Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-06, 19:28   #1
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

V75 Bollnäs 12/9


V75-1 P J Winner mot Digital Arhive. Fördel den förstnämnde på spåret. Caddie Hit?

V75-2 Ninepoints Lucy igen? I Am Unique, Village Surprise och Unique Jlia vill nog vra med också.

V75-3 Västerbo Highflyer, Beau Mec och Nimbus C.D. Vilket lopp det kan bli.

V75-4 Mino?

V75-5 En öppen klass 2. M.T. Joinville ?

V75-6 Venkatesh mot Shadow Woodland

V75-7 En mycket bra Silverdivision. Känns vidöppen så här på söndagskvällen. Askö Q, Queer Fish, Sorbet, Funny Tornado, Usain Swing etc. Känns som att ingen är chanslös.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-06, 21:09   #2
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2504
Standard

Thai Broadway får bli söndagsspiken nu när Nimbus fick bakspår och Goops egentränade brutit v75 förbannelsen.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-06, 23:15   #3
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Verkar bli en rolig omgång spelmässigt-

V75-1 Öppet, kanske cubano från spets...

V75-2 öppet! kan bli körning och det gynnar 10 och 11

V75-3 1,2,3,4,9 kanske utgång på Royal Fighter?

V75-4 Mino, kvickers kaxe, och några till?

V75-5 Utgång-Ponce de leon, sen tar jag resten utom 6.7.8.10

V75-6 Spik, Mind your face? gillar ju coldtown...

V75-7 Dags för Premier kronos att skrälla nu! Order to fly förstahäst.

Senast redigerad av Imself den 2015-09-06 klockan 23:29.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 05:32   #4
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Avd.2 - Fashion Diva kanske kan bita ifrån sig i spets? Lås med Ninepoints Lucy!

Avd.3 - Royal Fighter har sett lite blek ut på slutet, dock lättare emot och spets nu.

Avd.4 - hur ska de andra hinna ifatt Kvickers Kaxe?

I övrigt ganska öppet...
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 06:47   #5
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
V75-1 P J Winner mot Digital Arhive. Fördel den förstnämnde på spåret. Caddie Hit?

V75-2 Ninepoints Lucy igen? I Am Unique, Village Surprise och Unique Jlia vill nog vra med också.

V75-3 Västerbo Highflyer, Beau Mec och Nimbus C.D. Vilket lopp det kan bli.

V75-4 Mino?

V75-5 En öppen klass 2. M.T. Joinville ?

V75-6 Venkatesh mot Shadow Woodland

V75-7 En mycket bra Silverdivision. Känns vidöppen så här på söndagskvällen. Askö Q, Queer Fish, Sorbet, Funny Tornado, Usain Swing etc. Känns som att ingen är chanslös.
Mina spontana kommentarer när jag sett startlistan;

V75;1 Kan verkligen 3 P J Winner ha blivit så bra över en natt? Ingvar Nyberg är väl klassen bättre än Jonas Martinsson som kusk. 7 Caddie Hit har Djuse berömt och är väl nära toppformen, passar hästen på 1640 undrar jag? Spåret dessutom? 8 Errol Boko med BG måste trots spåret bli farlig. Här vimlar det av kantbollar?

V75:2 Visst, Ninepoint Lucy gjorde ju fenomenal insats senast. Strulputten 7 Nikita Broline barfota kan bli giftig. 11 Unique julia trots spåret. Återigen ett härligt lopp

V75:3 Gillar inte Beau Mec, Bergh överoptimist? Totalt utklassad av Narold Vox senast. 2 Royal Fighter var ju sagolikt bra med tanke på tokkörning i Sundsvalls Open Trot. 4 Thai Broadway och 1 V Highflyer får nog se Tillmans ryggtavla

V75:4 1 Kvickers Kaxe måste ha varit sjuk senast på B. tvärdog på
sista bortre senast på B. Ove A måste ju vara ett jättekuskplus den här
gången. Annars MINO rätt upp och ned.

V75:5 på pallen 1. Voulez Vous 2. MT Joinville 3. Sugar Daddy ????

