![]() |
Härligt Uffe!
|
Bra start på V5an...
|
När två träter kommer en tredje! Inget nytt under solen! =)
|
Har Örjan kommit i mål?
|
Nu ska väl Unique Julia inte vinna? Blir ju i sådana fall 3 raka för Ohlsson, hur ofta händer det (V75)?
|
Där satt den uffe, snyggt! :)
|
Oj vad lite spelad AB var trots skorycket. Finns inget facit men skulle gissa att det blev helt avgörande här med det kombinerat med att Bergh spikade på bakskorna på sin häst. Det skiljde väl mindre än en meter i mål.
|
Citat:
|
Citat:
Var väl 50m bättre, men det där går ju inte ;) |
Nej nu får lille Olle visa vad han går för tycker jag :)
|
Nä, jag måste prova att gå emot favoriten. Vinnare på Bergh och en tvilling 1 mot 2,7,9,10
|
Det var inte många hästar av V75 klass i avd 4 som väntat.
|
8 Count Response ser intressant ut. Barfota bak (2 av 2 med den balansen). Kuskplus i form av Jansson.
|
Fredrik B favorit på V75. Hur ofta händer det? Kan han någonsin ha mer än 25% chans i ett V75-lopp?
Linderoth omgångens största också. Måste vara första och sista gången. Men han kan nog ha chanser i paritet med det spelet faktiskt. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Edit: *2 av 3 vinster hos Bergh... |
Citat:
|
Ska det bli Ulf Ohlsson och reijo igen?
|
Citat:
|
Citat:
|
Massa strul. Så kan det gå när dom ska lägga lopp med en massa skräphästar över två volter på V75.
|
:sleep: Intressant lopp...
|
Fy fan vilket pisslopp....
|
Nio streck och storfavoriten vinner. Lagom kul!:D
|
Le Nahar vann lätt efter att ha fått lunka i spets. 4 av 5 favoriter vunnit nu så man kan nog redan gratulera Kalmar till en rejäl midsommarjackpot.
|
Och hur i helvete kunde den tvillingen ge 120ggr!!?? Haapakangas/Östman!
Edit: Puh, såg fel på ekipage det var visst Westerholm precis som de ropade ut. Trodde man sovit bort ett guldspel där! |
Citat:
|
Citat:
|
Ja, nu får Special Promise vinna så det blir nån krona på 7 rätt iallafall.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas verkligen på Special Promise, så kan det bli en rejäl sudd på det lilla TV-systemet idag! Jävligt märkligt att han är så lite spelad från det där läget.
Raffe kliver in på den enda med chans man inte har med, känns bergsäkert då! |
Citat:
Jag tror den räcker, hästen är kraftigt underskattad. |
Citat:
|
Citat:
|