![]() |
Överlåter den här omgången och koncentrerar mig på att göra systemet till Bjerke på söndag. Klart mycket intressantare. Ser lätt ut på lördag. Montdore känns som bästa spik.
|
Citat:
:holms: |
Citat:
|
är unique julia så bra som streckprocenten säger?, känns helt fel att ha 41 % på ensamt sto, nej tack…säger som en gammal vän som lirar mycket poker
"DAMER KOSTAR ALLTID PENGAR", för övrigt så verkar le lahar toköverspelad när inte ens linderoth ger den mer än max halvchans att korsa linjen först! |
Citat:
Har ju gått tider som ingen annat lyckats med i fältet, är snabb ut. Så jag skulle vilja säga att hon är det, då det är kortdistans. |
Citat:
Norrlänningar vet hur man blir varm inombords när det knäpper till lite grand utomhus... :whistling: |
Citat:
Verkar inte favoriten vara för ojämn? Annat stall nu förvisso... |
Citat:
Men som storfavorit kanske hästen får sitta i fred i ledningen och bluffa bort det. Spetschansen är ju given iaf. Jag tror nog att några kan tänka sig att syna dödens här, så hon ska va bra för att vinna |
Jag funderar på att spika Unique Julia , på grund av spetsläge. men jag är lite orolig för att hon är lite blöt. Någon som har en uppfattning om detta?
|
Citat:
:) |
Citat:
|
Nån som har nån uppfattning om pix jubb, ny kusk och rekordtid senast på aktuell distans, tuffare lopp nu men med bra resa så borde han kunna smyga med!
|
Boden saxbana i kväll. Ser ut att ha regnat en hel del där idag och banan ser långt ifrån perfekt ut. Hoppas det blir uppehåll i morgon.
|
Citat:
Kontio har kört den två ggr tidigare, resulterat i två nollor. Senaste rekordtiden var den nog inte delaktig i den snabba startrusningen, så tiden ska man nog inte bli så "imponerad" av. Men visst allt kan hända men det realistiska är nog en platschans... Lycka till! |
Citat:
|
9 Happygangster GL har jag MJÖLKAT sedan vinsten 18 okt 2013 i östersund (16 i odds)
eftersom min curlingkompis är med i tränar den och fått bra info mellan varven. Har aldrig varit bättre än nu sägs det. Gick enorma 11.9 senast endast slagen av Bartender In (11.8). Sedan gick Bartendern ner på Valla och städade av ett bra gäng. Lite jobbigt att spika Gangstern,. men jag har faktiskt råd med 2 hästar till i loppet. Plockar bort en ur gruppen 1-6-7. Inte bestämt mig än |
Unika Julia lattjar undan imorn från spets... Veckans bank. Sen sätter väl takter ditt Valeur?? Trevlig helg vänner
|
Citat:
|
Hulte Magnus känns mer och mer klar. Helstängt på i morgon och form + bästa kusken. Unique Julia har jag blött och stött hela dagen, är livrädd för Revolvern med Erik. Har lite svårt för hästar som brukar bli blöta tillslut.
|
Citat:
|
Citat:
Ang. Unique Julia kanske inte spets blir så bra om banunderlaget blir dåligt? Jag kanske börjar bli irriterande med mina kommentarer... :) Lycka till! |
Citat:
Blir ett 3000kr system i morgon så det gäller att ha tungan rätt i mun :p |
https://www.gratistravtips.se/v75-ti...n-13-juni-2015
Det här var faktiskt värt att lyssna på. Klara ideér och inget svammel, bra analyser dessutom |
Ögats spel/ranking. Någon som har?
|
Citat:
Men, jag vet, det är helt valfritt att spela, så det behöver ingen påminna mig om.... |
Citat:
Låter som vi har hört det förr från Hultman, inte bara om Panne... |
intressant omgång det kan bli mycket pengar idag ..spik på HULTE ;)
|
Citat:
|
Jag tror stenhårt på On track Piraten i sista!! FORZA Takter!!
|
Citat:
ska få vilsam resa bakom dessa två och enkelt spurta hem loppet- Stallkörning? Javisst. Men so what? |
Citat:
|
Det finns en häst som bör bevakas om man vill gå utanför trion i kallblodsloppet och det är 9 Krusen. Formen är mycket bra och denne lite udda travare är ju som en tanks när han är i form. Bara mal på. Gjorde en bra insats på B 28/5 även om vinnaren Alsaker Faks var ännu bättre. Krusen mosade Qravatt som fick ledningen. Tiden på Krusen över 2680 25.1 kan nog växlas till en 24 tid över dagens distans och då är han med i matchen, om nu inte Hulte Magnus hittat formen förstås. Trots segern senast var ju Uffe inte helt nöjd med hästen. Jag är faktiskt lite spänd på vad Krusen kommer att prestera idag. Klart är i varje fall att hästen är mycket bättre än de 2% han står i just nu.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jackpot 2 av de 3 senaste åren och det var väl i fjor när det var skitväder 7 rätt orkade upp till drygt 20 tkr. Man ska ju inte måla fan på väggen men statistiskt brukar V75 på småbanorna i Norrland på sommaren inte vara de omgångar som ger bra utdelning. Troligen anledning att det är alldeles för mycket skräp som blandas med hästar från Bergh och Båth tränat från Bergsåker och ett antal solvallahästar. Hoppas att det vänder i år. Annars kommer det snart omgångar som brukar ge väldigt bra utdelning. T ex sprintermästarlördagen i Halmstad. |
Citat:
|
Citat:
Mvh Ulf-Eddie |
Uffe vill köra i spets med Knows Nothing.
|
Citat:
|