![]() |
Fy fan vad talanglös Reden är som kusk! Tittar inte ens åt Goop när han aviserar angrepp för att ta dennes plats i andraspår! Pinsamt!!!
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
Spelvärde betalar mest och får därför de rättaste svaren. Schoobeini till folket... Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Citat:
Till 99% mest korrekta intervjuer där jämfört med alla andra. Men de ställer också de mest relevanta frågorna, vilket många andra inte klarar av ens. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Citat:
Jag förstår däremot inte skadeglädjen när någon har fel, det är ju trots allt bara positivt när andra har fel oavsett |
Citat:
|
Har alla i nästa, så nu kan ni favoritlirare där luta er tillbaka.
|
Citat:
|
Gillade Eva Anderssons segerglädje med Höstbo Fredrik... :clap:
|
Citat:
En bra intervjuare får ut mer än en kass, enkelt. |
Har endast kört en flerbong enkelrad på V4:an idag. Tycker det var det enda spelvärda alternativet när det är så favoritbetonat. Få se om det håller hela vägen.
|
Tycker att det är konstigt att man är tvungen att betala för att få ta del av "bra/rätt" information.
|
Skönt med galopp för v4 skull :)
|
Märkligt med alla galopper. Inte minst Olympia Tillys. Hon har aldrig hoppat tidigare.
|
Citat:
|
Citat:
Tänk om atg live infon varit en betaltjänst. Infon där slår väl trots allt alla betaltjänsterna tillsammans. |
Citat:
Genial affärside. Värdepappersmäklare... Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Citat:
|
Birmingham - skor runt om...
|
Citat:
|
Citat:
|
Där ändrade Bergh till skor runt om på Birmingham.
|
Citat:
Men han skrev faktiskt om Centerline i expressen igår som att det var en riktig toppchans. Men expressen betalar honom bra för fredagskrönikan och då känner han väl att han måste bjuda på något där. |
Citat:
Jag läser spelvärdes intervjuer dagligen, SS få intervjuer med. |
Citat:
|
Citat:
|
Vad hände med Flirting Girl?
|
Citat:
|
Trio
1. 4,11,14 2. 4,11,14 3. 4,5,9,11,14 |
Usch vad tråkigt det blev, systemet lever men är helt iskallt spelmässigt. Undrar vilken betaltjänst eller tränare jag kan skylla på?
För som 80% av alla här inne så vägrar jag ta ansvar för mina egna spel |
Citat:
|
Citat:
Klockrent! Skål! |
Citat:
|
Snyggt kört av Westholm. Bara gunga emot nu.
|