![]() |
Nja, 1 444:- blev det bara, men det blev plus idag i alla fall.
|
Citat:
|
Citat:
|
5 system satte den, så jäkla snyggt av dom!
|
Två hästar var svårfunna på V86:an idag, i avdelningarna 2 och 3. Annars var det inga konstigheter.
|
Citat:
|
första egentliga backdagen på fyra veckor, kändes nästan som en befrielse...ni fattar!
|
Okey till slut 5 v5or å DD
|
Citat:
|
Vinstlista V86. Kika på USA lappen...
http://i.gyazo.com/42875e5269cbb933cc2e529067b6ca81.png |
Citat:
|
PariBet satte den i USA. Vem är det som spelar där???
Och Robert Berghs polare satte väl resten. |
Citat:
|
Snyggt med dom som satte sina matematiska rader. 225 och 360 spänn
|
Citat:
Datum: Onsdag 2015-07-08 Bana: Visby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 377 Avd Ordinarie hästar 1 3 Digital Product 2 3, 9 Vadet gäller startnummer 2 x 150,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 6F48 4BCD 5ACA 8818 Utbetalt: 10 066,00 kr |
Kul att Digital Product var så fin och vann. Det var ju första starten i ny regi. Dessutom är det "Svärfarfars" Häst. Kan bli bra det här!
|
tänk om man hade haft samma chanser som dom, hade garanterat varit multimiljonär:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Tre vinnare från spår 3 som Helge varnade om.;)
|
Citat:
|
Så nöjd?
Nu tar jag bort dom. |
Citat:
Hon ger bra tips och är trovärdig till skillnad från andra sharpsare |
Jag har vunnit ca 100 papp om året de senaste femton åren....kommer detta att ske igen, knappast?!?....hur ska vi kunna hantera detta framgent, går det?
|
|
Citat:
Gjorde ett undantag idag, men tror det inte spelar någon roll för personen i fråga. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag är 100 % att du är en tidigare avstängd medlem, ganska tydligt. |
Citat:
|
Citat:
Högst troligen ett antal nya trådar nu om diverse skribenter, Grant senast, innan det jag samt massa annat svammel. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dock riktigt kass är han, kunde ju driva med någon rejält och så men han hinner inte regga sig innan man fattar att det är perratrav365 som är i farten igen.
För mycket tid över... |
Hamnat i riktigt oflyt senaste veckan efter att allt gått helt fruktansvärt bra under några veckor precis innan.
Ingenting stämmer längre. Inte ens de mest sjävklara grejerna. Det svänger snabbt. Tar paus, det är alltid bästa lösningen. |
Jag har aldrig fått miljonvinsten o är verkligen värd den...hoppas att ni får den....
|