![]() |
Citat:
|
Tror faktiskt i min enfald att det kan ge hyffsat idag, men det är väl snapsen som sitter i.
Spika Anders Svanstedt i första, nej tack!! Visst den va grym näst senast, men idag tror jag den blir lite mer påpassad av konkurrenterna och som det skrevs ovan. Äpplet faller lååångt från trädet här. Avd2 Romeus ska vara överlägsen, men jag vågar inte lämna Untersteiners båda utanför. tycker han låter så läskigt nöjd och stallformen har återkommit. utgång på Romeus dock. Avd3 Olympia Tilly är ju klart bästa hästen och kan vara ett spikförslag, men kör nog bara utgång. Draget i omgången, Adrians Girl!!! Tobbe upp på Bergharns har funkat tidigare, bra fart. OM felfritt. Avd4 Svårt, blir många. Lyfter upp Helges drag Brírmingham Avd5 AL Dente först häst, givet på kapacitet och gamla meriter. MEN 2 Secret Mission med rycktussar, läste att den svarat grymt på det Avd6 1 eller 10, eller båda!!! |
Citat:
|
Vilka tips.....det kommer.....
Al Dente On Track Piraten Time Machine Så ovärt att skriva inlägg om, brakfavoriter. :skamsen: |
Kör ett litet system idag
10 1 2,4,5,6,7 5,6,14 1,2,3,4,6,7,8,10,12 10 |
Hoppas Svanstedt blir bötfälld för att inte ha anmält balans på sina hästar idag även om det inte handlar om någon mörkning.
|
Starten går och Anders inte lämnat skoinfo... :skamsen:
|
Citat:
|
Tack för den spiken
|
Nu har de korrigerat infon att den går barfota. Men det hjälpte inte mycket då den hoppade. Han slapp i alla fall böter.
|
Strålande början!
:cheers: |
Vilket fint intryck på vinnaren. Tyvärr var det inte det på Svanstedts idag heller.
|
Citat:
Adrians Girl!!! Secret Mission!!! :omfg: |
Skaplig vämningsluring ifrån banan.. :claps:
|
Man skulle ha spikat den istället för lillsvanen från spår 10. Nåja, NU har jag i alla fall lärt mig en gång för alla.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dåligt att dom inte kan pressa in Ovikens lopp i atg live också. Blir ju alldeles för mycket dötid med bara tre banor samtidigt.
|
Citat:
http://i.gyazo.com/19a404ebcfec6dbf344c6f81e500a6a6.png |
Citat:
|
Citat:
|
Måste ju ha vart nått fel på 10:an, tyckte det gick på nålar redan långt innan den rullade över. Hovöm?
|
Intressant att se Dolan Spring mot dessa...
|
Citat:
|
Citat:
|
Gillade verkligen intrycket på Dolan Spring vid senaste vinsten. Lägger ett vinnarspel då oddset lockar. Visst ser det bra ut för Redén men vid minsta strul så...
|
Citat:
|
4,9 vinnarlir v64-2
|
Citat:
|
Ska bli kul att se om Pacific Broline kan ta hem nästa.
|
Citat:
|
Citat:
Vinner skrällen så är de kungar och vinner favoriten så hade den rankad 2:a. Jag tycker sällan det är av något värde vilken ordning de rankat sina 8 hästar i, intressant kan vara de som inte är med eller i lopp där de går kort eller spikar emot en favorit. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Postade enbart för att Hoola hyllade Vi Tippas rank och han brukar gnälla på alla tjänster, speciellt Spelvärdes ;) |
Lätt vunnet av Björns häst! Han kontrollerade allt från dödens. Snygg styrning.
|
Perfekt men ingen vidare skräll här.
|
Citat:
|
Varför ska man hylla vissa tipsexperter? Vi gör väl inte "reklam" för dem här inne? Börjar undra om folk får betalt för att hylla/dissa dessa...;)
|