![]() |
Citat:
|
Haha snacka om kuskmiss av Ingves i sista sväng, han hade oceaner av yta att kunna komma ut och förmodligen vinna loppet.
|
Titta! En favorit vann ;)
|
Citat:
Vad är det frågan om? |
Bra av Bergh att inte släppa ut sin andra häst. Han ville nog inte få den debatten.
|
Vilken styrning av Ingves. Folk har gnällt för att han fortfarande klassas som lärling men borde fan inte ha mer än amatörlicens. Maken till dålig kusk.
|
Citat:
|
Citat:
"-ta spets du Peter, sen släpper du fram Djuse så fort du kan så ser jag till att stänga in dig i sista sväg...!" . |
Två av fyra! Ingen spik kvar haha. Jobba 12st sexor!!! Gärna en till djuse vinst i sjunde;)
|
Ivar Sånna enda spiken kvar för 7 rätt.
|
Citat:
Nu ska ni se när han kör sönder både Traveling Man och Kashs Cantab i sista med VBOTN för att ramla i mål typ 8a. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har massor med häst men bara chans till 6 . Vill du byta?
|
Hyfsat kuskplus nu på Askö Q. Erik brukar taktiskt kunna lägga upp dessa långlopp perfekt och det är mer än en gång det varit kuskseger. Kräver ofta lite mer av kuskarna i dessa lopp. Men oddset är ju inte så kul tyvärr för att locka till spel.
|
6x3x2x1 kvar
|
Tvilling 13 mot 3,6.
|
Citat:
|
Vem har sagt något om rätt:whistling: Hahaha:drunk:
|
8x1x1x1 för sjuan!;)
|
Jansson körde våran kuse i björnkampen, strax efter elitloppsvinsten med MR, jag/vi sa, du får inte ta i honom i första sväng, låt han bara gå....o så ser man TJ luta sig tillbaka o där kom galoppen:sad:...samtidigt förstår man ju honom lite nu, han var ju dock bara en ung grabb, som fått en framgång...men lite sur var man allt då, men vägdes ändå upp av att ens kuse kördes av en elitloppsvinnare:)
|
5 gånger på Iliano borde väl vara godtagbart även om jag själv lutar mig mot V5-systemet. Riktigt stark och chans på tidig spets!
|
Totalmiss från start av springspårhästarna....
|
Citat:
|
Det blev som väntat en enkel seger för Montdore.
|
Det var Kim Eriksson och den klockan... :lol:
|
Citat:
|
Äsch. Där flög chansen till några kronor på 6 orna också. v5 sprack också. Vad kan man mer bli black på i dag. DD såklart.
|
Då var V5-spiken hemma. Vinner 11 eller 15 nästa så ska V5 sitta i alla fall, då jag har täckt rejält på slutet.
|
Citat:
|
Kan nog vara första gången någonsin som jag sett Erik göra en kass voltning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens smaskigaste tvillinglopp kommer nu!
|
Utveckla gärna?
|
Ohlsson vill gärna vinna åt Reijo men har själv varnat för den som Adielsson kör.
|