper jag.

Filmtokig 2015-05-29 01:02

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 434588)

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 434593)
Ska sova nu,,men D´one vinner inte, det gör dynamitpaketet.
Mellby Viking köper jag.

Twigs V sitter i spets. Finns inte en chans att Pekka tar en så slö rygg som D'one. D'one i dödens, måste sänka sitt rekord med minst en sekund, vilket inte sker. Bäddar upp för en fight mellan Twigs och "dynamitpaketet".

varulv 2015-05-29 01:29

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 434594)
Twigs V sitter i spets. Finns inte en chans att Pekka tar en så slö rygg som D'one. D'one i dödens, måste sänka sitt rekord med minst en sekund, vilket inte sker. Bäddar upp för en fight mellan Twigs och "dynamitpaketet".

Twigs till ledning hårt utmanad av Aida och D´one. Bara hoppas att Pekka kör i spets och att Bakker har vett att inte ge sig in i en alltför lång körning. Andra ut på Aida med D´one i dödens.. Twigs räcker inte till seger. Jag tror Aida blir ruggigt farlig och på mitt system är hon rankad etta iaf. Aida+Delicious.. där har ni ett bra lås, om ni inte vågar spika ...:evilgrin39: Glöm inte loppet Aida gjorde ifjol..ruggig insats i dödens på Dileva Käll, torskade med en läpp.. Det är iordningställt från den gode Hagoort, det vågar jag garantera er..:clap:

Filmtokig 2015-05-29 01:52

Skulle vilja se Örjan köra enkelt till spets i Avdelning 1. Det kommer aldrig ske.

monimaker1 2015-05-29 06:37

Citat:

Ursprungligen postat av HisMajesty (Inlägg 434406)
min Travform är så jefla kass just nu. Alla hästar som jag spikar galopperar.

Hoppas det vänder snart.

Vilka spikar du i morgon? :cheers:

dado 2015-05-29 07:39

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 434595)
Twigs till ledning hårt utmanad av Aida och D´one. Bara hoppas att Pekka kör i spets och att Bakker har vett att inte ge sig in i en alltför lång körning. Andra ut på Aida med D´one i dödens.. Twigs räcker inte till seger. Jag tror Aida blir ruggigt farlig och på mitt system är hon rankad etta iaf. Aida+Delicious.. där har ni ett bra lås, om ni inte vågar spika ...:evilgrin39: Glöm inte loppet Aida gjorde ifjol..ruggig insats i dödens på Dileva Käll, torskade med en läpp.. Det är iordningställt från den gode Hagoort, det vågar jag garantera er..:clap:

Nån bra spik till Lördag???:)

olle 2015-05-29 07:55

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 434594)

Kolla upp om D óne gått med jänkarvagn innan. Walmann sa i en intervju att man ska sätta på en sådan på henne på lördag och vilken effekt det kan ge har man ju sett ibland.

TOBYTYKE 2015-05-29 08:07

Hm. Ska man köpa sig en regnjacka och förbereda sig för ösregnet, eller ska man satsa på o dricka öl därinne för omväxlings skull eller hoppa lördagen o gå o shoppa i sthlm istället. Svåra beslut. Val 3 känns väl rätt avlägset...