V75:6 Vilket race. Dags för 4 Mind Your face igen? Bra läge denna gång

V75:7 6 Queer Fish? Men var det så mycket krafter kvar senast? Rolig kantboll är 1 Premier Kronos. Höll på att skrälla senast på Gävle, Bättre distans nu. Vad kan 8 Aghinetti?

Vad blev det av detta då? Möjligen spik på MINO?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 08:22   #6
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Ser ut att bli en spelvänlig omgång på Bollnäs.

Avd 1: 2,3,7,8,11,12 Caddie Hit och Djuse från springspår känns mest gynnad från framspår, annars har de bästa kuskarna bakspår. Kanske ngn omstart så här garderar jag.

Avd 2: 1,2,3 är väl tidiga här, tar nog med 10,11 också. Båda är tempogynnade och Goop upp på Ninepoint Lucy.

Avd 3: 1,2,3,4,7,9 Kan vara så att Royal Fighter äntligen får vinna s o s men det var ju ett tag sedan. 9 Nimbus CD från bakspår men bra ryggar i starten. 7 Cool Keeper är ett lyxstreck men han har ju ändå vunnit de starter han gjort på Bollnäs. 3 Beau Mec är ju Bergh uppåt på och i värsta fall visar han det här.

Avd 4: 1,10,11 och evt 14. Evt så kan jag spika 10 Mino här.

Avd 5: Det här tror jag står mellan 2 M.T.Joinville och 5 Ponce de Leon tar med båda och 3 Voulez Vous som verkar ha bra form.

Avd 6: Spikar 4 Mind Your Face

Avd 7: Ett getingbo, känns som antingen hitta en spik eller ta alla. 6 Queer Fish, 12 Sorbet, 3 Zenith Brick, intressant med Goop, kanske spets, bara för att nämna några.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 08:27   #7
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Mina spontana kommentarer när jag sett startlistan;

V75;1 Kan verkligen 3 P J Winner ha blivit så bra över en natt? Ingvar Nyberg är väl klassen bättre än Jonas Martinsson som kusk. 7 Caddie Hit har Djuse berömt och är väl nära toppformen, passar hästen på 1640 undrar jag? Spåret dessutom? 8 Errol Boko med BG måste trots spåret bli farlig. Här vimlar det av kantbollar?


Vad blev det av detta då? Möjligen spik på MINO?
Inte ngt speciellt men avd 1 är 2140v inte 1640 så vi får inte se om Caddie Hit passar på 1640...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 11:13   #8
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Gulddivisionen

De två förstaspåren är lottade på samma sätt som Åby Stora Heat I. Västerbo H fick då loppet i rygg på BBS Sugarlight och en toktryckande Mosaique Face. Royal Fighter kom bort direkt. Daniel körde som en travkuskbokförfattare. Perfekt styrning. I andra lät han hästen "vila" från omöjligt startspår 8. Var duktig men chanlös mot norsken i finalen.
Har 1 Västerbo H hämtat sig från urladdningen i Åby Stora? Är han en sprinter?
2 Royal Fighter gjorde ett heroiskt första heat i Elitloppet. Därefter har det varit mest strul. Tränaren Per K har tagit fram alla sina erfarenheter inkl en av världens bästa hovslagare för optimal balans. Men det vill sig ändå inte i loppen.
9 Nimbus CD har fått spåret bakom dessa. Örjan kan välja vilken rygg han vill ta - sannolikt Royal Fighters, om den inte strular bakom vingen. Nimbus matchas mot Prix d'Amerique om ett halvår. Han måste vinna får att få en plats där. Bara att spika!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 12:30   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

PJ Winner ???
Den rankar jag bland de sista.
Ser det som helt omöjligt att den får pengar, trots att den är rätt bra i starten.

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
V75-1 P J Winner mot Digital Arhive. Fördel den förstnämnde på spåret. Caddie Hit?

V75-2 Ninepoints Lucy igen? I Am Unique, Village Surprise och Unique Jlia vill nog vra med också.

V75-3 Västerbo Highflyer, Beau Mec och Nimbus C.D. Vilket lopp det kan bli.

V75-4 Mino?

V75-5 En öppen klass 2. M.T. Joinville ?

