![]() |
Tror V86 avslutas med 8 Felicia V.E. och 9 Lets Dance D.E. Lycka till!
|
Citat:
Trodde också rätt mycket på Lets dance, då den gjort mycket fina lopp på slutet. När jag kollade distansförmågan blev jag lite tveksam, 1 seger på 25 försök. När det dessutom är bakspår så står jag över trots kuskbytet. |
Citat:
|
Citat:
Undantaget om Calle skulle sända fram "för sent" (efter 700-800 körda) men tror knappast att så blir fallet... Nej tidig spets för Jonathan skulle jag vilja hävda är ett 9/10-scenario... |
Citat:
|
Vilket ståhej i Kungsan, för ett ungdoms-EM???..kul att dom vann, men det här börjar kännas lite löjligt, nästan...
|
Citat:
Det här är underbart!!!!!!!!!!!!! |
Citat:
|
"Kändes som vi hade hemma EM fast vi var i Tjeckien." ♥ Svenska fans är världsbäst! |
Behöver du inte en spik till? Titan Lavec är också över 50% i så fall. Så har du tre av tre.
Citat:
|
Citat:
|
Oj, blev några öl till firandet, somnar nog tidigt, hoppas vara vaken när Delicious vinner iaf ;)
|
Citat:
|
Åke vinner i första med Diable D'Inverne
|
Men idag ska Othello gå ffg med suspensoar! Notera det ;)
En halshäst och nu bra väder, notera det. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Trio lopp 4
2 1,4 1,6 x 50 kr 4 1,2 1,3,6 x 25kr |
Citat:
|
Hon ställer lite roliga (annorlunda) frågor tycker jag. Positivt ibland.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vilken får man som första reserv ?
såg 2 nu |
Fan så jag blir leds, alltid nån jävla tomte som ska förstöra.
|
Surt för Huselius 10K vinnare ;)
|
Jag fattar inte att Carja inte vinner detta med den smörresan. Är Wahlmans hästar så in i helvete kassa?
|
Citat:
|
Nu ska vi njuta av Delicious ♥
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Får egentligen inget grepp om loppet, har alla hästar här så det känns ganska så tryggt ;) |
Citat:
|
Varför kastrerades Corky? Tappade de inte pengar i aveln för på tävlingsbanan lär de inte ha mycket mer att hämta. Den duger inte.
|
Uselt lopp. De kör loppet i halsen och det är ju uppenbart att de andra inte dög. De var fan tur att man bara slösade tre streck.. Det var skillnad, klasskilnad!!
|
Citat:
Så sanslöst fin hon var även om det inte blev nåt direkt lopp efter Ohlssons överfall på Corky |
Citat:
"-Det är klart det inte är roligt att kastrera en häst som sprungit in knappt sju miljoner kronor, men får vi välja mellan avel och en häst som har ont så är det klart vi kastrerar honom." |
Classe hade ordning på grejorna.
|
Det beslutet förlorar de 10 miljoner på.
Citat:
|
Nu lirar vi Önas Jocke!
|