![]() |
Björn gav BBS vinsten. Snyggt! Släppa i ett sådant här lopp, så sjukt fegt.
|
HAHAHHA o där sprack alla drömmar om en någorlunda fin slant på denna sjua!
|
Det blev inte mycket till lopp så det var rökt för dom där bak.
|
Återigen en bortkörning av en fransman. Han gav ju inte Univers en chans. Hästen går dock bra till slut i sjättespår.
|
Tråkigaste loppet på länge. Får varva på 12,6?!
WTF.... Ingen körde något i detta lopp... Hahahaha.... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är omsättningen på 35 mkr både för Sverige och Norge ? I så fall blir det väl bara det som omsatts från Sverige som går vidare till Kalmar från 5 rättspoolen och det blir ju då en rätt klen jackpot ?
|
Citat:
|
Citat:
|
Gäsp, med sju hästar vinner BBS. Och på det sättet. Ingen kör något... Papagayo, börjar störa mig på att man alltid kör så med den hästan. Va är det för mening? Sitta o skryta om en häst som gör en rykare till slut varje gång. GE HÄSTEN EN CHANS NÅGONGÅNG!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fast vissa verkar vara nöjda att komma tvåa, tror många kuskar saknar den där riktiga vinnarskallen. |
Citat:
|
Thunder Peak kan väl vara ett intressant tvillingspel som utgång? 6-13,15...
|
Citat:
|
Citat:
Jag är inte helt säker men brukar inte Oasis Bi falla ihop när det får tuff press i ledningen? Håller med om att BBS inte har blivit synad ett par gånger, men överskattad är den nog inte. Men sämre än Mosaique Face tycker jag att den är... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har då aldrig varit med om att få pengar innan midsommar som kommer från lönen, när differensen är 6 dagar till löning.
|
Dubbeljackpot?
|
Äsch då, det var bra nära för både Oasis och Da Vinci. Support Justice lite segare så Goop kan smita ut och lite mer offensiv styrning av Lövgren så sitter det.
|
Trav är trav gott folk.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu hänger jag inte med.... Det var ju du som skrev; Citat: Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg Björn gav BBS vinsten. Snyggt! Släppa i ett sådant här lopp, så sjukt fegt. "Kanske släppte för att han var rädd för att Mosaique Face skulle pressa utvändigt..." |
Citat:
|
Citat:
Och snarare än att Björn gav bort vinsten, så borde man kanske ifrågasätta varför inte de andra körde mer? Fransmännen kändes ju lite som att de verkade nästan direkt ointresserade, även om de hade dåliga utgångslägen. Men det är ju oftast positionerna och startspåren avgör i de här loppen. |
Citat:
Alltså det jag menar är att Björn inte hade "lyxen" att välja vem han skulle släppa till. Äh, strunt samma, kommer knappt ihåg vad jag menade. Hoppas att jag var tydligare! Ha en trevlig kväll! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|