V75-6 Venkatesh mot Shadow Woodland

V75-7 En mycket bra Silverdivision. Känns vidöppen så här på söndagskvällen. Askö Q, Queer Fish, Sorbet, Funny Tornado, Usain Swing etc. Känns som att ingen är chanslös.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+2)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 12:40   #10
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Gulddivisionen

De två förstaspåren är lottade på samma sätt som Åby Stora Heat I. Västerbo H fick då loppet i rygg på BBS Sugarlight och en toktryckande Mosaique Face. Royal Fighter kom bort direkt. Daniel körde som en travkuskbokförfattare. Perfekt styrning. I andra lät han hästen "vila" från omöjligt startspår 8. Var duktig men chanlös mot norsken i finalen.
Har 1 Västerbo H hämtat sig från urladdningen i Åby Stora? Är han en sprinter?
2 Royal Fighter gjorde ett heroiskt första heat i Elitloppet. Därefter har det varit mest strul. Tränaren Per K har tagit fram alla sina erfarenheter inkl en av världens bästa hovslagare för optimal balans. Men det vill sig ändå inte i loppen.
9 Nimbus CD har fått spåret bakom dessa. Örjan kan välja vilken rygg han vill ta - sannolikt Royal Fighters, om den inte strular bakom vingen. Nimbus matchas mot Prix d'Amerique om ett halvår. Han måste vinna får att få en plats där. Bara att spika!
Vart har du fått den infon? Den går nämligen inte ihop med verkligheten! Om de satsar mot prix med nimbus borde väl hästen startat någon mer gång på lång än den senaste som var 2013. Sen hur den ska komma med undrar jag? Fattas minst 2 Millar på kontot innan man ens kan tänka tanken att anmäla! Du kanske blandar ihop den med någon annan häst?
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 15:16   #11
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Vart har du fått den infon? Den går nämligen inte ihop med verkligheten! Om de satsar mot prix med nimbus borde väl hästen startat någon mer gång på lång än den senaste som var 2013. Sen hur den ska komma med undrar jag? Fattas minst 2 Millar på kontot innan man ens kan tänka tanken att anmäla! Du kanske blandar ihop den med någon annan häst?
Det var vad Hultman sa i atg.se live efter segern senast. Men han kanske skämtade. Jag går på allt.
Till sakfrågan - har du någon synpunkt om vem som vinner V75-3 eller något annat lopp på lördag?
Nimbus C.D. är min spik tills någon övertygar mig om något annat.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 15:31   #12
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det var vad Hultman sa i atg.se live efter segern senast. Men han kanske skämtade. Jag går på allt.
Till sakfrågan - har du någon synpunkt om vem som vinner V75-3 eller något annat lopp på lördag?
Nimbus C.D. är min spik tills någon övertygar mig om något annat.
Jag skrev mina första tankar längre upp men dem kommer att ändras fram å tillbaka hela veckan tills all info är silad och analyserad! för mig är nimbus fjärderankad! vill se den gå i spåren innan jag ställer mig i hyllningskören.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 15:38   #13
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Nimbus C.D. har endast vunnit 1 av 8ggr från bakspår och det var i kriteriekval!
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 16:20   #14
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Nimbus C.D. har endast vunnit 1 av 8ggr från bakspår och det var i kriteriekval!
Med samma tränare, som lyckades köra in 900' under 3- och 4-årssäsongerna.
Efter tränarbyte har hästen senaste halvåret tjänat 1,5 miljoner. Senast slog han 5-årseliten (utom Nuncio som inte startade).

Jag rankar Nimbus som förstahäst - spelar ingen roll om den har bakspår - och du rankar den fyra. På lördag vet vi.

Trots min okunskap om kallblod delar jag din ranking i V75-4 om Kvickers Kaxe och Mino. Det ser så här på måndag ut att vara ett bra lås.

Senast redigerad av mackpeter den 2015-09-07 klockan 16:21.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 16:47   #15
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Han har ju startat 2 ggr i år från bakspår. (i hultmans regi)
6 Meter per kurva och spår! han ska va jävligt bra om den ska plocka ner Royal F från dödens, för vem ska göra loppet?
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td