![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Synd att inte Mårten Marje kunde vinna där! Hade ökat fint!
|
Ingen av er hittade Delicuius som spik...haha
|
Forsgren pinsamt att höra dig hahahaha 6 vinner bla bla bla sopa och skön start på DDn :)
|
Besviken på mig själv som vanligt. Man är helrätt ute på det men ska ändå vara så långt ifrån. Känns som att hela sharps borde sätta 8an ikväll.
2.4 3 Spik 6.8.10.11.12 1.4.8 2.9.11 6 Spik 2.3.4.6 2.10 Helt onödigt att missa Tequila Palema. Spelar den dag in och dag ut, och om nu jag ändå är inne på att gardera favoriten som var urusel. Varflr i helvette tar jag de tre med betrodda och ba skiter i resten? Tequila Palema var klar tredje häst för mig, men schabbla bort den pga att man tar Jepsson. Blir så jävla trött på mig själv. Ville spika Village Suprise tack vare att forumet tjötat om den hela dagen. Tycker omgången är överbetald. Blir så lack |
där snackar vi bortkörning!!!!!:idiot:
|
Haha...helt sjukt..tänkte inte lämna in och så gör man ett litet system iaf..
Tackar! Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-07-01 Bana: Lindesberg Spelform: V86, omg. 6 Avd Ordinarie hästar 1 2 Zenit Brick 2 3 Princess of Love* 3 5, 9, 10, 11, 12, 15 4 1, 4, 8 5 2, 7, 9, 11 6 2, 4, 6 7 3, 9 8 2, 12 Vadet gäller startnummer 864 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 216,00 kr |
älskar efterhandare!! DD x 500 pix tackar!!!!
|
Blyge Örjan sitter och väntar så pass länge att han får en fjärdetagg runt sista sväng. Jeeezuz.
|
Citat:
|
Blir så jävla trött på mig sj... känner mig fan kastrerad... ville lira 200kr rakt på 3-2 dubbeln. Oddset är ca 9ggr. Tar en rast från jobbet där jag inte har ngt o göra. Men så tänker jag nää vågar inte. Så lirar 6,8-2 100kr istället. Oddset är bättre... men med 100 insats blire ju åndå lika mkt vinst som den raka typ? Klart man väljer de andra alternativet... galet tiltad kille som får 3 7or idag oxå. :cry:
|
Snokens rank idag var giftigt bra! Spelade hans DD rätt av men med 500 insats så thx
|
Citat:
Jo, satte V86 och några V5:or.....;) |
Finns det NÅGON som är förvånad över Delicous U.S? Då kan dom inget om trav.
|
Citat:
|
Jo den vann snabbloppet idag:yes:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag tycker tvärtom och hästen OCH prestationen var SMÄLLFIN! :KO::smoke::cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Drygt 7 000 in på åttan idag, det får man vara nöjd med på en så enkel omgång.
|
Citat:
|
Citat:
|
Har väl ändå gått för långt då Malla får va med på en onsdag..Dom har ju lyckats gömma han på söndagar innan...Han måste väl ändå vara den som ALLTID haft sämst koll.Likaså när man sett han på söndagar,det kan komma fram jättebra info men det pratar han bort med massa rappakalja och spricker naturligtvis...
|