![]() |
Citat:
|
Finns det nån chans att Coldtown kan spetsa?
|
Citat:
|
Citat:
|
Strök för att de visste att den var chanslös såklart haha. Nej den hade nog vart på plats iaf. Alla som spikat hade sagt jävlar vilket lopp den gjorde som kom 2a efter sista 500 i tredjespår.
|
Björn vinner i första, rygg på 1:an som är snabb ut och hittar bra position direkt.
|
Citat:
"Nu ska Björn Goop köra honom för första gången och då kan han nog få extra snurr på Coldtown från start. Mind Your Face är inte jätteexplosiv första stegen och Time Machine var ju blek senast och honom finns det även lite galopp i. Sedan är det också Björn Goop mot Ulf Eriksson och Westholm vilket är en viktig faktor. Jag tror att Goop kommer att sända rejält för ledningen den här gången och lyckas han komma dit är det toppchans" Han kan självklart få rätt i sitt resonemang men Mind Your Face vill också till spets och har han en av sina snabbare dagar så... |
Citat:
|
som jens säger.venkatesh fräser på i 1640 meter gasen i botten, bara rusa hejvilt
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
blir Venka het drar han så mycket det går. Kan hålla hela vägen om han leder med 50 efter ett varv om inte kusken stryper honom, men håller nog knappast. Blir det så kommer det troligen att bli en segrare som inte står inom ramarna och en silverskräll rensar alltid svinbra.Om man tycker att man har täckt i de andra loppen kan det vara läge att tjäna stora pengar. Det ser lite upplagt ut för det men jag orkar inte engagera mig i omgången.
|
Citat:
Tyvärr får jag inte vinna miljonen på honom, men han är 20m bättre än favoriten. |
Nej. Jag visste tidigt att det var den du menade. men som sagt helt ointressant. Den startar inte
|