![]() |
Min kupong finns på bongsidan...
|
jaja en 50lapp på den dd alla fall!
|
Helt perfekt lopp för Takter och då var det spel mot ett mål.
|
Citat:
|
grattis holla
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Grattis hoola! Snyggt system! Hoppas att du inte glömde V6:a... :claps:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Grattis Hoola och ett snyggt system :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Grattis hoola.
Och alla andra som vann. |
Citat:
6265 kr. Bättre i längden, framförallt för småspelare, men det verkar ingen förstå. |
Citat:
|
Citat:
Kanonbra senast på Valla i debuten för Bergh. Möter ingenting. Bra med framspår, tidig ledning. Allt talar för den, bara galopp emot men den såg stabil ut senast. Given spik. |
Citat:
|
Citat:
- Napoleon CD idé i första, kan bli spik/utgång men inte säkert det blir något av det heller. Får se. Stor chans för spets och slut dock. - Part Nan Angelen spik. - Usain Henna ska vara med på systemet. - Gardering Sauveur. - Standout idé i sista, släpps till spets av Erik med Kash's Cantab. Resten får vi se. |
En "tysk" fleris! Nog trodde jag några svenskar skulle sätta flerisar.
http://i.gyazo.com/79e9ed72e53d6a0e03b584ac6d5a268e.png |
Citat:
Det som är bra för småspelare är självklart även bra för storspelare / proffs ( och det är där kruxet sitter. ) Men väldigt få småspelare förstår hur bra "Endast alla rätt" är. Det är t o m så att det är bättre för småspelare än för storspelare som riskerar att tappa en stor del av sin vinst vid "Ensam vinnare"-situationer. Bäst av allt ( för småspelarna ) vore om man istället för jackpott valde att göra om till "Endast V65" och "Endast V6" automatiskt i den omgång som pengarna satsades istället. ( Genom att flytta upp pengarna när utdelningen blir för låg på 1 & 2 fel istället för att skicka dem vidare ). Då skulle ATG kunna skryta och marknadsföra att det blir "intressanta" utdelningar även när det ser favoritbetonat ut. Då hade inte V6-valet behövts överhuvudtaget och då skulle följaktligen inte proffsen kunna överutnyttja det heller. För egen del skulle det locka MER med en sådan omfördelning än vad nuvarande jackpott-marknadsföring gör. Varför? Jo för att det skulle tillföra värde i ALLA omgångar och inte bara som nu i målomgången för jackpottpengarna ( som jag inte ens vet om jag kan eller vill delta i. ) |
Citat:
|
Jäklar vad bra Chief Delorme va!
|
Citat:
Du vinner på det i längden, jag lovar, börja spela V6! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|