![]() |
Känns som att Univers de Pan kommer göra ett topplopp idag. Blir nog min vinnare i loppet. Passar på att slänga in en V5:a, men spikar den inte, utan singlar Rod Stewart och Mellby Viking på den.
|
Citat:
|
Citat:
http://www.expressen.se/sport/trav/p...paus-forlangs/ |
Citat:
Per Skoglund har faktiskt även varit riktigt duktig de gånger jag har sett honom hoppa in som vikarie i morgonsändningarna. |
Citat:
|
Citat:
|
Svag prestation av Dante och Rod Stewart hamnade omöjligt på det, men gick väldigt bra och hade nog vunnit om han fått en bättre prestation. Synd!
|
mumma!!!
|
Äntligen en liten skräll. Det behövdes men det var också i detta lopp som potentialen till det fanns på förhand.
|
Så det gick att klämma in en under 10% iallafall! Oasis och Da Vinci nu så blir det pengar ändå, men det är allt ett långskott. Blir nog inte över 2000 på 7 rätt.
|
Dante Boko helt klart en besvikelse när han fick dämpa så i ledningen på mellanvarvet, katastrofstyrning av Gunnar Austervoll, precis som väntat.....
|
Jag är ingen travkusk men.....HUR hamnar man utan galopp sist i ett lopp från start från spår 4?
|
Citat:
Betaltjänsterna skrek om den. Spelvärde.se hade den tom som vinnare. |
Undrar vad dem gjort på spelvärdes kontor. Går hyfsat bra där nu.
|
Citat:
|
Tror att Support Justice vinner...
|
Citat:
|
Mitt hjärta ligger hos Adrian K och Musse som vinnare.
|
Dags för 7 USTINOF DU VIVIERi DD1?!
|
Rak DD: 8-15.
|
Citat:
Deras systemförslag idag är på 472,50 + 3024 kr + 472 + 3111 kr. Totalt nästan 7000 kr för att rygga allt, och det kommer väl i bästa fall gå ihopa idag om det småskräller lite i Oslo GP, för värdeökningen på Mellby Viking lär bli ytterst marginell. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Heter man Gunnar så är man nog en usel kusk vilken styrning, jösses
|
Nöjd kille! Trots ingen monsterutdelning är jag nöjd!
Skulle spikat Fleetfoot också tänkte jag, men kunde inte med o gardera Mellby Viking när allt talar för denne. Men visst hade de varit kul att ha 2-3 hästar i sista istället nu när Fleetfoot ändå vann så enkelt.. |
Citat:
Tar ut en "förskottsvinst" från dagens V75 och lirar 500:-. |
Tror Mosaique Face fått det lite för lugnt hemma i hagen efter vässningen inför Gävle och tömningen elitloppshelgen, men hoppas jag har fel. Den kommer nog att toppas rejält igen först till Åbergs om en dryg månad.
|
hur länkar man en bild haha?
|
Tror jag löste det nedanför! lol
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Chansar med att det blir toktempo och att 8an är bäst tillslut. Men det är en riktig chansning. Den vann i alla fall loppet i fjor så borde trivas på Bjerke och utan körspö.
Mitt enda lir idag. Registrerat spel Datum: Söndag 2015-06-14 Bana: Bjerke Spelform: Dagens Dubbel, omg. 329 Avd Ordinarie hästar 1 8 Univers de Pan* 2 1, 2, 3, 6, 10, 13, 15 Vadet gäller startnummer 7 x 10,00 kr Totalt: 70,00 kr |
|
DD, 5-13 ger dryga 60...
|
Ser jag fel - eller såg 2 Vincennes knackig ut i travet i provstarten?
|
chans 6 mot 13,15
|