Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bollnäs 12/9 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24731-v75-bollnaes-12-9-a/)

tomtom2 2015-09-10 11:14

Citat:

Ursprungligen postat av eveton (Inlägg 455352)
Äschdå... Tillman är långtifrån den sopa du försöker påskina! Hon har utvecklats och tar för sig mer och mer och det gör också att hon får mer respekt med sig och även självförtroende så att "gubbarna" inte längre bara "kör över" henne.

Där har vi helt olika åsikter, och det är ju alltid uppfriskande...=)

draken 2015-09-10 11:17

Tillman är Tillman . Inte alltid så mycket taktik och känsla men mycket vilja. Hon är den snyggaste kvinnliga kusken i fältet iaf:rolleyes:.

draken 2015-09-10 11:25

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 455337)
Bara så ni vet det, favoriten kommer inte vinna V75-5 ;)

Hästen tror jag är en riktig blivande skjutare men Örjan brukar ju kunna bränna med favoriter så mycket möjligt att det blir stryk. Hittar Westholm till spets så lär ju loppet vara över men risk för körning då det lär svaras från både 3 och 4 i första hand tror jag. Kan vara så att Örjan lyckas få loppet men sätter nog en liten peng på att Goop drar längsta stråt..5,12,2......resten.

korpo 2015-09-10 13:17

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 455355)
Tillman är Tillman . Inte alltid så mycket taktik och känsla men mycket vilja. Hon är den snyggaste kvinnliga kusken i fältet iaf:rolleyes:.

Finns en till i loppet som inte alltid har så mycket taktik och känsla men mycket vilja. Ingen kvinna ....men kör som en käring :whistling:

spiifii 2015-09-10 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 455337)
Bara så ni vet det, favoriten kommer inte vinna V75-5 ;)

Lät ju som en bra förklaring till varför den inte vinner! Då fegar jag ut och garderar!

putte64 2015-09-10 13:41

Det är inte en förklaring, utan sanningen :D

Citat:

Ursprungligen postat av spiifii (Inlägg 455383)
Lät ju som en bra förklaring till varför den inte vinner! Då fegar jag ut och garderar!

putte64 2015-09-10 13:49

Går Voulez Vous BFRO igen, så tror jag Långben svarar allt.
Han försökte svara Bergarn senast, men när Bergh började driva i 08.4 tempo vek han ner sig.
Jörgen brukar inte vara lika kaxig, så nu blir det nog spets.
Som jag läser loppet blir Jörgen tvungen ta dödens igen, och motståndet är bättre nu.

Måste VV gå med skor så gäller inget av detta !!!

PS: Men favoriten vinner inte :lol:

AJAJAJ: VV med bakskor, kanske blir det då släpp till Jörgen ??
Måste kollas upp !!!

PS: Men favoriten vinner inte :lol:

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 455358)
Hästen tror jag är en riktig blivande skjutare men Örjan brukar ju kunna bränna med favoriter så mycket möjligt att det blir stryk. Hittar Westholm till spets så lär ju loppet vara över men risk för körning då det lär svaras från både 3 och 4 i första hand tror jag. Kan vara så att Örjan lyckas få loppet men sätter nog en liten peng på att Goop drar längsta stråt..5,12,2......resten.

tomtom2 2015-09-10 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 455355)

Svårt att säga emot dig där eftersom konkurrensen är tämligen tunn....:p

spiifii 2015-09-10 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 455385)
Det är inte en förklaring, utan sanningen :D

Det är faktiskt sant, jag tänker spika! :D Bakspår och 2640 sist och blev 3a, nu framspår, 500m kortare och ett kuskplus borde bädda rätt rejält för Örjan! Dessutom spår 3,2,2 innan bakspåret resulterade i 1,1,1 i resultatlistan :)

Din tur att förklara varför han INTE vinner :KO:

putte64 2015-09-10 14:10

Jag ska berätta det när jag spelat till fastodds.

Edit: Unibet ger mig inte de 9.50 som jag räknat med, avvaktar oddsändringar.
Sedan ska VV gå med bakskor, måste veta den körs i spets, annars faller resonemanget !

Citat:

Ursprungligen postat av spiifii (Inlägg 455391)
Det är faktiskt sant, jag tänker spika! :D Bakspår och 2640 sist och blev 3a, nu framspår, 500m kortare och ett kuskplus borde bädda rätt rejält för Örjan! Dessutom spår 3,2,2 innan bakspåret resulterade i 1,1,1 i resultatlistan :)

Din tur att förklara varför han INTE vinner :KO:

MatsE 2015-09-10 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 455394)
Jag ska berätta det när jag spelat till fastodds.

Jag väntar med spänning

varulv 2015-09-10 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 455265)
Hej Varulv - kul att återse dig på den här sidan. Klart att du har rätt om Nuncios ålder. Jag tappade huvudet.
Har du någon kul idé till lördag?

Kul o kul.. ;) Jag kommer att gå rakt ut på Ajlexes Cubano (om balansen är optimal). I min bok håller han upp ledningen från innern och därifrån ska han ses med mkt bra chans. Tycker han sett kanonfin ut på slutet och motståndet skrämmer mig inte alls på lördag. Caddie Hit lär få göra grovjobbet och jag tror inte han plockar ner Ajlexes.

BroderH 2015-09-10 18:10

Långskott, men kolla hur Nagini (avd-6) gick till slut senast! Och stallformen är det inget fel på...

Tirich 2015-09-10 18:21

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 455414)
Kul o kul.. ;) Jag kommer att gå rakt ut på Ajlexes Cubano (om balansen är optimal). I min bok håller han upp ledningen från innern och därifrån ska han ses med mkt bra chans. Tycker han sett kanonfin ut på slutet och motståndet skrämmer mig inte alls på lördag. Caddie Hit lär få göra grovjobbet och jag tror inte han plockar ner Ajlexes.

Lite oroande att Tomas Pettersson spikar Caddie Hit dock.
Hur resonerar han om han får den hästen i dödens då är frågan...

Ev vanlig vagn och BRO på Ajlexes. Hur mycket sämre är han med vanlig vagn?

Om_sommaren 2015-09-10 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 455421)
Lite oroande att Tomas Pettersson spikar Caddie Hit dock.
Hur resonerar han om han får den hästen i dödens då är frågan...

Ev vanlig vagn och BRO på Ajlexes. Hur mycket sämre är han med vanlig vagn?

Blir det normalt kört så tror jag jättemycket på ajlexes, men han har ingen respekt med sig tyvärr den gode tomas